Gespecialiseerd in faal- & rijangst & ADHD/ADD
Hoog slagingspercentage en hoge beoordelingen
100% slaaggarantie met een vaste rij-instructeur
Vertrouwd & voordelig, een begrip in Almere!
Altijd super fijne en gezellige rijlessen gehad bij rijschool de Beukelaer! Fikret stelt je altijd op je gemak tijdens zijn… “Super rijschool !”
Ik was gekomen van een andere rijschool waar ik twee keer was gezakt. Ben hier in een keer geslaagd. De… “Goede keuze”
Top rijschool! Altijd geduldig, legt goed uit tot je het snapt en het is ook nog eens gezellig. Bij De… “Klasse”
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!! Rijk Gussekloo
Super dat ik heb gekozen voor deze rijschool! Dankzij de duidelijke uitleg, geduldige begeleiding en fijne sfeer heb ik in… “In 1x geslaagd!!”
Vandaag – 21-10-2020, ben ik in 1 keer geslaagd! Ik heb Fikret ervaren als een rustige en duidelijke instructeur, hij… “GEWELDIG”
Ik heb heel erg fijne lessen gehad, auto was altijd schoon en verzorgd. Fikret legt alles duidelijk en rustig uit.… “Aanrader!”
Fikret heeft goed de tijd voor me genomen. Perfecte rijervaring! Fikret neemt goed de tijd voor je en probeert jou… “Fantastisch”
Ontzettend veel geleerd bij Fikret, goeie duidelijke uitleg, super veel geduld en ook nog erg gezellig. Hij zal er alles… “Top rijschool”
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!!
Ik ben deze week in 1x geslaagd voor mn rijbewijs dankzij rijschool de Beukelaer. De instructies zijn duidelijk en je… “In 1x geslaagd”
Ik ben zo blij dat ik de keuze heb gemaakt om bij rijschool de Beukelaer te lessen. In het verleden… “Top rijschool!”
Rijden bij Fikret is geweldig. Hij is een kalm persoon die je op een rustig en duidelijke manier het rijden… “Relaxt”
Wat een top rijschool!! Ik ben bij hem in 1 keer geslaagd. Bij de Beukelaar leer je veel, Hij legt… “Top”
Rijden was voor mij een grote uitdaging, omdat ik nog al zenuwachtig was en totaal geen inzicht had, maar gedurende… “Top”
Geslaagd voor mijn examen! Altijd duidelijke en fijne rijlessen gehad. Je wordt bij deze rijschool optimaal voorbereid op het verkeer… “Goed”
Wat een onwijs fantastische ervaring was dit, heb met plezier gereden bij de beukelaer. Zonder het geduld, de energie die… “Fantastisch!”
Yess!! In een keer geslaagd! In 27 lessen is het me gelukt dankzij de goede hulp om in een keer… “Perfect”
Nadat ik van rijschool ben gewisseld, was ik direct verbaasd over de professionele en betrokken houding van Fikret! Hij heeft… “De beste!”
Leren rijden is net als leren fietsen. Je kan het alleen leren van iemand die niet alleen doelgericht maar ook… “Teamwork!”
In één keer geslaagd dankzij de rust en helderheid van de rijinstructeur. Fikret laat duidelijk zien dat hij je niet… “Vakbekwame lessen”
Rijschool de Beukelaer is een goede rij school. goede instructeur die rustig en correct uitleg geeft. Ik raad je zeker… “Goede rijschool”
Door Fikret ben ik in 1x geslaagd! Ik heb hele goeie begeleiding gekregen en hij heeft mij echt geholpen om… “Geweldig”
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!! Rijk Gussekloo
In één keer geslaagd dankzij de goede lessen. Fijne en rustige uitleg. Veel geduld en is altijd duidelijk. Zeker een… “Erg fijn”
Vandaag ben ik geslaagd voor mijn rijexamen en dat was echt niet gelukt zonder de altijd duidelijke uitleg en het… “Erg goed”
Ik ben enorm blij dat ik de keuze had gemaakt om bij rijschool de Beukelaer te lessen ! Wat een… “Beste rijschool en instructeur!!”
Echt een hele fijne rijschool en gewoonweg de beste! Fikret heeft mij fijn en goed les gegeven. Hij neemt alle… “Top rijschool!!”
Het geduld dat Fikret heeft is erg fijn en je merkt aan alle aspecten dat hij gespecialiseerd is in lesgeven… “Fantastisch, beter ga je niet vinden.”
De rijlessen van Fikret waren uitstekend. Zijn uitleg was helder en de feedback na elke les was enorm waardevol. Dankzij… “Geweldig”
Een hele aardige vriendelijke rijschoolhouder. Hij is altijd op tijd en hij is zeer flexibele in zijn les tijden. Ik… “Aanrader”
Ik heb super fijne lessen gehad bij rijschool de Beukelaer! Veel geleerd en leuke gesprekken gehad met Fikret! Ik ben… “Geweldig”
In 1x geslaagd! Fikret geeft op een fijne en rustige manier les. Hij heeft veel geduld met je als je… “Toppie !”
Fikret is zeker goed in zijn vak. Hij geeft een aangename en zeer duidelijke uitleg. Hij kan ook heel goed… “Professioneel”
Yes in 1x geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Zonder Fikret was het me misschien niet in 1x gelukt. Hij is… “Aanrader!!!”
Alles wordt heel rustig en duidelijk uitgelegd. En als iets niet duidelijk is dan word het herhaalt tot het wel… “Top rijschool!”
Ondanks deze corona tijd, is het mij gelukt om mijn rijbewijs te halen. Fikret was tijdens de les geduldig, professioneel… “Prettig rijschool”
In 1 keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Ik kom van een andere rijschool waar ik veel slechte rijgewoontes heb… “In 1x geslaagd”
Door Fikret heb ik in 1 keer me rijbewijs gehaald en ondanks me faalangst, is het toch gelukt! Fikret heeft… “In 1 keer geslaagd!”
Een fijne instructeur met goede feedback en een gezellige sfeer! Altijd gemotiveerd om mij te helpen alles uit de les… “Fantastisch!”
Fijne rijschool! Wordt op een leuke en rustige manier les gegeven. Dankzij het vertrouwen van Fikret heb ik in een… “Super!”
Ik heb de rijlessen bij Fikret altijd als heel prettig ervaren. Hij blijft altijd rustig, geduldig en vriendelijk. Je wordt… “In 1 keer geslaagd met 40 uur lessen”
Ik ben in een keer geslaagd door de goede en fijne lesen. alles werd op een goede en rustige manier… “Goed”
Fikret was altijd in voor een praatje! Gaf duidelijke feedback na elke rijles en daar werkten we dan samen de… “Super!!”
Heel erg bedankt voor de geduldige en leerzame rijlessen! De aanpak is persoonlijk en afgestemd op de individuele leerling, wat… “Aanrader!”
Toen ik bij Rijschool de Beukelaer, leste vond ik het in begin rijden eng. Hij heeft me er super mee… “SUPER!”
Goede communicatie! Alles word goed uitgelegd en je goed geleerd. In een keer geslaagd voor mijn rij-examen dus zeker aan… “Super Rijschool”
Vandaag ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs! De lessen waren altijd leuk en ik heb goede uitleg… “In 1 keer geslaagd!”
