Gespecialiseerd in faal- & rijangst & ADHD/ADD
Hoog slagingspercentage en hoge beoordelingen
100% slaaggarantie met een vaste rij-instructeur
Vertrouwd & voordelig, een begrip in Almere!
Ik ben Fikret ontzettend dankbaar voor de rijlessen. De rijlessen waren altijd fijn, Fikret geeft heel prettig rijles. Hij blijft… “Super rijschool!”
Door Fikret heb ik in 1 keer me rijbewijs gehaald en ondanks me faalangst, is het toch gelukt! Fikret heeft… “In 1 keer geslaagd!”
In 1x geslaagd! Fikret geeft op een fijne en rustige manier les. Hij heeft veel geduld met je als je… “Toppie !”
In 1x geslaagd. Top service. 25 uur over gedaan Rijinstructeur legt goed en duidelijk uit!
Fijne lessen met een top rijinstructeur. Instructeur blijft rustig en legt alles goed en duidelijk uit. Er is altijd een… “Top Rijinstructeur”
Geslaagd voor mijn rijbewijs in de 2e keer. Hele fijne en duidelijke uitleg gekregen van Fikret en hij neemt echt… “Erg fijne rijschool!”
Naar aanbevelingen van vrienden/vriendinnen om mij heen ben ik bij Rijschool de Beukelaer terecht gekomen. Kon geen betere keus maken.… “Kan niet beter!”
Goeie, rustige uitleg, veel geduld en goeie feedback. Dus daarmee een uitstekende rijschool! Heb het ook nog eens enorm naar… “Goeie, rustige uitleg, veel geduld”
Geweldige ervaring! Rijinstructeur was relaxed en wist precies hoe hij alles moest uitleggen.
Ik ben heel erg tevreden over de instructeur en zijn werkwijze, ik voel mij erg op mijn gemak tijdens de… “Een aanrader”
Een hele aardige vriendelijke rijschoolhouder. Hij is altijd op tijd en hij is zeer flexibele in zijn les tijden. Ik… “Aanrader”
Goede rijschool, hele aardige instructeur die je altijd op je gemak stelt. Lessen en uitleg altijd heel duidelijk. Auto is… “Echte aanrader”
In 1x geslaagd! Door het vertrouwen en rust van u. Heel erg bedankt!! Christel
Ik was erg bang om te gaan rijden, maar de rij-instructeur heeft mij vanaf het begin op mijn gemak gesteld.… “Echte aanrader”
Door fikret heb ik mijn examen kunnen halen zonder hem was het mij niet gelukt hij was heel geduldig met… “Geweldig”
Ik kan rijschool de Beukelaer zeker aanraden. De instructeur legt alles duidelijk uit en is daarnaast ook goed in het… “Goede rijschool”
Ik heb een hele goede ervaring gehad bij rijschool de Beukelaer. De lessen die ik gevolgd heb waren duidelijk en… “in 1x Geslaagd”
Top rijschool ! Voorziet je altijd van eerlijke informatie en beoordeling van je rijvaardigheid. Hierdoor ben ik in 1x geslaagd!… “Comfortabel”
Zeker een aanrader deze rijschool! Veel geleerd op een goede en leuke wijze! In 1x geslaagd ook en dat allemaal… “Geweldig!”
1 x geslaagd door de goeie lessen en duidelijke uitleg en de ontspannen sfeer in de auto fikret bedankt !
Ik ben deze week in 1x geslaagd voor mn rijbewijs dankzij rijschool de Beukelaer. De instructies zijn duidelijk en je… “In 1x geslaagd”
Vandaag ben ik geslaagd voor mijn rijexamen en dat was echt niet gelukt zonder de altijd duidelijke uitleg en het… “Erg goed”
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!! Rijk Gussekloo
Ik heb een zeer goede ervaring gehad met de rijschool. De instructeur is heel rustig en geeft de leerling een… “Goede ervaring”
Ondanks deze corona tijd, is het mij gelukt om mijn rijbewijs te halen. Fikret was tijdens de les geduldig, professioneel… “Prettig rijschool”
Ik ben in een keer geslaagd door de goede en fijne lesen. alles werd op een goede en rustige manier… “Goed”
In 1x keer geslaagd bedankt voor alle steun en tijd die u in mij heeft gestoken en zonder al uw… “Fantastisch”
Door deze rijschool heb ik alles in 1 keer gehaald. Fikret heeft alles op alles gezet dat ik een perfecte… “Geweldig”
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!! Rijk Gussekloo
Altijd hele fijne lessen gehad, hij neemt echt de tijd om alles duidelijk en rustig uit te leggen. Echt een… “Super”
Heel erg bedankt voor de geduldige en leerzame rijlessen! De aanpak is persoonlijk en afgestemd op de individuele leerling, wat… “Aanrader!”
Top rijschool, met een rijinstructeur die oprecht geeft om zijn leerlingen. Fikret heeft mij echt geleerd hoe ik moet auto… “Beste rijinstructeur!”
Goede rijschool. Fikret is zeer behulpzaam en heeft vooral veel doorzettingsvermogen vermogen en geduld en geeft niet op
Heerlijke rijschool, Fikret ondersteund je waar nodig en begeleid je waar nodig. hij geeft fantastisch les en ik ben ook… “ge-wel-dig”
Bij Rijschool De Beukelaer ben ik in één keer geslaagd. De rust en kennis van de instructeur hebben mij ontzettend… “Fantastisch!”
Fikret was altijd in voor een praatje! Gaf duidelijke feedback na elke rijles en daar werkten we dan samen de… “Super!!”
Vandaag ben ik in 1 keer geslaagd bij Fikret! Dit ging niet zonder slag of stoot. Hiervoor heb ik al… “Top rijschool!”
Fijne rijschool! Wordt op een leuke en rustige manier les gegeven. Dankzij het vertrouwen van Fikret heb ik in een… “Super!”
Duidelijke uitleg en in 1 keer geslaagd.
In 1 keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Ik kom van een andere rijschool waar ik veel slechte rijgewoontes heb… “In 1x geslaagd”
Ondanks mijn faalangst, ben ik in 1 keer gelaagd. Dit heb ik te danken aan het geduld en de duidelijke… “Geweldig!”
Goede kalme rij-instructeur die je door de duidelijke instructies opleidt tot een volwaardig autobestuurder. Hij neemt zijn werk serieus maar… “Goede kalme rij-instructeur”
Yeahh in 1 keer geslaagd!! Rijschool de beukelaar is echt een fijne rijschool. Fikret heeft er voor gezorgd dat ik… “Yeahh in 1 keer geslaagd!!”
Werkelijk TOP! Ik kan het iedereen van harte aanbevelen om zijn/haar rijlessen bij Fikret te volgen. Een eerlijke betrouwbare instructeur,… “Aanrader????????”
Ontzettend veel geleerd bij Fikret, goeie duidelijke uitleg, super veel geduld en ook nog erg gezellig. Hij zal er alles… “Top rijschool”
In 1x mijn rijexamen gehaald door de lessen van Fikret. Hij bleef altijd geduldig en rustig en heeft mij altijd… “Doorzetten”
Ik ben zo blij dat ik de keuze heb gemaakt om bij rijschool de Beukelaer te lessen. In het verleden… “Top rijschool!”
Super dat ik heb gekozen voor deze rijschool! Dankzij de duidelijke uitleg, geduldige begeleiding en fijne sfeer heb ik in… “In 1x geslaagd!!”
In 1x mijn rijbewijs gehaald dankzij de top rijlessen. De instructeur heeft een ontspannen houding en geeft reële feedback waardoor… “Geweldig”
Super leuke lessen gehad met Fikret, hij legt alles goed en duidelijk uit en neemt alle rust als je even… “Super!”
