Gespecialiseerd in faal- & rijangst & ADHD/ADD
Hoog slagingspercentage en hoge beoordelingen
100% slaaggarantie met een vaste rij-instructeur
Vertrouwd & voordelig, een begrip in Almere!
Rijden was voor mij een grote uitdaging, omdat ik nog al zenuwachtig was en totaal geen inzicht had, maar gedurende… “Top”
In 1x geslaagd! Door het vertrouwen en rust van u. Heel erg bedankt!! Christel
In 1 keer geslaagd!! Dat allemaal te danken aan Rijschool de Beukelaer! Fikret heeft zoveel geduld en legt alles heel… “Geweldig”
Vandaag – 21-10-2020, ben ik in 1 keer geslaagd! Ik heb Fikret ervaren als een rustige en duidelijke instructeur, hij… “GEWELDIG”
Ik ben in een keer geslaagd door de goede en fijne lesen. alles werd op een goede en rustige manier… “Goed”
Dankje wel Fikret voor het vertrouwen in mij ik heb mijn rijbewijs in 2 keer gehaald. Fikret geeft heel fijn… “Geduldig”
In één keer geslaagd!! Fikret heeft heel veel geduld, en kan zeer goed lesgeven en dingen uitleggen.
Ik ben in 1 keer geslaagd door deze rijschool. Fikret was te laat met uitleggen waarom ik langer door moest,… “Prima”
Top rijschool! Altijd geduldig, legt goed uit tot je het snapt en het is ook nog eens gezellig. Bij De… “Klasse”
De rijlessen van Fikret waren uitstekend. Zijn uitleg was helder en de feedback na elke les was enorm waardevol. Dankzij… “Geweldig”
Geweldige ervaring! Rijinstructeur was relaxed en wist precies hoe hij alles moest uitleggen.
Ik ben Fikret ontzettend dankbaar voor de rijlessen. De rijlessen waren altijd fijn, Fikret geeft heel prettig rijles. Hij blijft… “Super rijschool!”
Bij Rijschool De Beukelaer ben ik in één keer geslaagd. De rust en kennis van de instructeur hebben mij ontzettend… “Fantastisch!”
Goede rijschool, hele aardige instructeur die je altijd op je gemak stelt. Lessen en uitleg altijd heel duidelijk. Auto is… “Echte aanrader”
Ik was gekomen van een andere rijschool waar ik twee keer was gezakt. Ben hier in een keer geslaagd. De… “Goede keuze”
Ik ben in één keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer! Fikret heeft me geholpen mijn rijangst te overwinnen door zijn… “In één keer geslaagd!”
Door Fikret ben ik in 1x geslaagd! Ik heb hele goeie begeleiding gekregen en hij heeft mij echt geholpen om… “Geweldig”
Als je ADD heb of ADHD is kan het in het begin moeilijk zijn om zoveel dingen tegelijk te doen.… “Erg fijne rijschool”
Ik heb de rijlessen bij Fikret altijd als heel prettig ervaren. Hij blijft altijd rustig, geduldig en vriendelijk. Je wordt… “In 1 keer geslaagd met 40 uur lessen”
Rijschool de Beukelaer is een goede rij school. goede instructeur die rustig en correct uitleg geeft. Ik raad je zeker… “Goede rijschool”
Nadat ik van rijschool ben gewisseld, was ik direct verbaasd over de professionele en betrokken houding van Fikret! Hij heeft… “De beste!”
Ik heb vandaag in 1 keer mijn rijbewijs gehaald. Echt een topper van een rij instructeur zonder zijn uitleg en… “100% aanrader”
Een tijdje geleden ben ik hier begonnen met lessen. In een redelijk korte tijd kon ik vaak lessen. Tijdens de… “Gezellige en leerzame rijschool!”
Altijd super fijne en gezellige rijlessen gehad bij rijschool de Beukelaer! Fikret stelt je altijd op je gemak tijdens zijn… “Super rijschool !”
Ondanks de corona periode is het mij toch gelukt om me rijbewijs te halen in 1 keer. Dit was mij… “Beste rijschool”
Ik was erg bang om te gaan rijden, maar de rij-instructeur heeft mij vanaf het begin op mijn gemak gesteld.… “Echte aanrader”
Dit is zeker de allerbeste rijschool, maar waarom? Fikret is een man van heel veel geduld en inzicht, past zich… “In 1x geslaagd!”
Ik ben in 1 keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Na twee keer gezakt te zijn elders, kwam ik bij… “Uitstekend”
Top rijschool, met een rijinstructeur die oprecht geeft om zijn leerlingen. Fikret heeft mij echt geleerd hoe ik moet auto… “Beste rijinstructeur!”
In 1x mijn rijexamen gehaald door de lessen van Fikret. Hij bleef altijd geduldig en rustig en heeft mij altijd… “Doorzetten”
In 1x geslaagd!! Mega dankbaar voor de fijne en rustige uitleg gedurende dit traject. Een een woord: super!
Ik heb een faalangst examen gedaan omdat ik last heb van examenstress. Fikret heeft mij door deze angst heen kunnen… “Toppp”
Fijne lessen met een top rijinstructeur. Instructeur blijft rustig en legt alles goed en duidelijk uit. Er is altijd een… “Top Rijinstructeur”
Dankzij Fikret ben ik in 1 keer GESLAAGD. Hij is geduldig, gezellig en gedreven. Fikret heeft ervoor gezorgd dat ik… “Geduldig”
Fikret is een ervaren en geduldige rijinstructeur, die precies weet waar je zwakke punten liggen, zodat die verbetered kunnen worden.… “Geweldig”
Zeer rustige rijinstructeur. Geeft duidelijk les en geeft mij het gevoel dat ik fouten mag maken. Einde van de les… “Rustige rij-instructeur”
Veel geduld, hele duidelijke uitleg én ik ben in één keer geslaagd, dus zeker een aanrader!
Super leuke rijlessen gehad en in 1 keer gehaald. Veel dank aan een geweldige instructeur. Er waren soms wat moeilijke… “Super leuk”
Het geduld dat Fikret heeft is erg fijn en je merkt aan alle aspecten dat hij gespecialiseerd is in lesgeven… “Fantastisch, beter ga je niet vinden.”
Ik heb heel erg fijne lessen gehad, auto was altijd schoon en verzorgd. Fikret legt alles duidelijk en rustig uit.… “Aanrader!”
Vanaf de eerste les heb ik me altijd op m’n gemak gevoeld bij Fikret en heb ik super fijne lessen… “Top!”
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!!
Ik moest van het CBR een rijtest doen, vanwege een operatie (had 2 jaar niet gereden). Ik heb les gehad… “Top”
Bij Rijschool de Beukelaer wordt je op je gemak gesteld! In het begin vond ik het best spannend om achter… “Op gemak worden gesteld tijdens de les”
In 1 keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Ik kom van een andere rijschool waar ik veel slechte rijgewoontes heb… “In 1x geslaagd”
Door de goede uitleg van de heer de beukelaer ben ik in een keer geslaagd voor mijn autorijbewijs
Heel erg veel gehad aan de rijlessen, alles werd duidelijk en geduldig uitgelegd en de rijlessen werden op maat gegeven!
In 1x keer geslaagd dankzij de goede rijlessen. De rijinstructeur geeft een fijne en goede uitleg. De instructeur blijft altijd… “Top!”
Ik heb maar 6 uurtjes les gehad bij rijschool de Beukelaer maar in deze korte tijd heeft de instructeur mij… “Aanrader”
Ondanks mijn faalangst, ben ik in 1 keer gelaagd. Dit heb ik te danken aan het geduld en de duidelijke… “Geweldig!”