1 x geslaagd door de goeie lessen en duidelijke uitleg en de ontspannen sfeer in de auto fikret bedankt !
Ondanks de corona periode is het mij toch gelukt om me rijbewijs te halen in 1 keer. Dit was mij… “Beste rijschool”
Een specialist als het om les geven gaat, altijd duidelijk met uitleggen en als het te moeilijk is laat hij… “Spontaan en aardig”
Mijn beleving bij Fikret was zeer goed. Ik ben niet per se de beste in het autorijden, maar Fikret heeft… “Beste rijschool van Nederland”
Geachte lezers, Ik heb een pakket van 20uur genomen en heb vandaag mijn praktijk examen gehad waarvoor ik in 1x… “Geslaagd!!!”
Ik was in het begin erg bang om zelf te gaan rijden. Gelukkig heb ik mijn lessen hier op mijn… “Bang in het begin”
Goede rijschool. Fikret is zeer behulpzaam en heeft vooral veel doorzettingsvermogen vermogen en geduld en geeft niet op
Ik moest van het CBR een rijtest doen, vanwege een operatie (had 2 jaar niet gereden). Ik heb les gehad… “Top”
Voordat ik bij de beukelaer kwam, zat ik bij een andere rijschool. Die rijschool was in 1 woord bagger. Ik… “Perfect!!!!”
Geslaagd voor mijn rijbewijs in de 2e keer. Hele fijne en duidelijke uitleg gekregen van Fikret en hij neemt echt… “Erg fijne rijschool!”
Door de goede uitleg van de heer de beukelaer ben ik in een keer geslaagd voor mijn autorijbewijs
In 1x geslaagd!! Mega dankbaar voor de fijne en rustige uitleg gedurende dit traject. Een een woord: super!
Dankzij de goede lessen van Fikret in 1 keer geslaagd voor mijn rij-examen. Hij is een goede rijinstructeur die precies… “Top!”
Dankje wel Fikret voor het vertrouwen in mij ik heb mijn rijbewijs in 2 keer gehaald. Fikret geeft heel fijn… “Geduldig”
Altijd fijne lessen gehad, er word veel aandacht besteed aan de punten die je moeilijk vind, met goede uitleg over… “Super rijschool!”
Fijne rijschool, de instructeur legt alles duidelijk en stapsgewijs uit. Verder vond ik het altijd fijn dat er aan het… “Fijne ervaring”
Veel geduld, hele duidelijke uitleg én ik ben in één keer geslaagd, dus zeker een aanrader!
Ik heb een hele goede ervaring gehad bij rijschool de Beukelaer. De lessen die ik gevolgd heb waren duidelijk en… “in 1x Geslaagd”
Eindelijk geslaagd!! Ik kwam eerst van een andere rijschool die mij totaal verkeerde rijinstructies gaf en het totaal niet goed… “GESLAAGD!”
Super fijne autorijschool! Dankzij Shirien heb ik mijn rijbewijs in één keer gehaald. Ze legt alles rustig en duidelijk uit,… “Perfect”
Dit is zeker de allerbeste rijschool, maar waarom? Fikret is een man van heel veel geduld en inzicht, past zich… “In 1x geslaagd!”
Bij Rijschool de Beukelaer wordt je op je gemak gesteld! In het begin vond ik het best spannend om achter… “Op gemak worden gesteld tijdens de les”
Ik was erg bang om te gaan rijden, maar de rij-instructeur heeft mij vanaf het begin op mijn gemak gesteld.… “Echte aanrader”
Ik heb al 23 jaar mijn rijbewijs maar durfde niet zelf te rijden. Rijschool De Beukelaer heeft mij stap voor… “Relaxte Sfeer”
In 1 keer geslaagd voor mijn examen. De uitleg is duidelijk die je krijgt. Fikret heeft veel geduld voor je.… “Top rijschool”
Ik kan rijschool de Beukelaer zeker aanraden. De instructeur legt alles duidelijk uit en is daarnaast ook goed in het… “Goede rijschool”
Door deze rijschool heb ik alles in 1 keer gehaald. Fikret heeft alles op alles gezet dat ik een perfecte… “Geweldig”
Een tijdje geleden ben ik hier begonnen met lessen. In een redelijk korte tijd kon ik vaak lessen. Tijdens de… “Gezellige en leerzame rijschool!”
Ik heb altijd hele fijne lessen gehad bij fikret, hij heeft veel geduld en is altijd heel rustig. Hij heeft… “Super!!”
1 x geslaagd door de goeie lessen en duidelijke uitleg en de ontspannen sfeer in de auto fikret bedankt !
Top rijschool ! Voorziet je altijd van eerlijke informatie en beoordeling van je rijvaardigheid. Hierdoor ben ik in 1x geslaagd!… “Comfortabel”
Door fikret heb ik mijn examen kunnen halen zonder hem was het mij niet gelukt hij was heel geduldig met… “Geweldig”
Hele goeie rijschool fikret heeft super veel geduld en helpt je bij de punten waarbij je het echt nodig hebt… “SUPER”
In 1 keer geslaagd!! Dat allemaal te danken aan Rijschool de Beukelaer! Fikret heeft zoveel geduld en legt alles heel… “Geweldig”
Op aanraden van mijn vriend ben ik hier komen lessen en daar heb ik zeker geen spijt van! Ik ben… “Top!”
In 1x keer geslaagd dankzij de goede rijlessen. De rijinstructeur geeft een fijne en goede uitleg. De instructeur blijft altijd… “Top!”
Ik heb altijd fijne lessen gehad. Altijd duidelijke uitleg op wat ik moet verbeteren. Fijne auto en altijd Gezellig. Dus… “Geweldig!!!”
Yeahh in 1 keer geslaagd!! Rijschool de beukelaar is echt een fijne rijschool. Fikret heeft er voor gezorgd dat ik… “Yeahh in 1 keer geslaagd!!”
Goede kalme rij-instructeur die je door de duidelijke instructies opleidt tot een volwaardig autobestuurder. Hij neemt zijn werk serieus maar… “Goede kalme rij-instructeur”
Ik ben in 1 keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Na twee keer gezakt te zijn elders, kwam ik bij… “Uitstekend”
Ik ben in één keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer! Fikret heeft me geholpen mijn rijangst te overwinnen door zijn… “In één keer geslaagd!”
Ik heb maar 6 uurtjes les gehad bij rijschool de Beukelaer maar in deze korte tijd heeft de instructeur mij… “Aanrader”
Goeie, rustige uitleg, veel geduld en goeie feedback. Dus daarmee een uitstekende rijschool! Heb het ook nog eens enorm naar… “Goeie, rustige uitleg, veel geduld”
Heerlijke rijschool, Fikret ondersteund je waar nodig en begeleid je waar nodig. hij geeft fantastisch les en ik ben ook… “ge-wel-dig”
Heel erg veel gehad aan de rijlessen, alles werd duidelijk en geduldig uitgelegd en de rijlessen werden op maat gegeven!
Super leuke lessen gehad met Fikret, hij legt alles goed en duidelijk uit en neemt alle rust als je even… “Super!”