In één keer geslaagd dankzij de goede lessen. Fijne en rustige uitleg. Veel geduld en is altijd duidelijk. Zeker een… “Erg fijn”
In één keer geslaagd!! Fikret heeft heel veel geduld, en kan zeer goed lesgeven en dingen uitleggen.
Door de goede uitleg van de heer de beukelaer ben ik in een keer geslaagd voor mijn autorijbewijs
Ik heb een faalangst examen gedaan omdat ik last heb van examenstress. Fikret heeft mij door deze angst heen kunnen… “Toppp”
Rijden bij Fikret is geweldig. Hij is een kalm persoon die je op een rustig en duidelijke manier het rijden… “Relaxt”
Ik was gekomen van een andere rijschool waar ik twee keer was gezakt. Ben hier in een keer geslaagd. De… “Goede keuze”
De rijlessen van Fikret waren uitstekend. Zijn uitleg was helder en de feedback na elke les was enorm waardevol. Dankzij… “Geweldig”
Ik heb de rijlessen bij Fikret altijd als heel prettig ervaren. Hij blijft altijd rustig, geduldig en vriendelijk. Je wordt… “In 1 keer geslaagd met 40 uur lessen”
Hele goeie rijschool fikret heeft super veel geduld en helpt je bij de punten waarbij je het echt nodig hebt… “SUPER”
In 1 keer geslaagd!! Dat allemaal te danken aan Rijschool de Beukelaer! Fikret heeft zoveel geduld en legt alles heel… “Geweldig”
In één keer geslaagd dankzij de rust en helderheid van de rijinstructeur. Fikret laat duidelijk zien dat hij je niet… “Vakbekwame lessen”
Wat een top rijschool!! Ik ben bij hem in 1 keer geslaagd. Bij de Beukelaar leer je veel, Hij legt… “Top”
Ondanks de corona periode is het mij toch gelukt om me rijbewijs te halen in 1 keer. Dit was mij… “Beste rijschool”
Ik heb heel erg fijne lessen gehad, auto was altijd schoon en verzorgd. Fikret legt alles duidelijk en rustig uit.… “Aanrader!”
Heel erg veel gehad aan de rijlessen, alles werd duidelijk en geduldig uitgelegd en de rijlessen werden op maat gegeven!
Fikret heeft goed de tijd voor me genomen. Perfecte rijervaring! Fikret neemt goed de tijd voor je en probeert jou… “Fantastisch”
Vandaag ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs! De lessen waren altijd leuk en ik heb goede uitleg… “In 1 keer geslaagd!”
Een specialist als het om les geven gaat, altijd duidelijk met uitleggen en als het te moeilijk is laat hij… “Spontaan en aardig”
In 1 keer geslaagd voor mijn examen. De uitleg is duidelijk die je krijgt. Fikret heeft veel geduld voor je.… “Top rijschool”
Rijden was voor mij een grote uitdaging, omdat ik nog al zenuwachtig was en totaal geen inzicht had, maar gedurende… “Top”
Na 30 uur rijles te hebben gehad bij verschillende rijscholen, heb ik van Fikret pas echt geleerd hoe je moet… “In 1 keer mijn rijbewijs⁹”
Geslaagd voor mijn examen! Altijd duidelijke en fijne rijlessen gehad. Je wordt bij deze rijschool optimaal voorbereid op het verkeer… “Goed”
In 1x keer geslaagd dankzij de goede rijlessen. De rijinstructeur geeft een fijne en goede uitleg. De instructeur blijft altijd… “Top!”
In het begin had ik erg veel moeite met het auto rijden. Ik ben Fikret erg dankbaar, hij heeft 1,5… “in 1x geslaagd!”
Top rijschool! Altijd geduldig, legt goed uit tot je het snapt en het is ook nog eens gezellig. Bij De… “Klasse”
Ik ben in 1 keer geslaagd door deze rijschool. Fikret was te laat met uitleggen waarom ik langer door moest,… “Prima”
Ik ben enorm blij dat ik de keuze had gemaakt om bij rijschool de Beukelaer te lessen ! Wat een… “Beste rijschool en instructeur!!”
Dit is zeker de allerbeste rijschool, maar waarom? Fikret is een man van heel veel geduld en inzicht, past zich… “In 1x geslaagd!”
Yes in 1x geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Zonder Fikret was het me misschien niet in 1x gelukt. Hij is… “Aanrader!!!”
Ik heb vandaag in 1 keer mijn rijbewijs gehaald. Echt een topper van een rij instructeur zonder zijn uitleg en… “100% aanrader”
Rijschool de Beukelaer is een goede rij school. goede instructeur die rustig en correct uitleg geeft. Ik raad je zeker… “Goede rijschool”
Voordat ik bij de beukelaer kwam, zat ik bij een andere rijschool. Die rijschool was in 1 woord bagger. Ik… “Perfect!!!!”
Een fijne instructeur met goede feedback en een gezellige sfeer! Altijd gemotiveerd om mij te helpen alles uit de les… “Fantastisch!”
Op aanraden van mijn vriend ben ik hier komen lessen en daar heb ik zeker geen spijt van! Ik ben… “Top!”
Dankje wel Fikret voor het vertrouwen in mij ik heb mijn rijbewijs in 2 keer gehaald. Fikret geeft heel fijn… “Geduldig”
Bij Rijschool de Beukelaer wordt je op je gemak gesteld! In het begin vond ik het best spannend om achter… “Op gemak worden gesteld tijdens de les”
Toen ik bij Rijschool de Beukelaer, leste vond ik het in begin rijden eng. Hij heeft me er super mee… “SUPER!”
Ik ben in 1 keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Na twee keer gezakt te zijn elders, kwam ik bij… “Uitstekend”
Het geduld dat Fikret heeft is erg fijn en je merkt aan alle aspecten dat hij gespecialiseerd is in lesgeven… “Fantastisch, beter ga je niet vinden.”
Altijd super fijne en gezellige rijlessen gehad bij rijschool de Beukelaer! Fikret stelt je altijd op je gemak tijdens zijn… “Super rijschool !”
Top rijschool, altijd een nette lesauto en een instructeur die rustig, duidelijk & gezellig is en zorgt voor een goede… “Top rijschool!”
Fikret is zeker goed in zijn vak. Hij geeft een aangename en zeer duidelijke uitleg. Hij kan ook heel goed… “Professioneel”
Altijd fijne lessen gehad, er word veel aandacht besteed aan de punten die je moeilijk vind, met goede uitleg over… “Super rijschool!”
Ik moest van het CBR een rijtest doen, vanwege een operatie (had 2 jaar niet gereden). Ik heb les gehad… “Top”
Goede communicatie! Alles word goed uitgelegd en je goed geleerd. In een keer geslaagd voor mijn rij-examen dus zeker aan… “Super Rijschool”
Vandaag – 21-10-2020, ben ik in 1 keer geslaagd! Ik heb Fikret ervaren als een rustige en duidelijke instructeur, hij… “GEWELDIG”
Mijn beleving bij Fikret was zeer goed. Ik ben niet per se de beste in het autorijden, maar Fikret heeft… “Beste rijschool van Nederland”
Echt een hele fijne rijschool en gewoonweg de beste! Fikret heeft mij fijn en goed les gegeven. Hij neemt alle… “Top rijschool!!”
Veel geduld, hele duidelijke uitleg én ik ben in één keer geslaagd, dus zeker een aanrader!
Ik heb altijd fijne lessen gehad. Altijd duidelijke uitleg op wat ik moet verbeteren. Fijne auto en altijd Gezellig. Dus… “Geweldig!!!”