Na 30 uur rijles te hebben gehad bij verschillende rijscholen, heb ik van Fikret pas echt geleerd hoe je moet… “In 1 keer mijn rijbewijs⁹”
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!! Rijk Gussekloo
Ik heb een zeer goede ervaring gehad met de rijschool. De instructeur is heel rustig en geeft de leerling een… “Goede ervaring”
Geslaagd voor mijn examen! Altijd duidelijke en fijne rijlessen gehad. Je wordt bij deze rijschool optimaal voorbereid op het verkeer… “Goed”
Ik ben tevreden met de rijlessen. De rust werd goed bewaard door de rij-instructeur waardoor de lessen makkelijk te volgen… “Top rijschool”
Echt een hele fijne rijschool en gewoonweg de beste! Fikret heeft mij fijn en goed les gegeven. Hij neemt alle… “Top rijschool!!”
Ik ben deze week in 1x geslaagd voor mn rijbewijs dankzij rijschool de Beukelaer. De instructies zijn duidelijk en je… “In 1x geslaagd”
Door deze rijschool heb ik alles in 1 keer gehaald. Fikret heeft alles op alles gezet dat ik een perfecte… “Geweldig”
Vandaag ben ik geslaagd voor mijn rijexamen en dat was echt niet gelukt zonder de altijd duidelijke uitleg en het… “Erg goed”
Altijd fijne lessen gehad, er word veel aandacht besteed aan de punten die je moeilijk vind, met goede uitleg over… “Super rijschool!”
Fijne rijschool! Wordt op een leuke en rustige manier les gegeven. Dankzij het vertrouwen van Fikret heb ik in een… “Super!”
Super fijne autorijschool! Dankzij Shirien heb ik mijn rijbewijs in één keer gehaald. Ze legt alles rustig en duidelijk uit,… “Perfect”
In 1 keer geslaagd voor mijn examen. De uitleg is duidelijk die je krijgt. Fikret heeft veel geduld voor je.… “Top rijschool”
Werkelijk TOP! Ik kan het iedereen van harte aanbevelen om zijn/haar rijlessen bij Fikret te volgen. Een eerlijke betrouwbare instructeur,… “Aanrader????????”
Geachte lezers, Ik heb een pakket van 20uur genomen en heb vandaag mijn praktijk examen gehad waarvoor ik in 1x… “Geslaagd!!!”
Naar aanbevelingen van vrienden/vriendinnen om mij heen ben ik bij Rijschool de Beukelaer terecht gekomen. Kon geen betere keus maken.… “Kan niet beter!”
Ik heb altijd fijne lessen gehad. Altijd duidelijke uitleg op wat ik moet verbeteren. Fijne auto en altijd Gezellig. Dus… “Geweldig!!!”
Ik heb super fijne lessen gehad bij rijschool de Beukelaer! Veel geleerd en leuke gesprekken gehad met Fikret! Ik ben… “Geweldig”
Goede rijschool. Fikret is zeer behulpzaam en heeft vooral veel doorzettingsvermogen vermogen en geduld en geeft niet op
Hele goeie rijschool fikret heeft super veel geduld en helpt je bij de punten waarbij je het echt nodig hebt… “SUPER”
Wat een top rijschool!! Ik ben bij hem in 1 keer geslaagd. Bij de Beukelaar leer je veel, Hij legt… “Top”
Super leuke lessen gehad met Fikret, hij legt alles goed en duidelijk uit en neemt alle rust als je even… “Super!”
Alles wordt heel rustig en duidelijk uitgelegd. En als iets niet duidelijk is dan word het herhaalt tot het wel… “Top rijschool!”
Vandaag ben ik in 1 keer geslaagd bij Fikret! Dit ging niet zonder slag of stoot. Hiervoor heb ik al… “Top rijschool!”
In 1x geslaagd. Top service. 25 uur over gedaan Rijinstructeur legt goed en duidelijk uit!
Super dat ik heb gekozen voor deze rijschool! Dankzij de duidelijke uitleg, geduldige begeleiding en fijne sfeer heb ik in… “In 1x geslaagd!!”
Door fikret heb ik mijn examen kunnen halen zonder hem was het mij niet gelukt hij was heel geduldig met… “Geweldig”
Geslaagd voor mijn rijbewijs in de 2e keer. Hele fijne en duidelijke uitleg gekregen van Fikret en hij neemt echt… “Erg fijne rijschool!”
In 1x geslaagd! Fikret geeft op een fijne en rustige manier les. Hij heeft veel geduld met je als je… “Toppie !”
Dankzij de goede lessen van Fikret in 1 keer geslaagd voor mijn rij-examen. Hij is een goede rijinstructeur die precies… “Top!”
Duidelijke uitleg en in 1 keer geslaagd.
Ik kan rijschool de Beukelaer zeker aanraden. De instructeur legt alles duidelijk uit en is daarnaast ook goed in het… “Goede rijschool”
In één keer geslaagd dankzij de goede lessen. Fijne en rustige uitleg. Veel geduld en is altijd duidelijk. Zeker een… “Erg fijn”
Heel erg bedankt voor de geduldige en leerzame rijlessen! De aanpak is persoonlijk en afgestemd op de individuele leerling, wat… “Aanrader!”
Rijden bij Fikret is geweldig. Hij is een kalm persoon die je op een rustig en duidelijke manier het rijden… “Relaxt”
In 1x mijn rijbewijs gehaald dankzij de top rijlessen. De instructeur heeft een ontspannen houding en geeft reële feedback waardoor… “Geweldig”
In 1x keer geslaagd bedankt voor alle steun en tijd die u in mij heeft gestoken en zonder al uw… “Fantastisch”
Goede kalme rij-instructeur die je door de duidelijke instructies opleidt tot een volwaardig autobestuurder. Hij neemt zijn werk serieus maar… “Goede kalme rij-instructeur”
Ik was in het begin erg bang om zelf te gaan rijden. Gelukkig heb ik mijn lessen hier op mijn… “Bang in het begin”
In het begin had ik erg veel moeite met het auto rijden. Ik ben Fikret erg dankbaar, hij heeft 1,5… “in 1x geslaagd!”
Ik ben zo blij dat ik de keuze heb gemaakt om bij rijschool de Beukelaer te lessen. In het verleden… “Top rijschool!”
Fikret is zeker goed in zijn vak. Hij geeft een aangename en zeer duidelijke uitleg. Hij kan ook heel goed… “Professioneel”
Een specialist als het om les geven gaat, altijd duidelijk met uitleggen en als het te moeilijk is laat hij… “Spontaan en aardig”
Ik ben enorm blij dat ik de keuze had gemaakt om bij rijschool de Beukelaer te lessen ! Wat een… “Beste rijschool en instructeur!!”
1 x geslaagd door de goeie lessen en duidelijke uitleg en de ontspannen sfeer in de auto fikret bedankt !
Leren rijden is net als leren fietsen. Je kan het alleen leren van iemand die niet alleen doelgericht maar ook… “Teamwork!”
Goede communicatie! Alles word goed uitgelegd en je goed geleerd. In een keer geslaagd voor mijn rij-examen dus zeker aan… “Super Rijschool”
Ik ben in één keer geslaagd, ondanks mijn faalangst! Fikret merkt erg goed welke aanpak het beste en fijnste bij… “Zeker een aanbeveling”
Goeie, rustige uitleg, veel geduld en goeie feedback. Dus daarmee een uitstekende rijschool! Heb het ook nog eens enorm naar… “Goeie, rustige uitleg, veel geduld”
In één keer geslaagd dankzij de rust en helderheid van de rijinstructeur. Fikret laat duidelijk zien dat hij je niet… “Vakbekwame lessen”
Toen ik bij Rijschool de Beukelaer, leste vond ik het in begin rijden eng. Hij heeft me er super mee… “SUPER!”
Top rijschool, altijd een nette lesauto en een instructeur die rustig, duidelijk & gezellig is en zorgt voor een goede… “Top rijschool!”