In 1x keer geslaagd bedankt voor alle steun en tijd die u in mij heeft gestoken en zonder al uw… “Fantastisch”
In één keer geslaagd!! Fikret heeft heel veel geduld, en kan zeer goed lesgeven en dingen uitleggen.
Ik ben tevreden met de rijlessen. De rust werd goed bewaard door de rij-instructeur waardoor de lessen makkelijk te volgen… “Top rijschool”
In het begin had ik erg veel moeite met het auto rijden. Ik ben Fikret erg dankbaar, hij heeft 1,5… “in 1x geslaagd!”
Fijne lessen met een top rijinstructeur. Instructeur blijft rustig en legt alles goed en duidelijk uit. Er is altijd een… “Top Rijinstructeur”
Zeker een aanrader deze rijschool! Veel geleerd op een goede en leuke wijze! In 1x geslaagd ook en dat allemaal… “Geweldig!”
Top rijschool, met een rijinstructeur die oprecht geeft om zijn leerlingen. Fikret heeft mij echt geleerd hoe ik moet auto… “Beste rijinstructeur!”
Naar aanbevelingen van vrienden/vriendinnen om mij heen ben ik bij Rijschool de Beukelaer terecht gekomen. Kon geen betere keus maken.… “Kan niet beter!”
Vanaf de eerste les heb ik me altijd op m’n gemak gevoeld bij Fikret en heb ik super fijne lessen… “Top!”
Ik ben in één keer geslaagd, ondanks mijn faalangst! Fikret merkt erg goed welke aanpak het beste en fijnste bij… “Zeker een aanbeveling”
Werkelijk TOP! Ik kan het iedereen van harte aanbevelen om zijn/haar rijlessen bij Fikret te volgen. Een eerlijke betrouwbare instructeur,… “Aanrader????????”
Ik heb vandaag in 1 keer mijn rijbewijs gehaald. Echt een topper van een rij instructeur zonder zijn uitleg en… “100% aanrader”
Ik ben Fikret ontzettend dankbaar voor de rijlessen. De rijlessen waren altijd fijn, Fikret geeft heel prettig rijles. Hij blijft… “Super rijschool!”
Ik ben in 1 keer geslaagd door deze rijschool. Fikret was te laat met uitleggen waarom ik langer door moest,… “Prima”
In 1x mijn rijbewijs gehaald dankzij de top rijlessen. De instructeur heeft een ontspannen houding en geeft reële feedback waardoor… “Geweldig”
Dankzij Fikret ben ik in 1 keer GESLAAGD. Hij is geduldig, gezellig en gedreven. Fikret heeft ervoor gezorgd dat ik… “Geduldig”
Ik heb een faalangst examen gedaan omdat ik last heb van examenstress. Fikret heeft mij door deze angst heen kunnen… “Toppp”
Na 30 uur rijles te hebben gehad bij verschillende rijscholen, heb ik van Fikret pas echt geleerd hoe je moet… “In 1 keer mijn rijbewijs⁹”
Ik heb een zeer goede ervaring gehad met de rijschool. De instructeur is heel rustig en geeft de leerling een… “Goede ervaring”
Als je ADD heb of ADHD is kan het in het begin moeilijk zijn om zoveel dingen tegelijk te doen.… “Erg fijne rijschool”
Bij Rijschool De Beukelaer ben ik in één keer geslaagd. De rust en kennis van de instructeur hebben mij ontzettend… “Fantastisch!”
Ik ben heel erg tevreden over de instructeur en zijn werkwijze, ik voel mij erg op mijn gemak tijdens de… “Een aanrader”
Altijd hele fijne lessen gehad, hij neemt echt de tijd om alles duidelijk en rustig uit te leggen. Echt een… “Super”
Ondanks mijn faalangst, ben ik in 1 keer gelaagd. Dit heb ik te danken aan het geduld en de duidelijke… “Geweldig!”
In 1x mijn rijexamen gehaald door de lessen van Fikret. Hij bleef altijd geduldig en rustig en heeft mij altijd… “Doorzetten”
In 1x geslaagd. Top service. 25 uur over gedaan Rijinstructeur legt goed en duidelijk uit!
Vandaag ben ik in 1 keer geslaagd bij Fikret! Dit ging niet zonder slag of stoot. Hiervoor heb ik al… “Top rijschool!”
Duidelijke uitleg en in 1 keer geslaagd.
In 1x geslaagd! Door het vertrouwen en rust van u. Heel erg bedankt!! Christel
Top rijschool, altijd een nette lesauto en een instructeur die rustig, duidelijk & gezellig is en zorgt voor een goede… “Top rijschool!”
Super leuke rijlessen gehad en in 1 keer gehaald. Veel dank aan een geweldige instructeur. Er waren soms wat moeilijke… “Super leuk”
Geweldige ervaring! Rijinstructeur was relaxed en wist precies hoe hij alles moest uitleggen.
Goede rijschool, hele aardige instructeur die je altijd op je gemak stelt. Lessen en uitleg altijd heel duidelijk. Auto is… “Echte aanrader”
Fikret is een ervaren en geduldige rijinstructeur, die precies weet waar je zwakke punten liggen, zodat die verbetered kunnen worden.… “Geweldig”
Zeer rustige rijinstructeur. Geeft duidelijk les en geeft mij het gevoel dat ik fouten mag maken. Einde van de les… “Rustige rij-instructeur”
Vandaag ben ik in 1 keer geslaagd bij Fikret! Dit ging niet zonder slag of stoot. Hiervoor heb ik al… “Top rijschool!”
Leren rijden is net als leren fietsen. Je kan het alleen leren van iemand die niet alleen doelgericht maar ook… “Teamwork!”
Het geduld dat Fikret heeft is erg fijn en je merkt aan alle aspecten dat hij gespecialiseerd is in lesgeven… “Fantastisch, beter ga je niet vinden.”
Super leuke rijlessen gehad en in 1 keer gehaald. Veel dank aan een geweldige instructeur. Er waren soms wat moeilijke… “Super leuk”
Zeer rustige rijinstructeur. Geeft duidelijk les en geeft mij het gevoel dat ik fouten mag maken. Einde van de les… “Rustige rij-instructeur”
Eindelijk geslaagd!! Ik kwam eerst van een andere rijschool die mij totaal verkeerde rijinstructies gaf en het totaal niet goed… “GESLAAGD!”
Altijd hele fijne lessen gehad, hij neemt echt de tijd om alles duidelijk en rustig uit te leggen. Echt een… “Super”
Ik ben in één keer geslaagd, ondanks mijn faalangst! Fikret merkt erg goed welke aanpak het beste en fijnste bij… “Zeker een aanbeveling”
Fijne lessen met een top rijinstructeur. Instructeur blijft rustig en legt alles goed en duidelijk uit. Er is altijd een… “Top Rijinstructeur”
In één keer geslaagd dankzij de goede lessen. Fijne en rustige uitleg. Veel geduld en is altijd duidelijk. Zeker een… “Erg fijn”
In één keer geslaagd dankzij de rust en helderheid van de rijinstructeur. Fikret laat duidelijk zien dat hij je niet… “Vakbekwame lessen”
Yess!! In een keer geslaagd! In 27 lessen is het me gelukt dankzij de goede hulp om in een keer… “Perfect”
Ik was erg bang om te gaan rijden, maar de rij-instructeur heeft mij vanaf het begin op mijn gemak gesteld.… “Echte aanrader”
Vanaf de eerste les heb ik me altijd op m’n gemak gevoeld bij Fikret en heb ik super fijne lessen… “Top!”