Ik heb maar 6 uurtjes les gehad bij rijschool de Beukelaer maar in deze korte tijd heeft de instructeur mij… “Aanrader”
Fijne rijschool, de instructeur legt alles duidelijk en stapsgewijs uit. Verder vond ik het altijd fijn dat er aan het… “Fijne ervaring”
Ik ben in één keer geslaagd, ondanks mijn faalangst! Fikret merkt erg goed welke aanpak het beste en fijnste bij… “Zeker een aanbeveling”
Yess!! In een keer geslaagd! In 27 lessen is het me gelukt dankzij de goede hulp om in een keer… “Perfect”
Super leuke rijlessen gehad en in 1 keer gehaald. Veel dank aan een geweldige instructeur. Er waren soms wat moeilijke… “Super leuk”
1 x geslaagd door de goeie lessen en duidelijke uitleg en de ontspannen sfeer in de auto fikret bedankt !
Ik ben in één keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer! Fikret heeft me geholpen mijn rijangst te overwinnen door zijn… “In één keer geslaagd!”
Leren rijden is net als leren fietsen. Je kan het alleen leren van iemand die niet alleen doelgericht maar ook… “Teamwork!”
Zeer rustige rijinstructeur. Geeft duidelijk les en geeft mij het gevoel dat ik fouten mag maken. Einde van de les… “Rustige rij-instructeur”
Wat een onwijs fantastische ervaring was dit, heb met plezier gereden bij de beukelaer. Zonder het geduld, de energie die… “Fantastisch!”
Als je ADD heb of ADHD is kan het in het begin moeilijk zijn om zoveel dingen tegelijk te doen.… “Erg fijne rijschool”
Eindelijk geslaagd!! Ik kwam eerst van een andere rijschool die mij totaal verkeerde rijinstructies gaf en het totaal niet goed… “GESLAAGD!”
Ik heb super fijne lessen gehad bij rijschool de Beukelaer! Veel geleerd en leuke gesprekken gehad met Fikret! Ik ben… “Geweldig”
Vanaf de eerste les heb ik me altijd op m’n gemak gevoeld bij Fikret en heb ik super fijne lessen… “Top!”
Geachte lezers, Ik heb een pakket van 20uur genomen en heb vandaag mijn praktijk examen gehad waarvoor ik in 1x… “Geslaagd!!!”
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!!
Dankzij Fikret ben ik in 1 keer GESLAAGD. Hij is geduldig, gezellig en gedreven. Fikret heeft ervoor gezorgd dat ik… “Geduldig”
Nadat ik van rijschool ben gewisseld, was ik direct verbaasd over de professionele en betrokken houding van Fikret! Hij heeft… “De beste!”
Ik ben tevreden met de rijlessen. De rust werd goed bewaard door de rij-instructeur waardoor de lessen makkelijk te volgen… “Top rijschool”
Een tijdje geleden ben ik hier begonnen met lessen. In een redelijk korte tijd kon ik vaak lessen. Tijdens de… “Gezellige en leerzame rijschool!”
Door Fikret ben ik in 1x geslaagd! Ik heb hele goeie begeleiding gekregen en hij heeft mij echt geholpen om… “Geweldig”
Ik was in het begin erg bang om zelf te gaan rijden. Gelukkig heb ik mijn lessen hier op mijn… “Bang in het begin”
Alles wordt heel rustig en duidelijk uitgelegd. En als iets niet duidelijk is dan word het herhaalt tot het wel… “Top rijschool!”
Fikret is een ervaren en geduldige rijinstructeur, die precies weet waar je zwakke punten liggen, zodat die verbetered kunnen worden.… “Geweldig”
Super fijne autorijschool! Dankzij Shirien heb ik mijn rijbewijs in één keer gehaald. Ze legt alles rustig en duidelijk uit,… “Perfect”
Ik heb al 23 jaar mijn rijbewijs maar durfde niet zelf te rijden. Rijschool De Beukelaer heeft mij stap voor… “Relaxte Sfeer”
Ik heb altijd hele fijne lessen gehad bij fikret, hij heeft veel geduld en is altijd heel rustig. Hij heeft… “Super!!”
Dankzij de goede lessen van Fikret in 1 keer geslaagd voor mijn rij-examen. Hij is een goede rijinstructeur die precies… “Top!”
Heerlijke rijschool, Fikret ondersteund je waar nodig en begeleid je waar nodig. hij geeft fantastisch les en ik ben ook… “ge-wel-dig”
Een specialist als het om les geven gaat, altijd duidelijk met uitleggen en als het te moeilijk is laat hij… “Spontaan en aardig”
Ik ben heel erg tevreden over de instructeur en zijn werkwijze, ik voel mij erg op mijn gemak tijdens de… “Een aanrader”
Ik heb super fijne lessen gehad bij rijschool de Beukelaer! Veel geleerd en leuke gesprekken gehad met Fikret! Ik ben… “Geweldig”
Door Fikret ben ik in 1x geslaagd! Ik heb hele goeie begeleiding gekregen en hij heeft mij echt geholpen om… “Geweldig”
Super leuke lessen gehad met Fikret, hij legt alles goed en duidelijk uit en neemt alle rust als je even… “Super!”
Ik ben in één keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer! Fikret heeft me geholpen mijn rijangst te overwinnen door zijn… “In één keer geslaagd!”
Ik heb een hele goede ervaring gehad bij rijschool de Beukelaer. De lessen die ik gevolgd heb waren duidelijk en… “in 1x Geslaagd”
Yeahh in 1 keer geslaagd!! Rijschool de beukelaar is echt een fijne rijschool. Fikret heeft er voor gezorgd dat ik… “Yeahh in 1 keer geslaagd!!”
Ik ben zo blij dat ik de keuze heb gemaakt om bij rijschool de Beukelaer te lessen. In het verleden… “Top rijschool!”
Duidelijke uitleg en in 1 keer geslaagd.
Als je ADD heb of ADHD is kan het in het begin moeilijk zijn om zoveel dingen tegelijk te doen.… “Erg fijne rijschool”
Echt een hele fijne rijschool en gewoonweg de beste! Fikret heeft mij fijn en goed les gegeven. Hij neemt alle… “Top rijschool!!”
Ondanks mijn faalangst, ben ik in 1 keer gelaagd. Dit heb ik te danken aan het geduld en de duidelijke… “Geweldig!”
Dankje wel Fikret voor het vertrouwen in mij ik heb mijn rijbewijs in 2 keer gehaald. Fikret geeft heel fijn… “Geduldig”
Het geduld dat Fikret heeft is erg fijn en je merkt aan alle aspecten dat hij gespecialiseerd is in lesgeven… “Fantastisch, beter ga je niet vinden.”
In 1x mijn rijbewijs gehaald dankzij de top rijlessen. De instructeur heeft een ontspannen houding en geeft reële feedback waardoor… “Geweldig”
Goede communicatie! Alles word goed uitgelegd en je goed geleerd. In een keer geslaagd voor mijn rij-examen dus zeker aan… “Super Rijschool”
Ik heb al 23 jaar mijn rijbewijs maar durfde niet zelf te rijden. Rijschool De Beukelaer heeft mij stap voor… “Relaxte Sfeer”
Eindelijk geslaagd!! Ik kwam eerst van een andere rijschool die mij totaal verkeerde rijinstructies gaf en het totaal niet goed… “GESLAAGD!”
1 x geslaagd door de goeie lessen en duidelijke uitleg en de ontspannen sfeer in de auto fikret bedankt !
Een hele aardige vriendelijke rijschoolhouder. Hij is altijd op tijd en hij is zeer flexibele in zijn les tijden. Ik… “Aanrader”
Vandaag ben ik in 1 keer geslaagd bij Fikret! Dit ging niet zonder slag of stoot. Hiervoor heb ik al… “Top rijschool!”