Yeahh in 1 keer geslaagd!! Rijschool de beukelaar is echt een fijne rijschool. Fikret heeft er voor gezorgd dat ik… “Yeahh in 1 keer geslaagd!!”
Ontzettend veel geleerd bij Fikret, goeie duidelijke uitleg, super veel geduld en ook nog erg gezellig. Hij zal er alles… “Top rijschool”
Ik ben heel erg tevreden over de instructeur en zijn werkwijze, ik voel mij erg op mijn gemak tijdens de… “Een aanrader”
Voordat ik bij de beukelaer kwam, zat ik bij een andere rijschool. Die rijschool was in 1 woord bagger. Ik… “Perfect!!!!”
Ik heb een hele goede ervaring gehad bij rijschool de Beukelaer. De lessen die ik gevolgd heb waren duidelijk en… “in 1x Geslaagd”
Mijn beleving bij Fikret was zeer goed. Ik ben niet per se de beste in het autorijden, maar Fikret heeft… “Beste rijschool van Nederland”
Yess!! In een keer geslaagd! In 27 lessen is het me gelukt dankzij de goede hulp om in een keer… “Perfect”
Zeker een aanrader deze rijschool! Veel geleerd op een goede en leuke wijze! In 1x geslaagd ook en dat allemaal… “Geweldig!”
Top rijschool ! Voorziet je altijd van eerlijke informatie en beoordeling van je rijvaardigheid. Hierdoor ben ik in 1x geslaagd!… “Comfortabel”
Heerlijke rijschool, Fikret ondersteund je waar nodig en begeleid je waar nodig. hij geeft fantastisch les en ik ben ook… “ge-wel-dig”
Fikret was altijd in voor een praatje! Gaf duidelijke feedback na elke rijles en daar werkten we dan samen de… “Super!!”
Ondanks deze corona tijd, is het mij gelukt om mijn rijbewijs te halen. Fikret was tijdens de les geduldig, professioneel… “Prettig rijschool”
Op aanraden van mijn vriend ben ik hier komen lessen en daar heb ik zeker geen spijt van! Ik ben… “Top!”
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!! Rijk Gussekloo
Yes in 1x geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Zonder Fikret was het me misschien niet in 1x gelukt. Hij is… “Aanrader!!!”
Altijd hele fijne lessen gehad, hij neemt echt de tijd om alles duidelijk en rustig uit te leggen. Echt een… “Super”
Vandaag ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs! De lessen waren altijd leuk en ik heb goede uitleg… “In 1 keer geslaagd!”
Eindelijk geslaagd!! Ik kwam eerst van een andere rijschool die mij totaal verkeerde rijinstructies gaf en het totaal niet goed… “GESLAAGD!”
Door Fikret heb ik in 1 keer me rijbewijs gehaald en ondanks me faalangst, is het toch gelukt! Fikret heeft… “In 1 keer geslaagd!”
Ik heb al 23 jaar mijn rijbewijs maar durfde niet zelf te rijden. Rijschool De Beukelaer heeft mij stap voor… “Relaxte Sfeer”
Een fijne instructeur met goede feedback en een gezellige sfeer! Altijd gemotiveerd om mij te helpen alles uit de les… “Fantastisch!”
1 x geslaagd door de goeie lessen en duidelijke uitleg en de ontspannen sfeer in de auto fikret bedankt !
Fikret heeft goed de tijd voor me genomen. Perfecte rijervaring! Fikret neemt goed de tijd voor je en probeert jou… “Fantastisch”
Fijne rijschool, de instructeur legt alles duidelijk en stapsgewijs uit. Verder vond ik het altijd fijn dat er aan het… “Fijne ervaring”
Ik heb altijd hele fijne lessen gehad bij fikret, hij heeft veel geduld en is altijd heel rustig. Hij heeft… “Super!!”
Wat een onwijs fantastische ervaring was dit, heb met plezier gereden bij de beukelaer. Zonder het geduld, de energie die… “Fantastisch!”
Een hele aardige vriendelijke rijschoolhouder. Hij is altijd op tijd en hij is zeer flexibele in zijn les tijden. Ik… “Aanrader”
Fikret was altijd in voor een praatje! Gaf duidelijke feedback na elke rijles en daar werkten we dan samen de… “Super!!”
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!! Rijk Gussekloo
Ondanks de corona periode is het mij toch gelukt om me rijbewijs te halen in 1 keer. Dit was mij… “Beste rijschool”
1 x geslaagd door de goeie lessen en duidelijke uitleg en de ontspannen sfeer in de auto fikret bedankt !
Dankzij de goede lessen van Fikret in 1 keer geslaagd voor mijn rij-examen. Hij is een goede rijinstructeur die precies… “Top!”
Als je ADD heb of ADHD is kan het in het begin moeilijk zijn om zoveel dingen tegelijk te doen.… “Erg fijne rijschool”
Vandaag – 21-10-2020, ben ik in 1 keer geslaagd! Ik heb Fikret ervaren als een rustige en duidelijke instructeur, hij… “GEWELDIG”
Ik was gekomen van een andere rijschool waar ik twee keer was gezakt. Ben hier in een keer geslaagd. De… “Goede keuze”
Ik heb altijd fijne lessen gehad. Altijd duidelijke uitleg op wat ik moet verbeteren. Fijne auto en altijd Gezellig. Dus… “Geweldig!!!”
Bij Rijschool de Beukelaer wordt je op je gemak gesteld! In het begin vond ik het best spannend om achter… “Op gemak worden gesteld tijdens de les”
Duidelijke uitleg en in 1 keer geslaagd.
Altijd fijne lessen gehad, er word veel aandacht besteed aan de punten die je moeilijk vind, met goede uitleg over… “Super rijschool!”
Vandaag ben ik geslaagd voor mijn rijexamen en dat was echt niet gelukt zonder de altijd duidelijke uitleg en het… “Erg goed”
Ik heb een zeer goede ervaring gehad met de rijschool. De instructeur is heel rustig en geeft de leerling een… “Goede ervaring”
Ik ben zo blij dat ik de keuze heb gemaakt om bij rijschool de Beukelaer te lessen. In het verleden… “Top rijschool!”
Na 30 uur rijles te hebben gehad bij verschillende rijscholen, heb ik van Fikret pas echt geleerd hoe je moet… “In 1 keer mijn rijbewijs⁹”
Ik moest van het CBR een rijtest doen, vanwege een operatie (had 2 jaar niet gereden). Ik heb les gehad… “Top”
Rijden bij Fikret is geweldig. Hij is een kalm persoon die je op een rustig en duidelijke manier het rijden… “Relaxt”
Naar aanbevelingen van vrienden/vriendinnen om mij heen ben ik bij Rijschool de Beukelaer terecht gekomen. Kon geen betere keus maken.… “Kan niet beter!”
Top rijschool, met een rijinstructeur die oprecht geeft om zijn leerlingen. Fikret heeft mij echt geleerd hoe ik moet auto… “Beste rijinstructeur!”
Rijschool de Beukelaer is een goede rij school. goede instructeur die rustig en correct uitleg geeft. Ik raad je zeker… “Goede rijschool”
Zeer rustige rijinstructeur. Geeft duidelijk les en geeft mij het gevoel dat ik fouten mag maken. Einde van de les… “Rustige rij-instructeur”
Werkelijk TOP! Ik kan het iedereen van harte aanbevelen om zijn/haar rijlessen bij Fikret te volgen. Een eerlijke betrouwbare instructeur,… “Aanrader????????”
Ontzettend veel geleerd bij Fikret, goeie duidelijke uitleg, super veel geduld en ook nog erg gezellig. Hij zal er alles… “Top rijschool”
Wat een onwijs fantastische ervaring was dit, heb met plezier gereden bij de beukelaer. Zonder het geduld, de energie die… “Fantastisch!”