Ik ben in een keer geslaagd door de goede en fijne lesen. alles werd op een goede en rustige manier… “Goed”
Goede rijschool. Fikret is zeer behulpzaam en heeft vooral veel doorzettingsvermogen vermogen en geduld en geeft niet op
Goede kalme rij-instructeur die je door de duidelijke instructies opleidt tot een volwaardig autobestuurder. Hij neemt zijn werk serieus maar… “Goede kalme rij-instructeur”
In 1 keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Ik kom van een andere rijschool waar ik veel slechte rijgewoontes heb… “In 1x geslaagd”
Door deze rijschool heb ik alles in 1 keer gehaald. Fikret heeft alles op alles gezet dat ik een perfecte… “Geweldig”
Fikret was altijd in voor een praatje! Gaf duidelijke feedback na elke rijles en daar werkten we dan samen de… “Super!!”
Fijne rijschool! Wordt op een leuke en rustige manier les gegeven. Dankzij het vertrouwen van Fikret heb ik in een… “Super!”
Als je ADD heb of ADHD is kan het in het begin moeilijk zijn om zoveel dingen tegelijk te doen.… “Erg fijne rijschool”
Na 30 uur rijles te hebben gehad bij verschillende rijscholen, heb ik van Fikret pas echt geleerd hoe je moet… “In 1 keer mijn rijbewijs⁹”
Ik heb vandaag in 1 keer mijn rijbewijs gehaald. Echt een topper van een rij instructeur zonder zijn uitleg en… “100% aanrader”
1 x geslaagd door de goeie lessen en duidelijke uitleg en de ontspannen sfeer in de auto fikret bedankt !
Toen ik bij Rijschool de Beukelaer, leste vond ik het in begin rijden eng. Hij heeft me er super mee… “SUPER!”
Geweldige ervaring! Rijinstructeur was relaxed en wist precies hoe hij alles moest uitleggen.
Een specialist als het om les geven gaat, altijd duidelijk met uitleggen en als het te moeilijk is laat hij… “Spontaan en aardig”
Door de goede uitleg van de heer de beukelaer ben ik in een keer geslaagd voor mijn autorijbewijs
Vandaag ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs! De lessen waren altijd leuk en ik heb goede uitleg… “In 1 keer geslaagd!”
Alles wordt heel rustig en duidelijk uitgelegd. En als iets niet duidelijk is dan word het herhaalt tot het wel… “Top rijschool!”
In 1x geslaagd. Top service. 25 uur over gedaan Rijinstructeur legt goed en duidelijk uit!
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!!
Ondanks de corona periode is het mij toch gelukt om me rijbewijs te halen in 1 keer. Dit was mij… “Beste rijschool”
Op aanraden van mijn vriend ben ik hier komen lessen en daar heb ik zeker geen spijt van! Ik ben… “Top!”
Wat een onwijs fantastische ervaring was dit, heb met plezier gereden bij de beukelaer. Zonder het geduld, de energie die… “Fantastisch!”
1 x geslaagd door de goeie lessen en duidelijke uitleg en de ontspannen sfeer in de auto fikret bedankt !
Ik heb altijd hele fijne lessen gehad bij fikret, hij heeft veel geduld en is altijd heel rustig. Hij heeft… “Super!!”
Rijden was voor mij een grote uitdaging, omdat ik nog al zenuwachtig was en totaal geen inzicht had, maar gedurende… “Top”
Voordat ik bij de beukelaer kwam, zat ik bij een andere rijschool. Die rijschool was in 1 woord bagger. Ik… “Perfect!!!!”
Ik ben enorm blij dat ik de keuze had gemaakt om bij rijschool de Beukelaer te lessen ! Wat een… “Beste rijschool en instructeur!!”
Een fijne instructeur met goede feedback en een gezellige sfeer! Altijd gemotiveerd om mij te helpen alles uit de les… “Fantastisch!”
Super leuke lessen gehad met Fikret, hij legt alles goed en duidelijk uit en neemt alle rust als je even… “Super!”
Ik was in het begin erg bang om zelf te gaan rijden. Gelukkig heb ik mijn lessen hier op mijn… “Bang in het begin”
Altijd super fijne en gezellige rijlessen gehad bij rijschool de Beukelaer! Fikret stelt je altijd op je gemak tijdens zijn… “Super rijschool !”
Ik moest van het CBR een rijtest doen, vanwege een operatie (had 2 jaar niet gereden). Ik heb les gehad… “Top”
In 1x keer geslaagd bedankt voor alle steun en tijd die u in mij heeft gestoken en zonder al uw… “Fantastisch”
Heel erg veel gehad aan de rijlessen, alles werd duidelijk en geduldig uitgelegd en de rijlessen werden op maat gegeven!
De rijlessen van Fikret waren uitstekend. Zijn uitleg was helder en de feedback na elke les was enorm waardevol. Dankzij… “Geweldig”
Door fikret heb ik mijn examen kunnen halen zonder hem was het mij niet gelukt hij was heel geduldig met… “Geweldig”
Ik heb een faalangst examen gedaan omdat ik last heb van examenstress. Fikret heeft mij door deze angst heen kunnen… “Toppp”
Duidelijke uitleg en in 1 keer geslaagd.
Door Fikret heb ik in 1 keer me rijbewijs gehaald en ondanks me faalangst, is het toch gelukt! Fikret heeft… “In 1 keer geslaagd!”
Een hele aardige vriendelijke rijschoolhouder. Hij is altijd op tijd en hij is zeer flexibele in zijn les tijden. Ik… “Aanrader”
Ik heb al 23 jaar mijn rijbewijs maar durfde niet zelf te rijden. Rijschool De Beukelaer heeft mij stap voor… “Relaxte Sfeer”
In één keer geslaagd!! Fikret heeft heel veel geduld, en kan zeer goed lesgeven en dingen uitleggen.
Dankzij de goede lessen van Fikret in 1 keer geslaagd voor mijn rij-examen. Hij is een goede rijinstructeur die precies… “Top!”
Ik ben in één keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer! Fikret heeft me geholpen mijn rijangst te overwinnen door zijn… “In één keer geslaagd!”
Ik ben tevreden met de rijlessen. De rust werd goed bewaard door de rij-instructeur waardoor de lessen makkelijk te volgen… “Top rijschool”
Fikret heeft goed de tijd voor me genomen. Perfecte rijervaring! Fikret neemt goed de tijd voor je en probeert jou… “Fantastisch”
Ik ben in 1 keer geslaagd door deze rijschool. Fikret was te laat met uitleggen waarom ik langer door moest,… “Prima”
In het begin had ik erg veel moeite met het auto rijden. Ik ben Fikret erg dankbaar, hij heeft 1,5… “in 1x geslaagd!”
Ik heb een hele goede ervaring gehad bij rijschool de Beukelaer. De lessen die ik gevolgd heb waren duidelijk en… “in 1x Geslaagd”
Yeahh in 1 keer geslaagd!! Rijschool de beukelaar is echt een fijne rijschool. Fikret heeft er voor gezorgd dat ik… “Yeahh in 1 keer geslaagd!!”