Fikret is een ervaren en geduldige rijinstructeur, die precies weet waar je zwakke punten liggen, zodat die verbetered kunnen worden.… “Geweldig”
Ondanks deze corona tijd, is het mij gelukt om mijn rijbewijs te halen. Fikret was tijdens de les geduldig, professioneel… “Prettig rijschool”
Vandaag ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs! De lessen waren altijd leuk en ik heb goede uitleg… “In 1 keer geslaagd!”
Fikret was altijd in voor een praatje! Gaf duidelijke feedback na elke rijles en daar werkten we dan samen de… “Super!!”
Top rijschool! Altijd geduldig, legt goed uit tot je het snapt en het is ook nog eens gezellig. Bij De… “Klasse”
Dit is zeker de allerbeste rijschool, maar waarom? Fikret is een man van heel veel geduld en inzicht, past zich… “In 1x geslaagd!”
In 1x keer geslaagd dankzij de goede rijlessen. De rijinstructeur geeft een fijne en goede uitleg. De instructeur blijft altijd… “Top!”
Dankzij Fikret ben ik in 1 keer GESLAAGD. Hij is geduldig, gezellig en gedreven. Fikret heeft ervoor gezorgd dat ik… “Geduldig”
Ik ben in 1 keer geslaagd door deze rijschool. Fikret was te laat met uitleggen waarom ik langer door moest,… “Prima”
Ik ben deze week in 1x geslaagd voor mn rijbewijs dankzij rijschool de Beukelaer. De instructies zijn duidelijk en je… “In 1x geslaagd”
Goede rijschool. Fikret is zeer behulpzaam en heeft vooral veel doorzettingsvermogen vermogen en geduld en geeft niet op
Super dat ik heb gekozen voor deze rijschool! Dankzij de duidelijke uitleg, geduldige begeleiding en fijne sfeer heb ik in… “In 1x geslaagd!!”
Altijd fijne lessen gehad, er word veel aandacht besteed aan de punten die je moeilijk vind, met goede uitleg over… “Super rijschool!”
Heel erg bedankt voor de geduldige en leerzame rijlessen! De aanpak is persoonlijk en afgestemd op de individuele leerling, wat… “Aanrader!”
In 1 keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Ik kom van een andere rijschool waar ik veel slechte rijgewoontes heb… “In 1x geslaagd”
Ik ben Fikret ontzettend dankbaar voor de rijlessen. De rijlessen waren altijd fijn, Fikret geeft heel prettig rijles. Hij blijft… “Super rijschool!”
Op aanraden van mijn vriend ben ik hier komen lessen en daar heb ik zeker geen spijt van! Ik ben… “Top!”
In 1x mijn rijexamen gehaald door de lessen van Fikret. Hij bleef altijd geduldig en rustig en heeft mij altijd… “Doorzetten”
Ik heb altijd fijne lessen gehad. Altijd duidelijke uitleg op wat ik moet verbeteren. Fijne auto en altijd Gezellig. Dus… “Geweldig!!!”
In 1x keer geslaagd bedankt voor alle steun en tijd die u in mij heeft gestoken en zonder al uw… “Fantastisch”
Fikret heeft goed de tijd voor me genomen. Perfecte rijervaring! Fikret neemt goed de tijd voor je en probeert jou… “Fantastisch”
Ik ben in een keer geslaagd door de goede en fijne lesen. alles werd op een goede en rustige manier… “Goed”
Ontzettend veel geleerd bij Fikret, goeie duidelijke uitleg, super veel geduld en ook nog erg gezellig. Hij zal er alles… “Top rijschool”
Door de goede uitleg van de heer de beukelaer ben ik in een keer geslaagd voor mijn autorijbewijs
Yes in 1x geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Zonder Fikret was het me misschien niet in 1x gelukt. Hij is… “Aanrader!!!”
Fijne rijschool! Wordt op een leuke en rustige manier les gegeven. Dankzij het vertrouwen van Fikret heb ik in een… “Super!”
Ondanks de corona periode is het mij toch gelukt om me rijbewijs te halen in 1 keer. Dit was mij… “Beste rijschool”
Ik was erg bang om te gaan rijden, maar de rij-instructeur heeft mij vanaf het begin op mijn gemak gesteld.… “Echte aanrader”
Een fijne instructeur met goede feedback en een gezellige sfeer! Altijd gemotiveerd om mij te helpen alles uit de les… “Fantastisch!”
Ik heb de rijlessen bij Fikret altijd als heel prettig ervaren. Hij blijft altijd rustig, geduldig en vriendelijk. Je wordt… “In 1 keer geslaagd met 40 uur lessen”
Ik heb altijd hele fijne lessen gehad bij fikret, hij heeft veel geduld en is altijd heel rustig. Hij heeft… “Super!!”
Fijne rijschool, de instructeur legt alles duidelijk en stapsgewijs uit. Verder vond ik het altijd fijn dat er aan het… “Fijne ervaring”
Rijschool de Beukelaer is een goede rij school. goede instructeur die rustig en correct uitleg geeft. Ik raad je zeker… “Goede rijschool”
Door deze rijschool heb ik alles in 1 keer gehaald. Fikret heeft alles op alles gezet dat ik een perfecte… “Geweldig”
1 x geslaagd door de goeie lessen en duidelijke uitleg en de ontspannen sfeer in de auto fikret bedankt !
Bij Rijschool de Beukelaer wordt je op je gemak gesteld! In het begin vond ik het best spannend om achter… “Op gemak worden gesteld tijdens de les”
Wat een onwijs fantastische ervaring was dit, heb met plezier gereden bij de beukelaer. Zonder het geduld, de energie die… “Fantastisch!”
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!! Rijk Gussekloo
In 1x geslaagd. Top service. 25 uur over gedaan Rijinstructeur legt goed en duidelijk uit!
Ik ben tevreden met de rijlessen. De rust werd goed bewaard door de rij-instructeur waardoor de lessen makkelijk te volgen… “Top rijschool”
Geachte lezers, Ik heb een pakket van 20uur genomen en heb vandaag mijn praktijk examen gehad waarvoor ik in 1x… “Geslaagd!!!”
Na 30 uur rijles te hebben gehad bij verschillende rijscholen, heb ik van Fikret pas echt geleerd hoe je moet… “In 1 keer mijn rijbewijs⁹”
Geslaagd voor mijn examen! Altijd duidelijke en fijne rijlessen gehad. Je wordt bij deze rijschool optimaal voorbereid op het verkeer… “Goed”
Altijd super fijne en gezellige rijlessen gehad bij rijschool de Beukelaer! Fikret stelt je altijd op je gemak tijdens zijn… “Super rijschool !”
Werkelijk TOP! Ik kan het iedereen van harte aanbevelen om zijn/haar rijlessen bij Fikret te volgen. Een eerlijke betrouwbare instructeur,… “Aanrader????????”
Naar aanbevelingen van vrienden/vriendinnen om mij heen ben ik bij Rijschool de Beukelaer terecht gekomen. Kon geen betere keus maken.… “Kan niet beter!”
Heel erg veel gehad aan de rijlessen, alles werd duidelijk en geduldig uitgelegd en de rijlessen werden op maat gegeven!