Top rijschool ! Voorziet je altijd van eerlijke informatie en beoordeling van je rijvaardigheid. Hierdoor ben ik in 1x geslaagd!… “Comfortabel”
Heel erg veel gehad aan de rijlessen, alles werd duidelijk en geduldig uitgelegd en de rijlessen werden op maat gegeven!
Ik ben tevreden met de rijlessen. De rust werd goed bewaard door de rij-instructeur waardoor de lessen makkelijk te volgen… “Top rijschool”
Super leuke rijlessen gehad en in 1 keer gehaald. Veel dank aan een geweldige instructeur. Er waren soms wat moeilijke… “Super leuk”
Ik ben enorm blij dat ik de keuze had gemaakt om bij rijschool de Beukelaer te lessen ! Wat een… “Beste rijschool en instructeur!!”
Door fikret heb ik mijn examen kunnen halen zonder hem was het mij niet gelukt hij was heel geduldig met… “Geweldig”
Vandaag ben ik in 1 keer geslaagd bij Fikret! Dit ging niet zonder slag of stoot. Hiervoor heb ik al… “Top rijschool!”
In 1x geslaagd!! Mega dankbaar voor de fijne en rustige uitleg gedurende dit traject. Een een woord: super!
Rijden was voor mij een grote uitdaging, omdat ik nog al zenuwachtig was en totaal geen inzicht had, maar gedurende… “Top”
Geslaagd voor mijn examen! Altijd duidelijke en fijne rijlessen gehad. Je wordt bij deze rijschool optimaal voorbereid op het verkeer… “Goed”
In 1 keer geslaagd!! Dat allemaal te danken aan Rijschool de Beukelaer! Fikret heeft zoveel geduld en legt alles heel… “Geweldig”
Geachte lezers, Ik heb een pakket van 20uur genomen en heb vandaag mijn praktijk examen gehad waarvoor ik in 1x… “Geslaagd!!!”
Ik heb vandaag in 1 keer mijn rijbewijs gehaald. Echt een topper van een rij instructeur zonder zijn uitleg en… “100% aanrader”
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!!
Toen ik bij Rijschool de Beukelaer, leste vond ik het in begin rijden eng. Hij heeft me er super mee… “SUPER!”
Goede rijschool, hele aardige instructeur die je altijd op je gemak stelt. Lessen en uitleg altijd heel duidelijk. Auto is… “Echte aanrader”
Het geduld dat Fikret heeft is erg fijn en je merkt aan alle aspecten dat hij gespecialiseerd is in lesgeven… “Fantastisch, beter ga je niet vinden.”
In één keer geslaagd dankzij de goede lessen. Fijne en rustige uitleg. Veel geduld en is altijd duidelijk. Zeker een… “Erg fijn”
Yes in 1x geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Zonder Fikret was het me misschien niet in 1x gelukt. Hij is… “Aanrader!!!”
Geslaagd voor mijn rijbewijs in de 2e keer. Hele fijne en duidelijke uitleg gekregen van Fikret en hij neemt echt… “Erg fijne rijschool!”
Fijne rijschool! Wordt op een leuke en rustige manier les gegeven. Dankzij het vertrouwen van Fikret heb ik in een… “Super!”
In 1x geslaagd! Door het vertrouwen en rust van u. Heel erg bedankt!! Christel
Ik ben in één keer geslaagd, ondanks mijn faalangst! Fikret merkt erg goed welke aanpak het beste en fijnste bij… “Zeker een aanbeveling”
In 1x geslaagd! Fikret geeft op een fijne en rustige manier les. Hij heeft veel geduld met je als je… “Toppie !”
Ik was erg bang om te gaan rijden, maar de rij-instructeur heeft mij vanaf het begin op mijn gemak gesteld.… “Echte aanrader”
Ik heb de rijlessen bij Fikret altijd als heel prettig ervaren. Hij blijft altijd rustig, geduldig en vriendelijk. Je wordt… “In 1 keer geslaagd met 40 uur lessen”
Ondanks mijn faalangst, ben ik in 1 keer gelaagd. Dit heb ik te danken aan het geduld en de duidelijke… “Geweldig!”
In 1 keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Ik kom van een andere rijschool waar ik veel slechte rijgewoontes heb… “In 1x geslaagd”
Bij Rijschool De Beukelaer ben ik in één keer geslaagd. De rust en kennis van de instructeur hebben mij ontzettend… “Fantastisch!”
Door de goede uitleg van de heer de beukelaer ben ik in een keer geslaagd voor mijn autorijbewijs
Ik ben in één keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer! Fikret heeft me geholpen mijn rijangst te overwinnen door zijn… “In één keer geslaagd!”
Leren rijden is net als leren fietsen. Je kan het alleen leren van iemand die niet alleen doelgericht maar ook… “Teamwork!”
Een fijne instructeur met goede feedback en een gezellige sfeer! Altijd gemotiveerd om mij te helpen alles uit de les… “Fantastisch!”
Yeahh in 1 keer geslaagd!! Rijschool de beukelaar is echt een fijne rijschool. Fikret heeft er voor gezorgd dat ik… “Yeahh in 1 keer geslaagd!!”
In 1x geslaagd. Top service. 25 uur over gedaan Rijinstructeur legt goed en duidelijk uit!
Een tijdje geleden ben ik hier begonnen met lessen. In een redelijk korte tijd kon ik vaak lessen. Tijdens de… “Gezellige en leerzame rijschool!”
Fijne rijschool, de instructeur legt alles duidelijk en stapsgewijs uit. Verder vond ik het altijd fijn dat er aan het… “Fijne ervaring”
Ik heb al 23 jaar mijn rijbewijs maar durfde niet zelf te rijden. Rijschool De Beukelaer heeft mij stap voor… “Relaxte Sfeer”
Ik heb een hele goede ervaring gehad bij rijschool de Beukelaer. De lessen die ik gevolgd heb waren duidelijk en… “in 1x Geslaagd”
Top rijschool! Altijd geduldig, legt goed uit tot je het snapt en het is ook nog eens gezellig. Bij De… “Klasse”
Ik heb maar 6 uurtjes les gehad bij rijschool de Beukelaer maar in deze korte tijd heeft de instructeur mij… “Aanrader”
Super fijne autorijschool! Dankzij Shirien heb ik mijn rijbewijs in één keer gehaald. Ze legt alles rustig en duidelijk uit,… “Perfect”
Fikret heeft goed de tijd voor me genomen. Perfecte rijervaring! Fikret neemt goed de tijd voor je en probeert jou… “Fantastisch”
Door deze rijschool heb ik alles in 1 keer gehaald. Fikret heeft alles op alles gezet dat ik een perfecte… “Geweldig”
Ik ben heel erg tevreden over de instructeur en zijn werkwijze, ik voel mij erg op mijn gemak tijdens de… “Een aanrader”
In één keer geslaagd!! Fikret heeft heel veel geduld, en kan zeer goed lesgeven en dingen uitleggen.
1 x geslaagd door de goeie lessen en duidelijke uitleg en de ontspannen sfeer in de auto fikret bedankt !
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!! Rijk Gussekloo
Fijne lessen met een top rijinstructeur. Instructeur blijft rustig en legt alles goed en duidelijk uit. Er is altijd een… “Top Rijinstructeur”
Voordat ik bij de beukelaer kwam, zat ik bij een andere rijschool. Die rijschool was in 1 woord bagger. Ik… “Perfect!!!!”
Goede rijschool. Fikret is zeer behulpzaam en heeft vooral veel doorzettingsvermogen vermogen en geduld en geeft niet op
Ondanks deze corona tijd, is het mij gelukt om mijn rijbewijs te halen. Fikret was tijdens de les geduldig, professioneel… “Prettig rijschool”
Dankzij Fikret ben ik in 1 keer GESLAAGD. Hij is geduldig, gezellig en gedreven. Fikret heeft ervoor gezorgd dat ik… “Geduldig”
Super dat ik heb gekozen voor deze rijschool! Dankzij de duidelijke uitleg, geduldige begeleiding en fijne sfeer heb ik in… “In 1x geslaagd!!”