Ik heb maar 6 uurtjes les gehad bij rijschool de Beukelaer maar in deze korte tijd heeft de instructeur mij… “Aanrader”
Bij Rijschool De Beukelaer ben ik in één keer geslaagd. De rust en kennis van de instructeur hebben mij ontzettend… “Fantastisch!”
Geslaagd voor mijn examen! Altijd duidelijke en fijne rijlessen gehad. Je wordt bij deze rijschool optimaal voorbereid op het verkeer… “Goed”
Hele goeie rijschool fikret heeft super veel geduld en helpt je bij de punten waarbij je het echt nodig hebt… “SUPER”
In 1x geslaagd! Door het vertrouwen en rust van u. Heel erg bedankt!! Christel
Fijne rijschool, de instructeur legt alles duidelijk en stapsgewijs uit. Verder vond ik het altijd fijn dat er aan het… “Fijne ervaring”
Zeker een aanrader deze rijschool! Veel geleerd op een goede en leuke wijze! In 1x geslaagd ook en dat allemaal… “Geweldig!”
Naar aanbevelingen van vrienden/vriendinnen om mij heen ben ik bij Rijschool de Beukelaer terecht gekomen. Kon geen betere keus maken.… “Kan niet beter!”
Ik ben zo blij dat ik de keuze heb gemaakt om bij rijschool de Beukelaer te lessen. In het verleden… “Top rijschool!”
In 1x keer geslaagd dankzij de goede rijlessen. De rijinstructeur geeft een fijne en goede uitleg. De instructeur blijft altijd… “Top!”
In 1 keer geslaagd!! Dat allemaal te danken aan Rijschool de Beukelaer! Fikret heeft zoveel geduld en legt alles heel… “Geweldig”
Super dat ik heb gekozen voor deze rijschool! Dankzij de duidelijke uitleg, geduldige begeleiding en fijne sfeer heb ik in… “In 1x geslaagd!!”
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!! Rijk Gussekloo
Geachte lezers, Ik heb een pakket van 20uur genomen en heb vandaag mijn praktijk examen gehad waarvoor ik in 1x… “Geslaagd!!!”
Fikret is zeker goed in zijn vak. Hij geeft een aangename en zeer duidelijke uitleg. Hij kan ook heel goed… “Professioneel”
Goeie, rustige uitleg, veel geduld en goeie feedback. Dus daarmee een uitstekende rijschool! Heb het ook nog eens enorm naar… “Goeie, rustige uitleg, veel geduld”
Bij Rijschool de Beukelaer wordt je op je gemak gesteld! In het begin vond ik het best spannend om achter… “Op gemak worden gesteld tijdens de les”
In 1x geslaagd! Fikret geeft op een fijne en rustige manier les. Hij heeft veel geduld met je als je… “Toppie !”
Altijd fijne lessen gehad, er word veel aandacht besteed aan de punten die je moeilijk vind, met goede uitleg over… “Super rijschool!”
Een tijdje geleden ben ik hier begonnen met lessen. In een redelijk korte tijd kon ik vaak lessen. Tijdens de… “Gezellige en leerzame rijschool!”
Veel geduld, hele duidelijke uitleg én ik ben in één keer geslaagd, dus zeker een aanrader!
Geslaagd voor mijn rijbewijs in de 2e keer. Hele fijne en duidelijke uitleg gekregen van Fikret en hij neemt echt… “Erg fijne rijschool!”
Ik ben Fikret ontzettend dankbaar voor de rijlessen. De rijlessen waren altijd fijn, Fikret geeft heel prettig rijles. Hij blijft… “Super rijschool!”
Rijschool de Beukelaer is een goede rij school. goede instructeur die rustig en correct uitleg geeft. Ik raad je zeker… “Goede rijschool”
In 1x geslaagd!! Mega dankbaar voor de fijne en rustige uitleg gedurende dit traject. Een een woord: super!
Dankje wel Fikret voor het vertrouwen in mij ik heb mijn rijbewijs in 2 keer gehaald. Fikret geeft heel fijn… “Geduldig”
Ik heb super fijne lessen gehad bij rijschool de Beukelaer! Veel geleerd en leuke gesprekken gehad met Fikret! Ik ben… “Geweldig”
Door Fikret ben ik in 1x geslaagd! Ik heb hele goeie begeleiding gekregen en hij heeft mij echt geholpen om… “Geweldig”
Ondanks deze corona tijd, is het mij gelukt om mijn rijbewijs te halen. Fikret was tijdens de les geduldig, professioneel… “Prettig rijschool”
Mijn beleving bij Fikret was zeer goed. Ik ben niet per se de beste in het autorijden, maar Fikret heeft… “Beste rijschool van Nederland”
Nadat ik van rijschool ben gewisseld, was ik direct verbaasd over de professionele en betrokken houding van Fikret! Hij heeft… “De beste!”
Ik kan rijschool de Beukelaer zeker aanraden. De instructeur legt alles duidelijk uit en is daarnaast ook goed in het… “Goede rijschool”
In 1x mijn rijbewijs gehaald dankzij de top rijlessen. De instructeur heeft een ontspannen houding en geeft reële feedback waardoor… “Geweldig”
Yes in 1x geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Zonder Fikret was het me misschien niet in 1x gelukt. Hij is… “Aanrader!!!”
Fikret is een ervaren en geduldige rijinstructeur, die precies weet waar je zwakke punten liggen, zodat die verbetered kunnen worden.… “Geweldig”
Ik heb heel erg fijne lessen gehad, auto was altijd schoon en verzorgd. Fikret legt alles duidelijk en rustig uit.… “Aanrader!”
Heel erg bedankt voor de geduldige en leerzame rijlessen! De aanpak is persoonlijk en afgestemd op de individuele leerling, wat… “Aanrader!”
Top rijschool, altijd een nette lesauto en een instructeur die rustig, duidelijk & gezellig is en zorgt voor een goede… “Top rijschool!”
In 1 keer geslaagd voor mijn examen. De uitleg is duidelijk die je krijgt. Fikret heeft veel geduld voor je.… “Top rijschool”
Goede rijschool, hele aardige instructeur die je altijd op je gemak stelt. Lessen en uitleg altijd heel duidelijk. Auto is… “Echte aanrader”
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!! Rijk Gussekloo
Echt een hele fijne rijschool en gewoonweg de beste! Fikret heeft mij fijn en goed les gegeven. Hij neemt alle… “Top rijschool!!”
Ik heb een zeer goede ervaring gehad met de rijschool. De instructeur is heel rustig en geeft de leerling een… “Goede ervaring”
Rijden bij Fikret is geweldig. Hij is een kalm persoon die je op een rustig en duidelijke manier het rijden… “Relaxt”
Super fijne autorijschool! Dankzij Shirien heb ik mijn rijbewijs in één keer gehaald. Ze legt alles rustig en duidelijk uit,… “Perfect”
Ik heb altijd fijne lessen gehad. Altijd duidelijke uitleg op wat ik moet verbeteren. Fijne auto en altijd Gezellig. Dus… “Geweldig!!!”