Ik ben in één keer geslaagd, ondanks mijn faalangst! Fikret merkt erg goed welke aanpak het beste en fijnste bij… “Zeker een aanbeveling”
Super leuke rijlessen gehad en in 1 keer gehaald. Veel dank aan een geweldige instructeur. Er waren soms wat moeilijke… “Super leuk”
Zeer rustige rijinstructeur. Geeft duidelijk les en geeft mij het gevoel dat ik fouten mag maken. Einde van de les… “Rustige rij-instructeur”
Ik moest van het CBR een rijtest doen, vanwege een operatie (had 2 jaar niet gereden). Ik heb les gehad… “Top”
Goede rijschool, hele aardige instructeur die je altijd op je gemak stelt. Lessen en uitleg altijd heel duidelijk. Auto is… “Echte aanrader”
Rijden bij Fikret is geweldig. Hij is een kalm persoon die je op een rustig en duidelijke manier het rijden… “Relaxt”
Vandaag ben ik geslaagd voor mijn rijexamen en dat was echt niet gelukt zonder de altijd duidelijke uitleg en het… “Erg goed”
Top rijschool ! Voorziet je altijd van eerlijke informatie en beoordeling van je rijvaardigheid. Hierdoor ben ik in 1x geslaagd!… “Comfortabel”
Ik was in het begin erg bang om zelf te gaan rijden. Gelukkig heb ik mijn lessen hier op mijn… “Bang in het begin”
Geslaagd voor mijn rijbewijs in de 2e keer. Hele fijne en duidelijke uitleg gekregen van Fikret en hij neemt echt… “Erg fijne rijschool!”
In één keer geslaagd dankzij de goede lessen. Fijne en rustige uitleg. Veel geduld en is altijd duidelijk. Zeker een… “Erg fijn”
Goeie, rustige uitleg, veel geduld en goeie feedback. Dus daarmee een uitstekende rijschool! Heb het ook nog eens enorm naar… “Goeie, rustige uitleg, veel geduld”
In 1x geslaagd! Fikret geeft op een fijne en rustige manier les. Hij heeft veel geduld met je als je… “Toppie !”
In één keer geslaagd dankzij de rust en helderheid van de rijinstructeur. Fikret laat duidelijk zien dat hij je niet… “Vakbekwame lessen”
Ik heb een zeer goede ervaring gehad met de rijschool. De instructeur is heel rustig en geeft de leerling een… “Goede ervaring”
Voordat ik bij de beukelaer kwam, zat ik bij een andere rijschool. Die rijschool was in 1 woord bagger. Ik… “Perfect!!!!”
Alles wordt heel rustig en duidelijk uitgelegd. En als iets niet duidelijk is dan word het herhaalt tot het wel… “Top rijschool!”
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!!
Top rijschool, met een rijinstructeur die oprecht geeft om zijn leerlingen. Fikret heeft mij echt geleerd hoe ik moet auto… “Beste rijinstructeur!”
In het begin had ik erg veel moeite met het auto rijden. Ik ben Fikret erg dankbaar, hij heeft 1,5… “in 1x geslaagd!”
Fikret is zeker goed in zijn vak. Hij geeft een aangename en zeer duidelijke uitleg. Hij kan ook heel goed… “Professioneel”
Een tijdje geleden ben ik hier begonnen met lessen. In een redelijk korte tijd kon ik vaak lessen. Tijdens de… “Gezellige en leerzame rijschool!”
Super fijne autorijschool! Dankzij Shirien heb ik mijn rijbewijs in één keer gehaald. Ze legt alles rustig en duidelijk uit,… “Perfect”
In één keer geslaagd!! Fikret heeft heel veel geduld, en kan zeer goed lesgeven en dingen uitleggen.
Bij Rijschool De Beukelaer ben ik in één keer geslaagd. De rust en kennis van de instructeur hebben mij ontzettend… “Fantastisch!”
Wat een top rijschool!! Ik ben bij hem in 1 keer geslaagd. Bij de Beukelaar leer je veel, Hij legt… “Top”
Door fikret heb ik mijn examen kunnen halen zonder hem was het mij niet gelukt hij was heel geduldig met… “Geweldig”
Nadat ik van rijschool ben gewisseld, was ik direct verbaasd over de professionele en betrokken houding van Fikret! Hij heeft… “De beste!”
Veel geduld, hele duidelijke uitleg én ik ben in één keer geslaagd, dus zeker een aanrader!
Zeker een aanrader deze rijschool! Veel geleerd op een goede en leuke wijze! In 1x geslaagd ook en dat allemaal… “Geweldig!”
Ik ben in 1 keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Na twee keer gezakt te zijn elders, kwam ik bij… “Uitstekend”
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!! Rijk Gussekloo
Ik was gekomen van een andere rijschool waar ik twee keer was gezakt. Ben hier in een keer geslaagd. De… “Goede keuze”
Toen ik bij Rijschool de Beukelaer, leste vond ik het in begin rijden eng. Hij heeft me er super mee… “SUPER!”
Leren rijden is net als leren fietsen. Je kan het alleen leren van iemand die niet alleen doelgericht maar ook… “Teamwork!”
Ik heb heel erg fijne lessen gehad, auto was altijd schoon en verzorgd. Fikret legt alles duidelijk en rustig uit.… “Aanrader!”
De rijlessen van Fikret waren uitstekend. Zijn uitleg was helder en de feedback na elke les was enorm waardevol. Dankzij… “Geweldig”
Goede kalme rij-instructeur die je door de duidelijke instructies opleidt tot een volwaardig autobestuurder. Hij neemt zijn werk serieus maar… “Goede kalme rij-instructeur”
In 1 keer geslaagd voor mijn examen. De uitleg is duidelijk die je krijgt. Fikret heeft veel geduld voor je.… “Top rijschool”
Rijden was voor mij een grote uitdaging, omdat ik nog al zenuwachtig was en totaal geen inzicht had, maar gedurende… “Top”
Yess!! In een keer geslaagd! In 27 lessen is het me gelukt dankzij de goede hulp om in een keer… “Perfect”
Top rijschool, altijd een nette lesauto en een instructeur die rustig, duidelijk & gezellig is en zorgt voor een goede… “Top rijschool!”
Mijn beleving bij Fikret was zeer goed. Ik ben niet per se de beste in het autorijden, maar Fikret heeft… “Beste rijschool van Nederland”
Hele goeie rijschool fikret heeft super veel geduld en helpt je bij de punten waarbij je het echt nodig hebt… “SUPER”
Ik heb vandaag in 1 keer mijn rijbewijs gehaald. Echt een topper van een rij instructeur zonder zijn uitleg en… “100% aanrader”
Ik ben enorm blij dat ik de keuze had gemaakt om bij rijschool de Beukelaer te lessen ! Wat een… “Beste rijschool en instructeur!!”
Ik heb maar 6 uurtjes les gehad bij rijschool de Beukelaer maar in deze korte tijd heeft de instructeur mij… “Aanrader”
Altijd hele fijne lessen gehad, hij neemt echt de tijd om alles duidelijk en rustig uit te leggen. Echt een… “Super”
Vandaag – 21-10-2020, ben ik in 1 keer geslaagd! Ik heb Fikret ervaren als een rustige en duidelijke instructeur, hij… “GEWELDIG”
In 1 keer geslaagd!! Dat allemaal te danken aan Rijschool de Beukelaer! Fikret heeft zoveel geduld en legt alles heel… “Geweldig”
In 1x geslaagd! Door het vertrouwen en rust van u. Heel erg bedankt!! Christel
Vanaf de eerste les heb ik me altijd op m’n gemak gevoeld bij Fikret en heb ik super fijne lessen… “Top!”
Fijne lessen met een top rijinstructeur. Instructeur blijft rustig en legt alles goed en duidelijk uit. Er is altijd een… “Top Rijinstructeur”
Dankzij de goede lessen van Fikret in 1 keer geslaagd voor mijn rij-examen. Hij is een goede rijinstructeur die precies… “Top!”
Geweldige ervaring! Rijinstructeur was relaxed en wist precies hoe hij alles moest uitleggen.
Door Fikret heb ik in 1 keer me rijbewijs gehaald en ondanks me faalangst, is het toch gelukt! Fikret heeft… “In 1 keer geslaagd!”