Veel geduld, hele duidelijke uitleg én ik ben in één keer geslaagd, dus zeker een aanrader!
Eindelijk geslaagd!! Ik kwam eerst van een andere rijschool die mij totaal verkeerde rijinstructies gaf en het totaal niet goed… “GESLAAGD!”
Een specialist als het om les geven gaat, altijd duidelijk met uitleggen en als het te moeilijk is laat hij… “Spontaan en aardig”
Vanaf de eerste les heb ik me altijd op m’n gemak gevoeld bij Fikret en heb ik super fijne lessen… “Top!”
Super leuke lessen gehad met Fikret, hij legt alles goed en duidelijk uit en neemt alle rust als je even… “Super!”
Dankje wel Fikret voor het vertrouwen in mij ik heb mijn rijbewijs in 2 keer gehaald. Fikret geeft heel fijn… “Geduldig”
Heerlijke rijschool, Fikret ondersteund je waar nodig en begeleid je waar nodig. hij geeft fantastisch les en ik ben ook… “ge-wel-dig”
Mijn beleving bij Fikret was zeer goed. Ik ben niet per se de beste in het autorijden, maar Fikret heeft… “Beste rijschool van Nederland”
In 1x mijn rijexamen gehaald door de lessen van Fikret. Hij bleef altijd geduldig en rustig en heeft mij altijd… “Doorzetten”
Altijd hele fijne lessen gehad, hij neemt echt de tijd om alles duidelijk en rustig uit te leggen. Echt een… “Super”
Ik ben in een keer geslaagd door de goede en fijne lesen. alles werd op een goede en rustige manier… “Goed”
In 1 keer geslaagd voor mijn examen. De uitleg is duidelijk die je krijgt. Fikret heeft veel geduld voor je.… “Top rijschool”
Vandaag ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs! De lessen waren altijd leuk en ik heb goede uitleg… “In 1 keer geslaagd!”
Ik was in het begin erg bang om zelf te gaan rijden. Gelukkig heb ik mijn lessen hier op mijn… “Bang in het begin”
Fikret is een ervaren en geduldige rijinstructeur, die precies weet waar je zwakke punten liggen, zodat die verbetered kunnen worden.… “Geweldig”
Ik ben Fikret ontzettend dankbaar voor de rijlessen. De rijlessen waren altijd fijn, Fikret geeft heel prettig rijles. Hij blijft… “Super rijschool!”
Yess!! In een keer geslaagd! In 27 lessen is het me gelukt dankzij de goede hulp om in een keer… “Perfect”
Dit is zeker de allerbeste rijschool, maar waarom? Fikret is een man van heel veel geduld en inzicht, past zich… “In 1x geslaagd!”
Geweldige ervaring! Rijinstructeur was relaxed en wist precies hoe hij alles moest uitleggen.
Goede communicatie! Alles word goed uitgelegd en je goed geleerd. In een keer geslaagd voor mijn rij-examen dus zeker aan… “Super Rijschool”
Goede kalme rij-instructeur die je door de duidelijke instructies opleidt tot een volwaardig autobestuurder. Hij neemt zijn werk serieus maar… “Goede kalme rij-instructeur”
Ik ben in 1 keer geslaagd door deze rijschool. Fikret was te laat met uitleggen waarom ik langer door moest,… “Prima”
Ik heb altijd hele fijne lessen gehad bij fikret, hij heeft veel geduld en is altijd heel rustig. Hij heeft… “Super!!”
Nadat ik van rijschool ben gewisseld, was ik direct verbaasd over de professionele en betrokken houding van Fikret! Hij heeft… “De beste!”
De rijlessen van Fikret waren uitstekend. Zijn uitleg was helder en de feedback na elke les was enorm waardevol. Dankzij… “Geweldig”
Goeie, rustige uitleg, veel geduld en goeie feedback. Dus daarmee een uitstekende rijschool! Heb het ook nog eens enorm naar… “Goeie, rustige uitleg, veel geduld”
In 1x keer geslaagd bedankt voor alle steun en tijd die u in mij heeft gestoken en zonder al uw… “Fantastisch”
In 1x mijn rijbewijs gehaald dankzij de top rijlessen. De instructeur heeft een ontspannen houding en geeft reële feedback waardoor… “Geweldig”
Wat een top rijschool!! Ik ben bij hem in 1 keer geslaagd. Bij de Beukelaar leer je veel, Hij legt… “Top”
Altijd super fijne en gezellige rijlessen gehad bij rijschool de Beukelaer! Fikret stelt je altijd op je gemak tijdens zijn… “Super rijschool !”
Zeker een aanrader deze rijschool! Veel geleerd op een goede en leuke wijze! In 1x geslaagd ook en dat allemaal… “Geweldig!”
Ik heb heel erg fijne lessen gehad, auto was altijd schoon en verzorgd. Fikret legt alles duidelijk en rustig uit.… “Aanrader!”
Door Fikret ben ik in 1x geslaagd! Ik heb hele goeie begeleiding gekregen en hij heeft mij echt geholpen om… “Geweldig”
Ik ben deze week in 1x geslaagd voor mn rijbewijs dankzij rijschool de Beukelaer. De instructies zijn duidelijk en je… “In 1x geslaagd”
Ik heb super fijne lessen gehad bij rijschool de Beukelaer! Veel geleerd en leuke gesprekken gehad met Fikret! Ik ben… “Geweldig”
Ik ben in 1 keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Na twee keer gezakt te zijn elders, kwam ik bij… “Uitstekend”
In één keer geslaagd dankzij de rust en helderheid van de rijinstructeur. Fikret laat duidelijk zien dat hij je niet… “Vakbekwame lessen”
In 1x keer geslaagd dankzij de goede rijlessen. De rijinstructeur geeft een fijne en goede uitleg. De instructeur blijft altijd… “Top!”
Ik heb een faalangst examen gedaan omdat ik last heb van examenstress. Fikret heeft mij door deze angst heen kunnen… “Toppp”
Alles wordt heel rustig en duidelijk uitgelegd. En als iets niet duidelijk is dan word het herhaalt tot het wel… “Top rijschool!”
Heel erg bedankt voor de geduldige en leerzame rijlessen! De aanpak is persoonlijk en afgestemd op de individuele leerling, wat… “Aanrader!”
In het begin had ik erg veel moeite met het auto rijden. Ik ben Fikret erg dankbaar, hij heeft 1,5… “in 1x geslaagd!”
Hele goeie rijschool fikret heeft super veel geduld en helpt je bij de punten waarbij je het echt nodig hebt… “SUPER”
Door Fikret heb ik in 1 keer me rijbewijs gehaald en ondanks me faalangst, is het toch gelukt! Fikret heeft… “In 1 keer geslaagd!”
Top rijschool, altijd een nette lesauto en een instructeur die rustig, duidelijk & gezellig is en zorgt voor een goede… “Top rijschool!”
Fikret is zeker goed in zijn vak. Hij geeft een aangename en zeer duidelijke uitleg. Hij kan ook heel goed… “Professioneel”
Ik kan rijschool de Beukelaer zeker aanraden. De instructeur legt alles duidelijk uit en is daarnaast ook goed in het… “Goede rijschool”
Een hele aardige vriendelijke rijschoolhouder. Hij is altijd op tijd en hij is zeer flexibele in zijn les tijden. Ik… “Aanrader”
Op aanraden van mijn vriend ben ik hier komen lessen en daar heb ik zeker geen spijt van! Ik ben… “Top!”