In 1x mijn rijexamen gehaald door de lessen van Fikret. Hij bleef altijd geduldig en rustig en heeft mij altijd… “Doorzetten”
Wat een top rijschool!! Ik ben bij hem in 1 keer geslaagd. Bij de Beukelaar leer je veel, Hij legt… “Top”
Ik heb de rijlessen bij Fikret altijd als heel prettig ervaren. Hij blijft altijd rustig, geduldig en vriendelijk. Je wordt… “In 1 keer geslaagd met 40 uur lessen”
Top rijschool ! Voorziet je altijd van eerlijke informatie en beoordeling van je rijvaardigheid. Hierdoor ben ik in 1x geslaagd!… “Comfortabel”
Top rijschool, met een rijinstructeur die oprecht geeft om zijn leerlingen. Fikret heeft mij echt geleerd hoe ik moet auto… “Beste rijinstructeur!”
Goede communicatie! Alles word goed uitgelegd en je goed geleerd. In een keer geslaagd voor mijn rij-examen dus zeker aan… “Super Rijschool”
Ik ben in 1 keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Na twee keer gezakt te zijn elders, kwam ik bij… “Uitstekend”
Ik ben deze week in 1x geslaagd voor mn rijbewijs dankzij rijschool de Beukelaer. De instructies zijn duidelijk en je… “In 1x geslaagd”
Heerlijke rijschool, Fikret ondersteund je waar nodig en begeleid je waar nodig. hij geeft fantastisch les en ik ben ook… “ge-wel-dig”
Werkelijk TOP! Ik kan het iedereen van harte aanbevelen om zijn/haar rijlessen bij Fikret te volgen. Een eerlijke betrouwbare instructeur,… “Aanrader????????”
Ontzettend veel geleerd bij Fikret, goeie duidelijke uitleg, super veel geduld en ook nog erg gezellig. Hij zal er alles… “Top rijschool”
Top rijschool! Altijd geduldig, legt goed uit tot je het snapt en het is ook nog eens gezellig. Bij De… “Klasse”
Ondanks mijn faalangst, ben ik in 1 keer gelaagd. Dit heb ik te danken aan het geduld en de duidelijke… “Geweldig!”
Dankzij Fikret ben ik in 1 keer GESLAAGD. Hij is geduldig, gezellig en gedreven. Fikret heeft ervoor gezorgd dat ik… “Geduldig”
Vandaag – 21-10-2020, ben ik in 1 keer geslaagd! Ik heb Fikret ervaren als een rustige en duidelijke instructeur, hij… “GEWELDIG”
Vandaag ben ik geslaagd voor mijn rijexamen en dat was echt niet gelukt zonder de altijd duidelijke uitleg en het… “Erg goed”
Ik was gekomen van een andere rijschool waar ik twee keer was gezakt. Ben hier in een keer geslaagd. De… “Goede keuze”
Ik ben heel erg tevreden over de instructeur en zijn werkwijze, ik voel mij erg op mijn gemak tijdens de… “Een aanrader”
Dit is zeker de allerbeste rijschool, maar waarom? Fikret is een man van heel veel geduld en inzicht, past zich… “In 1x geslaagd!”
In 1x geslaagd! Fikret geeft op een fijne en rustige manier les. Hij heeft veel geduld met je als je… “Toppie !”
Geachte lezers, Ik heb een pakket van 20uur genomen en heb vandaag mijn praktijk examen gehad waarvoor ik in 1x… “Geslaagd!!!”
Hele goeie rijschool fikret heeft super veel geduld en helpt je bij de punten waarbij je het echt nodig hebt… “SUPER”
Altijd fijne lessen gehad, er word veel aandacht besteed aan de punten die je moeilijk vind, met goede uitleg over… “Super rijschool!”
Door deze rijschool heb ik alles in 1 keer gehaald. Fikret heeft alles op alles gezet dat ik een perfecte… “Geweldig”
Ik heb super fijne lessen gehad bij rijschool de Beukelaer! Veel geleerd en leuke gesprekken gehad met Fikret! Ik ben… “Geweldig”
Heerlijke rijschool, Fikret ondersteund je waar nodig en begeleid je waar nodig. hij geeft fantastisch les en ik ben ook… “ge-wel-dig”
Ik moest van het CBR een rijtest doen, vanwege een operatie (had 2 jaar niet gereden). Ik heb les gehad… “Top”
Een fijne instructeur met goede feedback en een gezellige sfeer! Altijd gemotiveerd om mij te helpen alles uit de les… “Fantastisch!”
Goeie, rustige uitleg, veel geduld en goeie feedback. Dus daarmee een uitstekende rijschool! Heb het ook nog eens enorm naar… “Goeie, rustige uitleg, veel geduld”
Top rijschool ! Voorziet je altijd van eerlijke informatie en beoordeling van je rijvaardigheid. Hierdoor ben ik in 1x geslaagd!… “Comfortabel”
Een tijdje geleden ben ik hier begonnen met lessen. In een redelijk korte tijd kon ik vaak lessen. Tijdens de… “Gezellige en leerzame rijschool!”
Vanaf de eerste les heb ik me altijd op m’n gemak gevoeld bij Fikret en heb ik super fijne lessen… “Top!”
Ik kan rijschool de Beukelaer zeker aanraden. De instructeur legt alles duidelijk uit en is daarnaast ook goed in het… “Goede rijschool”
Ik ben in één keer geslaagd, ondanks mijn faalangst! Fikret merkt erg goed welke aanpak het beste en fijnste bij… “Zeker een aanbeveling”
In 1 keer geslaagd!! Dat allemaal te danken aan Rijschool de Beukelaer! Fikret heeft zoveel geduld en legt alles heel… “Geweldig”
Door fikret heb ik mijn examen kunnen halen zonder hem was het mij niet gelukt hij was heel geduldig met… “Geweldig”
Wat een top rijschool!! Ik ben bij hem in 1 keer geslaagd. Bij de Beukelaar leer je veel, Hij legt… “Top”
Zeer rustige rijinstructeur. Geeft duidelijk les en geeft mij het gevoel dat ik fouten mag maken. Einde van de les… “Rustige rij-instructeur”
Ik ben tevreden met de rijlessen. De rust werd goed bewaard door de rij-instructeur waardoor de lessen makkelijk te volgen… “Top rijschool”
Ik ben in 1 keer geslaagd door deze rijschool. Fikret was te laat met uitleggen waarom ik langer door moest,… “Prima”
Geslaagd voor mijn examen! Altijd duidelijke en fijne rijlessen gehad. Je wordt bij deze rijschool optimaal voorbereid op het verkeer… “Goed”
In 1x keer geslaagd dankzij de goede rijlessen. De rijinstructeur geeft een fijne en goede uitleg. De instructeur blijft altijd… “Top!”
Ik was in het begin erg bang om zelf te gaan rijden. Gelukkig heb ik mijn lessen hier op mijn… “Bang in het begin”
Fikret is zeker goed in zijn vak. Hij geeft een aangename en zeer duidelijke uitleg. Hij kan ook heel goed… “Professioneel”
Fijne rijschool! Wordt op een leuke en rustige manier les gegeven. Dankzij het vertrouwen van Fikret heb ik in een… “Super!”
Bij Rijschool De Beukelaer ben ik in één keer geslaagd. De rust en kennis van de instructeur hebben mij ontzettend… “Fantastisch!”