Ik heb een faalangst examen gedaan omdat ik last heb van examenstress. Fikret heeft mij door deze angst heen kunnen… “Toppp”
Ik kan rijschool de Beukelaer zeker aanraden. De instructeur legt alles duidelijk uit en is daarnaast ook goed in het… “Goede rijschool”
1 x geslaagd door de goeie lessen en duidelijke uitleg en de ontspannen sfeer in de auto fikret bedankt !
Ik heb een faalangst examen gedaan omdat ik last heb van examenstress. Fikret heeft mij door deze angst heen kunnen… “Toppp”
Door de goede uitleg van de heer de beukelaer ben ik in een keer geslaagd voor mijn autorijbewijs
Nadat ik van rijschool ben gewisseld, was ik direct verbaasd over de professionele en betrokken houding van Fikret! Hij heeft… “De beste!”
Dit is zeker de allerbeste rijschool, maar waarom? Fikret is een man van heel veel geduld en inzicht, past zich… “In 1x geslaagd!”
Ik was erg bang om te gaan rijden, maar de rij-instructeur heeft mij vanaf het begin op mijn gemak gesteld.… “Echte aanrader”
Goede communicatie! Alles word goed uitgelegd en je goed geleerd. In een keer geslaagd voor mijn rij-examen dus zeker aan… “Super Rijschool”
Door fikret heb ik mijn examen kunnen halen zonder hem was het mij niet gelukt hij was heel geduldig met… “Geweldig”
Ik ben tevreden met de rijlessen. De rust werd goed bewaard door de rij-instructeur waardoor de lessen makkelijk te volgen… “Top rijschool”
Ondanks deze corona tijd, is het mij gelukt om mijn rijbewijs te halen. Fikret was tijdens de les geduldig, professioneel… “Prettig rijschool”
Fikret was altijd in voor een praatje! Gaf duidelijke feedback na elke rijles en daar werkten we dan samen de… “Super!!”
Ik ben in 1 keer geslaagd door deze rijschool. Fikret was te laat met uitleggen waarom ik langer door moest,… “Prima”
In één keer geslaagd!! Fikret heeft heel veel geduld, en kan zeer goed lesgeven en dingen uitleggen.
Zeker een aanrader deze rijschool! Veel geleerd op een goede en leuke wijze! In 1x geslaagd ook en dat allemaal… “Geweldig!”
Voordat ik bij de beukelaer kwam, zat ik bij een andere rijschool. Die rijschool was in 1 woord bagger. Ik… “Perfect!!!!”
Geslaagd voor mijn rijbewijs in de 2e keer. Hele fijne en duidelijke uitleg gekregen van Fikret en hij neemt echt… “Erg fijne rijschool!”
Ik ben in een keer geslaagd door de goede en fijne lesen. alles werd op een goede en rustige manier… “Goed”
Fikret is zeker goed in zijn vak. Hij geeft een aangename en zeer duidelijke uitleg. Hij kan ook heel goed… “Professioneel”
Ik heb een zeer goede ervaring gehad met de rijschool. De instructeur is heel rustig en geeft de leerling een… “Goede ervaring”
Duidelijke uitleg en in 1 keer geslaagd.
Door Fikret ben ik in 1x geslaagd! Ik heb hele goeie begeleiding gekregen en hij heeft mij echt geholpen om… “Geweldig”
Op aanraden van mijn vriend ben ik hier komen lessen en daar heb ik zeker geen spijt van! Ik ben… “Top!”
Vandaag ben ik in 1 keer geslaagd bij Fikret! Dit ging niet zonder slag of stoot. Hiervoor heb ik al… “Top rijschool!”
Super fijne autorijschool! Dankzij Shirien heb ik mijn rijbewijs in één keer gehaald. Ze legt alles rustig en duidelijk uit,… “Perfect”
In 1x geslaagd. Top service. 25 uur over gedaan Rijinstructeur legt goed en duidelijk uit!
Vanaf de eerste les heb ik me altijd op m’n gemak gevoeld bij Fikret en heb ik super fijne lessen… “Top!”
Yess!! In een keer geslaagd! In 27 lessen is het me gelukt dankzij de goede hulp om in een keer… “Perfect”
Heel erg bedankt voor de geduldige en leerzame rijlessen! De aanpak is persoonlijk en afgestemd op de individuele leerling, wat… “Aanrader!”
Ik heb super fijne lessen gehad bij rijschool de Beukelaer! Veel geleerd en leuke gesprekken gehad met Fikret! Ik ben… “Geweldig”
Ik ben heel erg tevreden over de instructeur en zijn werkwijze, ik voel mij erg op mijn gemak tijdens de… “Een aanrader”
Ik heb altijd hele fijne lessen gehad bij fikret, hij heeft veel geduld en is altijd heel rustig. Hij heeft… “Super!!”
Ik ben deze week in 1x geslaagd voor mn rijbewijs dankzij rijschool de Beukelaer. De instructies zijn duidelijk en je… “In 1x geslaagd”
Fijne rijschool! Wordt op een leuke en rustige manier les gegeven. Dankzij het vertrouwen van Fikret heb ik in een… “Super!”
Door Fikret heb ik in 1 keer me rijbewijs gehaald en ondanks me faalangst, is het toch gelukt! Fikret heeft… “In 1 keer geslaagd!”
Ik heb altijd fijne lessen gehad. Altijd duidelijke uitleg op wat ik moet verbeteren. Fijne auto en altijd Gezellig. Dus… “Geweldig!!!”
Ik ben in 1 keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Na twee keer gezakt te zijn elders, kwam ik bij… “Uitstekend”
Ik kan rijschool de Beukelaer zeker aanraden. De instructeur legt alles duidelijk uit en is daarnaast ook goed in het… “Goede rijschool”
Veel geduld, hele duidelijke uitleg én ik ben in één keer geslaagd, dus zeker een aanrader!
Super leuke rijlessen gehad en in 1 keer gehaald. Veel dank aan een geweldige instructeur. Er waren soms wat moeilijke… “Super leuk”
Fijne rijschool, de instructeur legt alles duidelijk en stapsgewijs uit. Verder vond ik het altijd fijn dat er aan het… “Fijne ervaring”
Goede kalme rij-instructeur die je door de duidelijke instructies opleidt tot een volwaardig autobestuurder. Hij neemt zijn werk serieus maar… “Goede kalme rij-instructeur”
Ik heb de rijlessen bij Fikret altijd als heel prettig ervaren. Hij blijft altijd rustig, geduldig en vriendelijk. Je wordt… “In 1 keer geslaagd met 40 uur lessen”
Fikret heeft goed de tijd voor me genomen. Perfecte rijervaring! Fikret neemt goed de tijd voor je en probeert jou… “Fantastisch”
Altijd super fijne en gezellige rijlessen gehad bij rijschool de Beukelaer! Fikret stelt je altijd op je gemak tijdens zijn… “Super rijschool !”
Ik ben enorm blij dat ik de keuze had gemaakt om bij rijschool de Beukelaer te lessen ! Wat een… “Beste rijschool en instructeur!!”
In 1 keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Ik kom van een andere rijschool waar ik veel slechte rijgewoontes heb… “In 1x geslaagd”
Ik moest van het CBR een rijtest doen, vanwege een operatie (had 2 jaar niet gereden). Ik heb les gehad… “Top”
Yes in 1x geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Zonder Fikret was het me misschien niet in 1x gelukt. Hij is… “Aanrader!!!”
Geslaagd voor mijn examen! Altijd duidelijke en fijne rijlessen gehad. Je wordt bij deze rijschool optimaal voorbereid op het verkeer… “Goed”
Wat een onwijs fantastische ervaring was dit, heb met plezier gereden bij de beukelaer. Zonder het geduld, de energie die… “Fantastisch!”
Een fijne instructeur met goede feedback en een gezellige sfeer! Altijd gemotiveerd om mij te helpen alles uit de les… “Fantastisch!”