Echt een hele fijne rijschool en gewoonweg de beste! Fikret heeft mij fijn en goed les gegeven. Hij neemt alle… “Top rijschool!!”
Altijd super fijne en gezellige rijlessen gehad bij rijschool de Beukelaer! Fikret stelt je altijd op je gemak tijdens zijn… “Super rijschool !”
Vandaag ben ik geslaagd voor mijn rijexamen en dat was echt niet gelukt zonder de altijd duidelijke uitleg en het… “Erg goed”
Fijne lessen met een top rijinstructeur. Instructeur blijft rustig en legt alles goed en duidelijk uit. Er is altijd een… “Top Rijinstructeur”
Duidelijke uitleg en in 1 keer geslaagd.
Yess!! In een keer geslaagd! In 27 lessen is het me gelukt dankzij de goede hulp om in een keer… “Perfect”
Geslaagd voor mijn examen! Altijd duidelijke en fijne rijlessen gehad. Je wordt bij deze rijschool optimaal voorbereid op het verkeer… “Goed”
Ik ben in 1 keer geslaagd door deze rijschool. Fikret was te laat met uitleggen waarom ik langer door moest,… “Prima”
Het geduld dat Fikret heeft is erg fijn en je merkt aan alle aspecten dat hij gespecialiseerd is in lesgeven… “Fantastisch, beter ga je niet vinden.”
Altijd hele fijne lessen gehad, hij neemt echt de tijd om alles duidelijk en rustig uit te leggen. Echt een… “Super”
Geweldige ervaring! Rijinstructeur was relaxed en wist precies hoe hij alles moest uitleggen.
Na 30 uur rijles te hebben gehad bij verschillende rijscholen, heb ik van Fikret pas echt geleerd hoe je moet… “In 1 keer mijn rijbewijs⁹”
Heerlijke rijschool, Fikret ondersteund je waar nodig en begeleid je waar nodig. hij geeft fantastisch les en ik ben ook… “ge-wel-dig”
In 1x mijn rijexamen gehaald door de lessen van Fikret. Hij bleef altijd geduldig en rustig en heeft mij altijd… “Doorzetten”
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!! Rijk Gussekloo
Vandaag – 21-10-2020, ben ik in 1 keer geslaagd! Ik heb Fikret ervaren als een rustige en duidelijke instructeur, hij… “GEWELDIG”
Ik ben enorm blij dat ik de keuze had gemaakt om bij rijschool de Beukelaer te lessen ! Wat een… “Beste rijschool en instructeur!!”
Dit is zeker de allerbeste rijschool, maar waarom? Fikret is een man van heel veel geduld en inzicht, past zich… “In 1x geslaagd!”
Bij Rijschool De Beukelaer ben ik in één keer geslaagd. De rust en kennis van de instructeur hebben mij ontzettend… “Fantastisch!”
Hele goeie rijschool fikret heeft super veel geduld en helpt je bij de punten waarbij je het echt nodig hebt… “SUPER”
Ik moest van het CBR een rijtest doen, vanwege een operatie (had 2 jaar niet gereden). Ik heb les gehad… “Top”
Rijden was voor mij een grote uitdaging, omdat ik nog al zenuwachtig was en totaal geen inzicht had, maar gedurende… “Top”
Ik ben in een keer geslaagd door de goede en fijne lesen. alles werd op een goede en rustige manier… “Goed”
Heel erg bedankt voor de geduldige en leerzame rijlessen! De aanpak is persoonlijk en afgestemd op de individuele leerling, wat… “Aanrader!”
Fikret is een ervaren en geduldige rijinstructeur, die precies weet waar je zwakke punten liggen, zodat die verbetered kunnen worden.… “Geweldig”
Ik heb heel erg fijne lessen gehad, auto was altijd schoon en verzorgd. Fikret legt alles duidelijk en rustig uit.… “Aanrader!”
Door Fikret heb ik in 1 keer me rijbewijs gehaald en ondanks me faalangst, is het toch gelukt! Fikret heeft… “In 1 keer geslaagd!”
Eindelijk geslaagd!! Ik kwam eerst van een andere rijschool die mij totaal verkeerde rijinstructies gaf en het totaal niet goed… “GESLAAGD!”
De rijlessen van Fikret waren uitstekend. Zijn uitleg was helder en de feedback na elke les was enorm waardevol. Dankzij… “Geweldig”
Ik ben in één keer geslaagd, ondanks mijn faalangst! Fikret merkt erg goed welke aanpak het beste en fijnste bij… “Zeker een aanbeveling”
Super leuke lessen gehad met Fikret, hij legt alles goed en duidelijk uit en neemt alle rust als je even… “Super!”
Ik ben in één keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer! Fikret heeft me geholpen mijn rijangst te overwinnen door zijn… “In één keer geslaagd!”
Bij Rijschool de Beukelaer wordt je op je gemak gesteld! In het begin vond ik het best spannend om achter… “Op gemak worden gesteld tijdens de les”
In één keer geslaagd dankzij de goede lessen. Fijne en rustige uitleg. Veel geduld en is altijd duidelijk. Zeker een… “Erg fijn”
Fikret was altijd in voor een praatje! Gaf duidelijke feedback na elke rijles en daar werkten we dan samen de… “Super!!”
Als je ADD heb of ADHD is kan het in het begin moeilijk zijn om zoveel dingen tegelijk te doen.… “Erg fijne rijschool”
Ik ben in 1 keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Na twee keer gezakt te zijn elders, kwam ik bij… “Uitstekend”
Ik ben heel erg tevreden over de instructeur en zijn werkwijze, ik voel mij erg op mijn gemak tijdens de… “Een aanrader”
Yeahh in 1 keer geslaagd!! Rijschool de beukelaar is echt een fijne rijschool. Fikret heeft er voor gezorgd dat ik… “Yeahh in 1 keer geslaagd!!”
Rijschool de Beukelaer is een goede rij school. goede instructeur die rustig en correct uitleg geeft. Ik raad je zeker… “Goede rijschool”
Naar aanbevelingen van vrienden/vriendinnen om mij heen ben ik bij Rijschool de Beukelaer terecht gekomen. Kon geen betere keus maken.… “Kan niet beter!”
In 1 keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Ik kom van een andere rijschool waar ik veel slechte rijgewoontes heb… “In 1x geslaagd”
Ik heb altijd fijne lessen gehad. Altijd duidelijke uitleg op wat ik moet verbeteren. Fijne auto en altijd Gezellig. Dus… “Geweldig!!!”
Super leuke rijlessen gehad en in 1 keer gehaald. Veel dank aan een geweldige instructeur. Er waren soms wat moeilijke… “Super leuk”
In 1x keer geslaagd bedankt voor alle steun en tijd die u in mij heeft gestoken en zonder al uw… “Fantastisch”
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!! Rijk Gussekloo
In 1x geslaagd. Top service. 25 uur over gedaan Rijinstructeur legt goed en duidelijk uit!
Goede communicatie! Alles word goed uitgelegd en je goed geleerd. In een keer geslaagd voor mijn rij-examen dus zeker aan… “Super Rijschool”
Ik heb de rijlessen bij Fikret altijd als heel prettig ervaren. Hij blijft altijd rustig, geduldig en vriendelijk. Je wordt… “In 1 keer geslaagd met 40 uur lessen”
Vanaf de eerste les heb ik me altijd op m’n gemak gevoeld bij Fikret en heb ik super fijne lessen… “Top!”
Zeker een aanrader deze rijschool! Veel geleerd op een goede en leuke wijze! In 1x geslaagd ook en dat allemaal… “Geweldig!”
In 1x geslaagd! Fikret geeft op een fijne en rustige manier les. Hij heeft veel geduld met je als je… “Toppie !”