Ik heb een zeer goede ervaring gehad met de rijschool. De instructeur is heel rustig en geeft de leerling een… “Goede ervaring”
Ik ben in een keer geslaagd door de goede en fijne lesen. alles werd op een goede en rustige manier… “Goed”
Ik ben enorm blij dat ik de keuze had gemaakt om bij rijschool de Beukelaer te lessen ! Wat een… “Beste rijschool en instructeur!!”
Door Fikret heb ik in 1 keer me rijbewijs gehaald en ondanks me faalangst, is het toch gelukt! Fikret heeft… “In 1 keer geslaagd!”
Super dat ik heb gekozen voor deze rijschool! Dankzij de duidelijke uitleg, geduldige begeleiding en fijne sfeer heb ik in… “In 1x geslaagd!!”
Toen ik bij Rijschool de Beukelaer, leste vond ik het in begin rijden eng. Hij heeft me er super mee… “SUPER!”
In 1x mijn rijbewijs gehaald dankzij de top rijlessen. De instructeur heeft een ontspannen houding en geeft reële feedback waardoor… “Geweldig”
Rijschool de Beukelaer is een goede rij school. goede instructeur die rustig en correct uitleg geeft. Ik raad je zeker… “Goede rijschool”
Dankzij de goede lessen van Fikret in 1 keer geslaagd voor mijn rij-examen. Hij is een goede rijinstructeur die precies… “Top!”
In één keer geslaagd!! Fikret heeft heel veel geduld, en kan zeer goed lesgeven en dingen uitleggen.
Ik heb altijd hele fijne lessen gehad bij fikret, hij heeft veel geduld en is altijd heel rustig. Hij heeft… “Super!!”
Goede rijschool, hele aardige instructeur die je altijd op je gemak stelt. Lessen en uitleg altijd heel duidelijk. Auto is… “Echte aanrader”
Geweldige ervaring! Rijinstructeur was relaxed en wist precies hoe hij alles moest uitleggen.
Fijne lessen met een top rijinstructeur. Instructeur blijft rustig en legt alles goed en duidelijk uit. Er is altijd een… “Top Rijinstructeur”
Ik heb altijd fijne lessen gehad. Altijd duidelijke uitleg op wat ik moet verbeteren. Fijne auto en altijd Gezellig. Dus… “Geweldig!!!”
In 1x geslaagd!! Mega dankbaar voor de fijne en rustige uitleg gedurende dit traject. Een een woord: super!
Yeahh in 1 keer geslaagd!! Rijschool de beukelaar is echt een fijne rijschool. Fikret heeft er voor gezorgd dat ik… “Yeahh in 1 keer geslaagd!!”
Zeker een aanrader deze rijschool! Veel geleerd op een goede en leuke wijze! In 1x geslaagd ook en dat allemaal… “Geweldig!”
Duidelijke uitleg en in 1 keer geslaagd.
Eindelijk geslaagd!! Ik kwam eerst van een andere rijschool die mij totaal verkeerde rijinstructies gaf en het totaal niet goed… “GESLAAGD!”
Ik heb een hele goede ervaring gehad bij rijschool de Beukelaer. De lessen die ik gevolgd heb waren duidelijk en… “in 1x Geslaagd”
Als je ADD heb of ADHD is kan het in het begin moeilijk zijn om zoveel dingen tegelijk te doen.… “Erg fijne rijschool”
Rijden was voor mij een grote uitdaging, omdat ik nog al zenuwachtig was en totaal geen inzicht had, maar gedurende… “Top”
1 x geslaagd door de goeie lessen en duidelijke uitleg en de ontspannen sfeer in de auto fikret bedankt !
1 x geslaagd door de goeie lessen en duidelijke uitleg en de ontspannen sfeer in de auto fikret bedankt !
Ik heb maar 6 uurtjes les gehad bij rijschool de Beukelaer maar in deze korte tijd heeft de instructeur mij… “Aanrader”
Ik heb heel erg fijne lessen gehad, auto was altijd schoon en verzorgd. Fikret legt alles duidelijk en rustig uit.… “Aanrader!”
Yess!! In een keer geslaagd! In 27 lessen is het me gelukt dankzij de goede hulp om in een keer… “Perfect”
In 1 keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Ik kom van een andere rijschool waar ik veel slechte rijgewoontes heb… “In 1x geslaagd”
Ondanks deze corona tijd, is het mij gelukt om mijn rijbewijs te halen. Fikret was tijdens de les geduldig, professioneel… “Prettig rijschool”
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!!
Top rijschool, altijd een nette lesauto en een instructeur die rustig, duidelijk & gezellig is en zorgt voor een goede… “Top rijschool!”
In 1x mijn rijexamen gehaald door de lessen van Fikret. Hij bleef altijd geduldig en rustig en heeft mij altijd… “Doorzetten”
Geslaagd voor mijn rijbewijs in de 2e keer. Hele fijne en duidelijke uitleg gekregen van Fikret en hij neemt echt… “Erg fijne rijschool!”
Ik heb de rijlessen bij Fikret altijd als heel prettig ervaren. Hij blijft altijd rustig, geduldig en vriendelijk. Je wordt… “In 1 keer geslaagd met 40 uur lessen”
Fikret was altijd in voor een praatje! Gaf duidelijke feedback na elke rijles en daar werkten we dan samen de… “Super!!”
Veel geduld, hele duidelijke uitleg én ik ben in één keer geslaagd, dus zeker een aanrader!
Ik ben Fikret ontzettend dankbaar voor de rijlessen. De rijlessen waren altijd fijn, Fikret geeft heel prettig rijles. Hij blijft… “Super rijschool!”
Wat een onwijs fantastische ervaring was dit, heb met plezier gereden bij de beukelaer. Zonder het geduld, de energie die… “Fantastisch!”
In één keer geslaagd dankzij de goede lessen. Fijne en rustige uitleg. Veel geduld en is altijd duidelijk. Zeker een… “Erg fijn”
In 1x geslaagd. Top service. 25 uur over gedaan Rijinstructeur legt goed en duidelijk uit!
Voordat ik bij de beukelaer kwam, zat ik bij een andere rijschool. Die rijschool was in 1 woord bagger. Ik… “Perfect!!!!”
Ondanks mijn faalangst, ben ik in 1 keer gelaagd. Dit heb ik te danken aan het geduld en de duidelijke… “Geweldig!”
Heel erg veel gehad aan de rijlessen, alles werd duidelijk en geduldig uitgelegd en de rijlessen werden op maat gegeven!
Na 30 uur rijles te hebben gehad bij verschillende rijscholen, heb ik van Fikret pas echt geleerd hoe je moet… “In 1 keer mijn rijbewijs⁹”
Rijden bij Fikret is geweldig. Hij is een kalm persoon die je op een rustig en duidelijke manier het rijden… “Relaxt”
Ik ben heel erg tevreden over de instructeur en zijn werkwijze, ik voel mij erg op mijn gemak tijdens de… “Een aanrader”
Super leuke lessen gehad met Fikret, hij legt alles goed en duidelijk uit en neemt alle rust als je even… “Super!”
Ik ben zo blij dat ik de keuze heb gemaakt om bij rijschool de Beukelaer te lessen. In het verleden… “Top rijschool!”