De rijlessen van Fikret waren uitstekend. Zijn uitleg was helder en de feedback na elke les was enorm waardevol. Dankzij… “Geweldig”
Rijden was voor mij een grote uitdaging, omdat ik nog al zenuwachtig was en totaal geen inzicht had, maar gedurende… “Top”
Ik heb maar 6 uurtjes les gehad bij rijschool de Beukelaer maar in deze korte tijd heeft de instructeur mij… “Aanrader”
Dankzij de goede lessen van Fikret in 1 keer geslaagd voor mijn rij-examen. Hij is een goede rijinstructeur die precies… “Top!”
In het begin had ik erg veel moeite met het auto rijden. Ik ben Fikret erg dankbaar, hij heeft 1,5… “in 1x geslaagd!”
Door deze rijschool heb ik alles in 1 keer gehaald. Fikret heeft alles op alles gezet dat ik een perfecte… “Geweldig”
Rijschool de Beukelaer is een goede rij school. goede instructeur die rustig en correct uitleg geeft. Ik raad je zeker… “Goede rijschool”
Geachte lezers, Ik heb een pakket van 20uur genomen en heb vandaag mijn praktijk examen gehad waarvoor ik in 1x… “Geslaagd!!!”
Ik heb heel erg fijne lessen gehad, auto was altijd schoon en verzorgd. Fikret legt alles duidelijk en rustig uit.… “Aanrader!”
Heerlijke rijschool, Fikret ondersteund je waar nodig en begeleid je waar nodig. hij geeft fantastisch les en ik ben ook… “ge-wel-dig”
Ik was in het begin erg bang om zelf te gaan rijden. Gelukkig heb ik mijn lessen hier op mijn… “Bang in het begin”
Naar aanbevelingen van vrienden/vriendinnen om mij heen ben ik bij Rijschool de Beukelaer terecht gekomen. Kon geen betere keus maken.… “Kan niet beter!”
Vandaag ben ik geslaagd voor mijn rijexamen en dat was echt niet gelukt zonder de altijd duidelijke uitleg en het… “Erg goed”
Ondanks de corona periode is het mij toch gelukt om me rijbewijs te halen in 1 keer. Dit was mij… “Beste rijschool”
Fikret is een ervaren en geduldige rijinstructeur, die precies weet waar je zwakke punten liggen, zodat die verbetered kunnen worden.… “Geweldig”
Top rijschool, altijd een nette lesauto en een instructeur die rustig, duidelijk & gezellig is en zorgt voor een goede… “Top rijschool!”
Toen ik bij Rijschool de Beukelaer, leste vond ik het in begin rijden eng. Hij heeft me er super mee… “SUPER!”
Ik heb vandaag in 1 keer mijn rijbewijs gehaald. Echt een topper van een rij instructeur zonder zijn uitleg en… “100% aanrader”
Goeie, rustige uitleg, veel geduld en goeie feedback. Dus daarmee een uitstekende rijschool! Heb het ook nog eens enorm naar… “Goeie, rustige uitleg, veel geduld”
Heel erg veel gehad aan de rijlessen, alles werd duidelijk en geduldig uitgelegd en de rijlessen werden op maat gegeven!
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!!
Ik heb al 23 jaar mijn rijbewijs maar durfde niet zelf te rijden. Rijschool De Beukelaer heeft mij stap voor… “Relaxte Sfeer”
Ik heb een hele goede ervaring gehad bij rijschool de Beukelaer. De lessen die ik gevolgd heb waren duidelijk en… “in 1x Geslaagd”
In één keer geslaagd dankzij de goede lessen. Fijne en rustige uitleg. Veel geduld en is altijd duidelijk. Zeker een… “Erg fijn”
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!! Rijk Gussekloo
Bij Rijschool De Beukelaer ben ik in één keer geslaagd. De rust en kennis van de instructeur hebben mij ontzettend… “Fantastisch!”
In 1x keer geslaagd bedankt voor alle steun en tijd die u in mij heeft gestoken en zonder al uw… “Fantastisch”
In 1 keer geslaagd!! Dat allemaal te danken aan Rijschool de Beukelaer! Fikret heeft zoveel geduld en legt alles heel… “Geweldig”
Vandaag – 21-10-2020, ben ik in 1 keer geslaagd! Ik heb Fikret ervaren als een rustige en duidelijke instructeur, hij… “GEWELDIG”
Bij Rijschool de Beukelaer wordt je op je gemak gesteld! In het begin vond ik het best spannend om achter… “Op gemak worden gesteld tijdens de les”
Ik ben zo blij dat ik de keuze heb gemaakt om bij rijschool de Beukelaer te lessen. In het verleden… “Top rijschool!”
Top rijschool! Altijd geduldig, legt goed uit tot je het snapt en het is ook nog eens gezellig. Bij De… “Klasse”
In 1x geslaagd! Door het vertrouwen en rust van u. Heel erg bedankt!! Christel
Geweldige ervaring! Rijinstructeur was relaxed en wist precies hoe hij alles moest uitleggen.
In 1x geslaagd! Fikret geeft op een fijne en rustige manier les. Hij heeft veel geduld met je als je… “Toppie !”
Mijn beleving bij Fikret was zeer goed. Ik ben niet per se de beste in het autorijden, maar Fikret heeft… “Beste rijschool van Nederland”
Ik ben in één keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer! Fikret heeft me geholpen mijn rijangst te overwinnen door zijn… “In één keer geslaagd!”
Zeer rustige rijinstructeur. Geeft duidelijk les en geeft mij het gevoel dat ik fouten mag maken. Einde van de les… “Rustige rij-instructeur”
Ondanks mijn faalangst, ben ik in 1 keer gelaagd. Dit heb ik te danken aan het geduld en de duidelijke… “Geweldig!”
Rijden bij Fikret is geweldig. Hij is een kalm persoon die je op een rustig en duidelijke manier het rijden… “Relaxt”
Leren rijden is net als leren fietsen. Je kan het alleen leren van iemand die niet alleen doelgericht maar ook… “Teamwork!”
Een hele aardige vriendelijke rijschoolhouder. Hij is altijd op tijd en hij is zeer flexibele in zijn les tijden. Ik… “Aanrader”
In 1 keer geslaagd voor mijn examen. De uitleg is duidelijk die je krijgt. Fikret heeft veel geduld voor je.… “Top rijschool”
Werkelijk TOP! Ik kan het iedereen van harte aanbevelen om zijn/haar rijlessen bij Fikret te volgen. Een eerlijke betrouwbare instructeur,… “Aanrader????????”
Super leuke lessen gehad met Fikret, hij legt alles goed en duidelijk uit en neemt alle rust als je even… “Super!”
In 1x keer geslaagd dankzij de goede rijlessen. De rijinstructeur geeft een fijne en goede uitleg. De instructeur blijft altijd… “Top!”
1 x geslaagd door de goeie lessen en duidelijke uitleg en de ontspannen sfeer in de auto fikret bedankt !
Ontzettend veel geleerd bij Fikret, goeie duidelijke uitleg, super veel geduld en ook nog erg gezellig. Hij zal er alles… “Top rijschool”
Ik ben Fikret ontzettend dankbaar voor de rijlessen. De rijlessen waren altijd fijn, Fikret geeft heel prettig rijles. Hij blijft… “Super rijschool!”
Het geduld dat Fikret heeft is erg fijn en je merkt aan alle aspecten dat hij gespecialiseerd is in lesgeven… “Fantastisch, beter ga je niet vinden.”
Goede rijschool. Fikret is zeer behulpzaam en heeft vooral veel doorzettingsvermogen vermogen en geduld en geeft niet op
Na 30 uur rijles te hebben gehad bij verschillende rijscholen, heb ik van Fikret pas echt geleerd hoe je moet… “In 1 keer mijn rijbewijs⁹”
Altijd fijne lessen gehad, er word veel aandacht besteed aan de punten die je moeilijk vind, met goede uitleg over… “Super rijschool!”