Goeie, rustige uitleg, veel geduld en goeie feedback. Dus daarmee een uitstekende rijschool! Heb het ook nog eens enorm naar… “Goeie, rustige uitleg, veel geduld”
Wat een onwijs fantastische ervaring was dit, heb met plezier gereden bij de beukelaer. Zonder het geduld, de energie die… “Fantastisch!”
Een hele aardige vriendelijke rijschoolhouder. Hij is altijd op tijd en hij is zeer flexibele in zijn les tijden. Ik… “Aanrader”
Top rijschool, altijd een nette lesauto en een instructeur die rustig, duidelijk & gezellig is en zorgt voor een goede… “Top rijschool!”
Vandaag ben ik in 1 keer geslaagd bij Fikret! Dit ging niet zonder slag of stoot. Hiervoor heb ik al… “Top rijschool!”
Ik ben deze week in 1x geslaagd voor mn rijbewijs dankzij rijschool de Beukelaer. De instructies zijn duidelijk en je… “In 1x geslaagd”
Toen ik bij Rijschool de Beukelaer, leste vond ik het in begin rijden eng. Hij heeft me er super mee… “SUPER!”
Ik ben Fikret ontzettend dankbaar voor de rijlessen. De rijlessen waren altijd fijn, Fikret geeft heel prettig rijles. Hij blijft… “Super rijschool!”
Door Fikret ben ik in 1x geslaagd! Ik heb hele goeie begeleiding gekregen en hij heeft mij echt geholpen om… “Geweldig”
Ondanks deze corona tijd, is het mij gelukt om mijn rijbewijs te halen. Fikret was tijdens de les geduldig, professioneel… “Prettig rijschool”
Rijden bij Fikret is geweldig. Hij is een kalm persoon die je op een rustig en duidelijke manier het rijden… “Relaxt”
Goede kalme rij-instructeur die je door de duidelijke instructies opleidt tot een volwaardig autobestuurder. Hij neemt zijn werk serieus maar… “Goede kalme rij-instructeur”
Ik heb vandaag in 1 keer mijn rijbewijs gehaald. Echt een topper van een rij instructeur zonder zijn uitleg en… “100% aanrader”
Door de goede uitleg van de heer de beukelaer ben ik in een keer geslaagd voor mijn autorijbewijs
Wat een top rijschool!! Ik ben bij hem in 1 keer geslaagd. Bij de Beukelaar leer je veel, Hij legt… “Top”
Door fikret heb ik mijn examen kunnen halen zonder hem was het mij niet gelukt hij was heel geduldig met… “Geweldig”
Veel geduld, hele duidelijke uitleg én ik ben in één keer geslaagd, dus zeker een aanrader!
In 1 keer geslaagd!! Dat allemaal te danken aan Rijschool de Beukelaer! Fikret heeft zoveel geduld en legt alles heel… “Geweldig”
1 x geslaagd door de goeie lessen en duidelijke uitleg en de ontspannen sfeer in de auto fikret bedankt !
Fikret heeft goed de tijd voor me genomen. Perfecte rijervaring! Fikret neemt goed de tijd voor je en probeert jou… “Fantastisch”
Ik heb een faalangst examen gedaan omdat ik last heb van examenstress. Fikret heeft mij door deze angst heen kunnen… “Toppp”
In 1x geslaagd!! Mega dankbaar voor de fijne en rustige uitleg gedurende dit traject. Een een woord: super!
Dankje wel Fikret voor het vertrouwen in mij ik heb mijn rijbewijs in 2 keer gehaald. Fikret geeft heel fijn… “Geduldig”
Super dat ik heb gekozen voor deze rijschool! Dankzij de duidelijke uitleg, geduldige begeleiding en fijne sfeer heb ik in… “In 1x geslaagd!!”
1 x geslaagd door de goeie lessen en duidelijke uitleg en de ontspannen sfeer in de auto fikret bedankt !
Super fijne autorijschool! Dankzij Shirien heb ik mijn rijbewijs in één keer gehaald. Ze legt alles rustig en duidelijk uit,… “Perfect”
Dankzij de goede lessen van Fikret in 1 keer geslaagd voor mijn rij-examen. Hij is een goede rijinstructeur die precies… “Top!”
In het begin had ik erg veel moeite met het auto rijden. Ik ben Fikret erg dankbaar, hij heeft 1,5… “in 1x geslaagd!”
Goede rijschool. Fikret is zeer behulpzaam en heeft vooral veel doorzettingsvermogen vermogen en geduld en geeft niet op
Ontzettend veel geleerd bij Fikret, goeie duidelijke uitleg, super veel geduld en ook nog erg gezellig. Hij zal er alles… “Top rijschool”
Ik was in het begin erg bang om zelf te gaan rijden. Gelukkig heb ik mijn lessen hier op mijn… “Bang in het begin”
Een specialist als het om les geven gaat, altijd duidelijk met uitleggen en als het te moeilijk is laat hij… “Spontaan en aardig”
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!!
In één keer geslaagd!! Fikret heeft heel veel geduld, en kan zeer goed lesgeven en dingen uitleggen.
Ik heb een zeer goede ervaring gehad met de rijschool. De instructeur is heel rustig en geeft de leerling een… “Goede ervaring”
In 1x geslaagd! Door het vertrouwen en rust van u. Heel erg bedankt!! Christel
In één keer geslaagd dankzij de rust en helderheid van de rijinstructeur. Fikret laat duidelijk zien dat hij je niet… “Vakbekwame lessen”
Ik was erg bang om te gaan rijden, maar de rij-instructeur heeft mij vanaf het begin op mijn gemak gesteld.… “Echte aanrader”
In 1x mijn rijbewijs gehaald dankzij de top rijlessen. De instructeur heeft een ontspannen houding en geeft reële feedback waardoor… “Geweldig”
Dankzij Fikret ben ik in 1 keer GESLAAGD. Hij is geduldig, gezellig en gedreven. Fikret heeft ervoor gezorgd dat ik… “Geduldig”
Zeer rustige rijinstructeur. Geeft duidelijk les en geeft mij het gevoel dat ik fouten mag maken. Einde van de les… “Rustige rij-instructeur”
Een fijne instructeur met goede feedback en een gezellige sfeer! Altijd gemotiveerd om mij te helpen alles uit de les… “Fantastisch!”
In 1 keer geslaagd voor mijn examen. De uitleg is duidelijk die je krijgt. Fikret heeft veel geduld voor je.… “Top rijschool”
Ondanks mijn faalangst, ben ik in 1 keer gelaagd. Dit heb ik te danken aan het geduld en de duidelijke… “Geweldig!”
Top rijschool ! Voorziet je altijd van eerlijke informatie en beoordeling van je rijvaardigheid. Hierdoor ben ik in 1x geslaagd!… “Comfortabel”
Fijne rijschool, de instructeur legt alles duidelijk en stapsgewijs uit. Verder vond ik het altijd fijn dat er aan het… “Fijne ervaring”
Vandaag ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs! De lessen waren altijd leuk en ik heb goede uitleg… “In 1 keer geslaagd!”
Yes in 1x geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Zonder Fikret was het me misschien niet in 1x gelukt. Hij is… “Aanrader!!!”
Nadat ik van rijschool ben gewisseld, was ik direct verbaasd over de professionele en betrokken houding van Fikret! Hij heeft… “De beste!”
Een tijdje geleden ben ik hier begonnen met lessen. In een redelijk korte tijd kon ik vaak lessen. Tijdens de… “Gezellige en leerzame rijschool!”
Goede rijschool, hele aardige instructeur die je altijd op je gemak stelt. Lessen en uitleg altijd heel duidelijk. Auto is… “Echte aanrader”
Op aanraden van mijn vriend ben ik hier komen lessen en daar heb ik zeker geen spijt van! Ik ben… “Top!”