Dankje wel Fikret voor het vertrouwen in mij ik heb mijn rijbewijs in 2 keer gehaald. Fikret geeft heel fijn… “Geduldig”
Echt een hele fijne rijschool en gewoonweg de beste! Fikret heeft mij fijn en goed les gegeven. Hij neemt alle… “Top rijschool!!”
Alles wordt heel rustig en duidelijk uitgelegd. En als iets niet duidelijk is dan word het herhaalt tot het wel… “Top rijschool!”
In één keer geslaagd dankzij de rust en helderheid van de rijinstructeur. Fikret laat duidelijk zien dat hij je niet… “Vakbekwame lessen”
Altijd hele fijne lessen gehad, hij neemt echt de tijd om alles duidelijk en rustig uit te leggen. Echt een… “Super”
Vandaag ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs! De lessen waren altijd leuk en ik heb goede uitleg… “In 1 keer geslaagd!”
Top rijschool ! Voorziet je altijd van eerlijke informatie en beoordeling van je rijvaardigheid. Hierdoor ben ik in 1x geslaagd!… “Comfortabel”
Fijne lessen met een top rijinstructeur. Instructeur blijft rustig en legt alles goed en duidelijk uit. Er is altijd een… “Top Rijinstructeur”
Super dat ik heb gekozen voor deze rijschool! Dankzij de duidelijke uitleg, geduldige begeleiding en fijne sfeer heb ik in… “In 1x geslaagd!!”
Wat een top rijschool!! Ik ben bij hem in 1 keer geslaagd. Bij de Beukelaar leer je veel, Hij legt… “Top”
In 1x mijn rijbewijs gehaald dankzij de top rijlessen. De instructeur heeft een ontspannen houding en geeft reële feedback waardoor… “Geweldig”
Hele goeie rijschool fikret heeft super veel geduld en helpt je bij de punten waarbij je het echt nodig hebt… “SUPER”
Een specialist als het om les geven gaat, altijd duidelijk met uitleggen en als het te moeilijk is laat hij… “Spontaan en aardig”
Top rijschool, met een rijinstructeur die oprecht geeft om zijn leerlingen. Fikret heeft mij echt geleerd hoe ik moet auto… “Beste rijinstructeur!”
Ik ben in één keer geslaagd, ondanks mijn faalangst! Fikret merkt erg goed welke aanpak het beste en fijnste bij… “Zeker een aanbeveling”
In 1x mijn rijexamen gehaald door de lessen van Fikret. Hij bleef altijd geduldig en rustig en heeft mij altijd… “Doorzetten”
Yeahh in 1 keer geslaagd!! Rijschool de beukelaar is echt een fijne rijschool. Fikret heeft er voor gezorgd dat ik… “Yeahh in 1 keer geslaagd!!”
Een tijdje geleden ben ik hier begonnen met lessen. In een redelijk korte tijd kon ik vaak lessen. Tijdens de… “Gezellige en leerzame rijschool!”
Als je ADD heb of ADHD is kan het in het begin moeilijk zijn om zoveel dingen tegelijk te doen.… “Erg fijne rijschool”
Eindelijk geslaagd!! Ik kwam eerst van een andere rijschool die mij totaal verkeerde rijinstructies gaf en het totaal niet goed… “GESLAAGD!”
Dankzij Fikret ben ik in 1 keer GESLAAGD. Hij is geduldig, gezellig en gedreven. Fikret heeft ervoor gezorgd dat ik… “Geduldig”
Goede rijschool, hele aardige instructeur die je altijd op je gemak stelt. Lessen en uitleg altijd heel duidelijk. Auto is… “Echte aanrader”
Ik was gekomen van een andere rijschool waar ik twee keer was gezakt. Ben hier in een keer geslaagd. De… “Goede keuze”
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!! Rijk Gussekloo
Rijschool de Beukelaer
Dankzij alle ervaringen en specialisme op het gebied van les geven hebben wij een bijzonder hoog slagingspercentage.
Wij zijn altijd zeer gemotiveerd in het les geven. Rijschool de Beukelaer biedt een zeer rustige rij-instructeur aan die duidelijk les en instructies geeft, die tevens in elke situatie rustig en kalm blijft. Dit zorgt voor een prettig lesklimaat waardoor u meer rijplezier ervaart tijdens het lessen.
Aan de hand van een demonstratie zal de les worden uitgelegd door onze instructeur en wordt het besproken en gaat de leerling alles stap voor stap uitvoeren. Tot slot wordt u getoetst. Wij zijn dus niet alleen de instructeur, maar ook coach en mentor in één.
Bij Rijschool de Beukelaer in Almere leer je autorijden in een moderne Volkswagen T-Roc. Deze compacte SUV staat bekend om zijn comfort, overzichtelijkheid en geavanceerde technologie, wat hem een ideale lesauto maakt voor beginnende bestuurders.
Wacht niet langer en meld je dan nu aan voor een rijopleiding!
Gratis proefles
Theoriecursus
Tussentijdse toets
CBR examen
Wil jij ook je rijbewijs halen? Meld je dan nu aan!
Onze diensten
Wil jij je faalangst of rijangst overwinnen? Wij helpen we je daarbij.
Met de juiste voorbereiding en begeleiding haal jij ook gewoon je rijbewijs.
Onze rijcoaches zijn getraind om jou te helpen. Neem contact op voor meer informatie!
Betalen in termijnen is mogelijk, profiteer nu!
We bieden aantrekkelijke prijzen en je kunt rekenen op ervaren rij-instructeurs.
Het behalen van je rijbewijs is kostbaar, maar wel een investering voor het leven!
Termijnbetaling mogelijk
Termijnbetaling mogelijk
Termijnbetaling mogelijk
Rijopleiding In Stappen (RIS)
Dit houdt in dat u stapsgewijs leert en de kans op het slagen hierdoor aanzienlijk groter is. Wij rijden niet van A naar B, geven gestructureerd les en houden ons bezig met ons lesplan.
Beter voorbereiden op je examen zodat je een grotere kans op slagen hebt in zo’n kort mogelijke periode.
Dit wordt bereikt door je kennis, kunde en vaardigheden op een leuke en vlotte manier aan te leren.
RIS bestaat uit 4 modules.
Iedere module wordt afgesloten met een toets waaruit bepaald wordt of je alle kennis en vaardigheden bezit die bij het niveau van de module behoren.
De rijopleiding word begeleid door een gecertificeerde instructeur met een RIS-identificatiepas. Hier mag je altijd naar vragen.
Door al deze stappen beleeft de leerling een prettige, veilige en aangename les ervaring.
Snel en veilig de weg op in Almere? Bij Rijschool de Beukelaer leer je rijden met de nieuwste technieken (zoals CAM-opnames!) en een instructeur die écht geduld heeft.
Vraag nu je gratis proefles aan! Geen stress, wel succes! Met een hoog slagingspercentage hoef jij je nergens zorgen over te maken. Word jij onze volgende geslaagde?
| Maandag | 08:00 – 19:30 uur |
| Dinsdag | 08:00 – 19:30 uur |
| Woensdag | 08:00 – 19:30 uur |
| Donderdag | 08:00 – 19:30 uur |
| Vrijdag | 08:00 – 17:00 uur |
| Zaterdag | Gesloten |
| Zondag | Gesloten |
© 2026 Rijschool de Beukelaer | KvK 64637158 | Prijswijzigingen en fouten onder voorbehoud | Powered by 036WebDesign
Uw privacy instellingen
Beheer toestemmingsvoorkeuren
Noodzakelijk
Analytics
Geïntegreerde video's
Google-lettertypen
Marketing