Ik was gekomen van een andere rijschool waar ik twee keer was gezakt. Ben hier in een keer geslaagd. De… “Goede keuze”
Voordat ik bij de beukelaer kwam, zat ik bij een andere rijschool. Die rijschool was in 1 woord bagger. Ik… “Perfect!!!!”
Ik heb maar 6 uurtjes les gehad bij rijschool de Beukelaer maar in deze korte tijd heeft de instructeur mij… “Aanrader”
Geachte lezers, Ik heb een pakket van 20uur genomen en heb vandaag mijn praktijk examen gehad waarvoor ik in 1x… “Geslaagd!!!”
Ik heb super fijne lessen gehad bij rijschool de Beukelaer! Veel geleerd en leuke gesprekken gehad met Fikret! Ik ben… “Geweldig”
Ondanks de corona periode is het mij toch gelukt om me rijbewijs te halen in 1 keer. Dit was mij… “Beste rijschool”
Altijd fijne lessen gehad, er word veel aandacht besteed aan de punten die je moeilijk vind, met goede uitleg over… “Super rijschool!”
In 1x keer geslaagd dankzij de goede rijlessen. De rijinstructeur geeft een fijne en goede uitleg. De instructeur blijft altijd… “Top!”
Leren rijden is net als leren fietsen. Je kan het alleen leren van iemand die niet alleen doelgericht maar ook… “Teamwork!”
Ik ben tevreden met de rijlessen. De rust werd goed bewaard door de rij-instructeur waardoor de lessen makkelijk te volgen… “Top rijschool”
Ik ben zo blij dat ik de keuze heb gemaakt om bij rijschool de Beukelaer te lessen. In het verleden… “Top rijschool!”
Geslaagd voor mijn rijbewijs in de 2e keer. Hele fijne en duidelijke uitleg gekregen van Fikret en hij neemt echt… “Erg fijne rijschool!”
Fijne rijschool! Wordt op een leuke en rustige manier les gegeven. Dankzij het vertrouwen van Fikret heb ik in een… “Super!”
Heel erg veel gehad aan de rijlessen, alles werd duidelijk en geduldig uitgelegd en de rijlessen werden op maat gegeven!
Echt een hele fijne rijschool en gewoonweg de beste! Fikret heeft mij fijn en goed les gegeven. Hij neemt alle… “Top rijschool!!”
Fikret is zeker goed in zijn vak. Hij geeft een aangename en zeer duidelijke uitleg. Hij kan ook heel goed… “Professioneel”
Ik kan rijschool de Beukelaer zeker aanraden. De instructeur legt alles duidelijk uit en is daarnaast ook goed in het… “Goede rijschool”
Top rijschool! Altijd geduldig, legt goed uit tot je het snapt en het is ook nog eens gezellig. Bij De… “Klasse”
Ik heb al 23 jaar mijn rijbewijs maar durfde niet zelf te rijden. Rijschool De Beukelaer heeft mij stap voor… “Relaxte Sfeer”
Ik heb altijd hele fijne lessen gehad bij fikret, hij heeft veel geduld en is altijd heel rustig. Hij heeft… “Super!!”
Alles wordt heel rustig en duidelijk uitgelegd. En als iets niet duidelijk is dan word het herhaalt tot het wel… “Top rijschool!”
Werkelijk TOP! Ik kan het iedereen van harte aanbevelen om zijn/haar rijlessen bij Fikret te volgen. Een eerlijke betrouwbare instructeur,… “Aanrader????????”
Door deze rijschool heb ik alles in 1 keer gehaald. Fikret heeft alles op alles gezet dat ik een perfecte… “Geweldig”
Mijn beleving bij Fikret was zeer goed. Ik ben niet per se de beste in het autorijden, maar Fikret heeft… “Beste rijschool van Nederland”
Top rijschool, met een rijinstructeur die oprecht geeft om zijn leerlingen. Fikret heeft mij echt geleerd hoe ik moet auto… “Beste rijinstructeur!”
Ik heb een hele goede ervaring gehad bij rijschool de Beukelaer. De lessen die ik gevolgd heb waren duidelijk en… “in 1x Geslaagd”
Rijschool de Beukelaer
Dankzij alle ervaringen en specialisme op het gebied van les geven hebben wij een bijzonder hoog slagingspercentage.
Wij zijn altijd zeer gemotiveerd in het les geven. Rijschool de Beukelaer biedt een zeer rustige rij-instructeur aan die duidelijk les en instructies geeft, die tevens in elke situatie rustig en kalm blijft. Dit zorgt voor een prettig lesklimaat waardoor u meer rijplezier ervaart tijdens het lessen.
Aan de hand van een demonstratie zal de les worden uitgelegd door onze instructeur en wordt het besproken en gaat de leerling alles stap voor stap uitvoeren. Tot slot wordt u getoetst. Wij zijn dus niet alleen de instructeur, maar ook coach en mentor in één.
Bij Rijschool de Beukelaer in Almere leer je autorijden in een moderne Volkswagen T-Roc. Deze compacte SUV staat bekend om zijn comfort, overzichtelijkheid en geavanceerde technologie, wat hem een ideale lesauto maakt voor beginnende bestuurders.
Wacht niet langer en meld je dan nu aan voor een rijopleiding!
Gratis proefles
Theoriecursus
Tussentijdse toets
CBR examen
Wil jij ook je rijbewijs halen? Meld je dan nu aan!
Onze diensten
Wil jij je faalangst of rijangst overwinnen? Wij helpen we je daarbij.
Met de juiste voorbereiding en begeleiding haal jij ook gewoon je rijbewijs.
Onze rijcoaches zijn getraind om jou te helpen. Neem contact op voor meer informatie!
Betalen in termijnen is mogelijk, profiteer nu!
We bieden aantrekkelijke prijzen en je kunt rekenen op ervaren rij-instructeurs.
Het behalen van je rijbewijs is kostbaar, maar wel een investering voor het leven!
Termijnbetaling mogelijk
Termijnbetaling mogelijk
Termijnbetaling mogelijk
Rijopleiding In Stappen (RIS)
Dit houdt in dat u stapsgewijs leert en de kans op het slagen hierdoor aanzienlijk groter is. Wij rijden niet van A naar B, geven gestructureerd les en houden ons bezig met ons lesplan.
Beter voorbereiden op je examen zodat je een grotere kans op slagen hebt in zo’n kort mogelijke periode.
Dit wordt bereikt door je kennis, kunde en vaardigheden op een leuke en vlotte manier aan te leren.
RIS bestaat uit 4 modules.
Iedere module wordt afgesloten met een toets waaruit bepaald wordt of je alle kennis en vaardigheden bezit die bij het niveau van de module behoren.
De rijopleiding word begeleid door een gecertificeerde instructeur met een RIS-identificatiepas. Hier mag je altijd naar vragen.
Door al deze stappen beleeft de leerling een prettige, veilige en aangename les ervaring.
Snel en veilig de weg op in Almere? Bij Rijschool de Beukelaer leer je rijden met de nieuwste technieken (zoals CAM-opnames!) en een instructeur die écht geduld heeft.
Vraag nu je gratis proefles aan! Geen stress, wel succes! Met een hoog slagingspercentage hoef jij je nergens zorgen over te maken. Word jij onze volgende geslaagde?
| Maandag | 08:00 – 19:30 uur |
| Dinsdag | 08:00 – 19:30 uur |
| Woensdag | 08:00 – 19:30 uur |
| Donderdag | 08:00 – 19:30 uur |
| Vrijdag | 08:00 – 17:00 uur |
| Zaterdag | Gesloten |
| Zondag | Gesloten |
© 2026 Rijschool de Beukelaer | KvK 64637158 | Prijswijzigingen en fouten onder voorbehoud | Powered by 036WebDesign
Uw privacy instellingen
Beheer toestemmingsvoorkeuren
Noodzakelijk
Analytics
Geïntegreerde video's
Google-lettertypen
Marketing