Fikret is een ervaren en geduldige rijinstructeur, die precies weet waar je zwakke punten liggen, zodat die verbetered kunnen worden.… “Geweldig”
Ik was gekomen van een andere rijschool waar ik twee keer was gezakt. Ben hier in een keer geslaagd. De… “Goede keuze”
Fikret heeft goed de tijd voor me genomen. Perfecte rijervaring! Fikret neemt goed de tijd voor je en probeert jou… “Fantastisch”
Dankje wel Fikret voor het vertrouwen in mij ik heb mijn rijbewijs in 2 keer gehaald. Fikret geeft heel fijn… “Geduldig”
Ondanks de corona periode is het mij toch gelukt om me rijbewijs te halen in 1 keer. Dit was mij… “Beste rijschool”
Op aanraden van mijn vriend ben ik hier komen lessen en daar heb ik zeker geen spijt van! Ik ben… “Top!”
Door de goede uitleg van de heer de beukelaer ben ik in een keer geslaagd voor mijn autorijbewijs
Ik ben deze week in 1x geslaagd voor mn rijbewijs dankzij rijschool de Beukelaer. De instructies zijn duidelijk en je… “In 1x geslaagd”
Ik heb vandaag in 1 keer mijn rijbewijs gehaald. Echt een topper van een rij instructeur zonder zijn uitleg en… “100% aanrader”
Altijd hele fijne lessen gehad, hij neemt echt de tijd om alles duidelijk en rustig uit te leggen. Echt een… “Super”
In 1 keer geslaagd voor mijn examen. De uitleg is duidelijk die je krijgt. Fikret heeft veel geduld voor je.… “Top rijschool”
Vandaag – 21-10-2020, ben ik in 1 keer geslaagd! Ik heb Fikret ervaren als een rustige en duidelijke instructeur, hij… “GEWELDIG”
Dit is zeker de allerbeste rijschool, maar waarom? Fikret is een man van heel veel geduld en inzicht, past zich… “In 1x geslaagd!”
In het begin had ik erg veel moeite met het auto rijden. Ik ben Fikret erg dankbaar, hij heeft 1,5… “in 1x geslaagd!”
Leren rijden is net als leren fietsen. Je kan het alleen leren van iemand die niet alleen doelgericht maar ook… “Teamwork!”
In 1x geslaagd! Door het vertrouwen en rust van u. Heel erg bedankt!! Christel
Goede kalme rij-instructeur die je door de duidelijke instructies opleidt tot een volwaardig autobestuurder. Hij neemt zijn werk serieus maar… “Goede kalme rij-instructeur”
In 1x keer geslaagd bedankt voor alle steun en tijd die u in mij heeft gestoken en zonder al uw… “Fantastisch”
Fijne rijschool, de instructeur legt alles duidelijk en stapsgewijs uit. Verder vond ik het altijd fijn dat er aan het… “Fijne ervaring”
Werkelijk TOP! Ik kan het iedereen van harte aanbevelen om zijn/haar rijlessen bij Fikret te volgen. Een eerlijke betrouwbare instructeur,… “Aanrader????????”
Bij Rijschool de Beukelaer wordt je op je gemak gesteld! In het begin vond ik het best spannend om achter… “Op gemak worden gesteld tijdens de les”
Ik ben in 1 keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Na twee keer gezakt te zijn elders, kwam ik bij… “Uitstekend”
In één keer geslaagd dankzij de rust en helderheid van de rijinstructeur. Fikret laat duidelijk zien dat hij je niet… “Vakbekwame lessen”
Altijd super fijne en gezellige rijlessen gehad bij rijschool de Beukelaer! Fikret stelt je altijd op je gemak tijdens zijn… “Super rijschool !”
Top rijschool! Altijd geduldig, legt goed uit tot je het snapt en het is ook nog eens gezellig. Bij De… “Klasse”
Yes in 1x geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Zonder Fikret was het me misschien niet in 1x gelukt. Hij is… “Aanrader!!!”
Super leuke rijlessen gehad en in 1 keer gehaald. Veel dank aan een geweldige instructeur. Er waren soms wat moeilijke… “Super leuk”
Vandaag ben ik geslaagd voor mijn rijexamen en dat was echt niet gelukt zonder de altijd duidelijke uitleg en het… “Erg goed”
Goede rijschool. Fikret is zeer behulpzaam en heeft vooral veel doorzettingsvermogen vermogen en geduld en geeft niet op
Vandaag ben ik in 1 keer geslaagd bij Fikret! Dit ging niet zonder slag of stoot. Hiervoor heb ik al… “Top rijschool!”
Door Fikret ben ik in 1x geslaagd! Ik heb hele goeie begeleiding gekregen en hij heeft mij echt geholpen om… “Geweldig”
De rijlessen van Fikret waren uitstekend. Zijn uitleg was helder en de feedback na elke les was enorm waardevol. Dankzij… “Geweldig”
Top rijschool, met een rijinstructeur die oprecht geeft om zijn leerlingen. Fikret heeft mij echt geleerd hoe ik moet auto… “Beste rijinstructeur!”
Naar aanbevelingen van vrienden/vriendinnen om mij heen ben ik bij Rijschool de Beukelaer terecht gekomen. Kon geen betere keus maken.… “Kan niet beter!”
Ik heb al 23 jaar mijn rijbewijs maar durfde niet zelf te rijden. Rijschool De Beukelaer heeft mij stap voor… “Relaxte Sfeer”
Ontzettend veel geleerd bij Fikret, goeie duidelijke uitleg, super veel geduld en ook nog erg gezellig. Hij zal er alles… “Top rijschool”
Dankzij Fikret ben ik in 1 keer GESLAAGD. Hij is geduldig, gezellig en gedreven. Fikret heeft ervoor gezorgd dat ik… “Geduldig”
Echt een hele fijne rijschool en gewoonweg de beste! Fikret heeft mij fijn en goed les gegeven. Hij neemt alle… “Top rijschool!!”
Ik heb een faalangst examen gedaan omdat ik last heb van examenstress. Fikret heeft mij door deze angst heen kunnen… “Toppp”
Het geduld dat Fikret heeft is erg fijn en je merkt aan alle aspecten dat hij gespecialiseerd is in lesgeven… “Fantastisch, beter ga je niet vinden.”
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!! Rijk Gussekloo
Nadat ik van rijschool ben gewisseld, was ik direct verbaasd over de professionele en betrokken houding van Fikret! Hij heeft… “De beste!”
Ik was erg bang om te gaan rijden, maar de rij-instructeur heeft mij vanaf het begin op mijn gemak gesteld.… “Echte aanrader”
Super fijne autorijschool! Dankzij Shirien heb ik mijn rijbewijs in één keer gehaald. Ze legt alles rustig en duidelijk uit,… “Perfect”
Vandaag ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs! De lessen waren altijd leuk en ik heb goede uitleg… “In 1 keer geslaagd!”
Heel erg bedankt voor de geduldige en leerzame rijlessen! De aanpak is persoonlijk en afgestemd op de individuele leerling, wat… “Aanrader!”
Een hele aardige vriendelijke rijschoolhouder. Hij is altijd op tijd en hij is zeer flexibele in zijn les tijden. Ik… “Aanrader”
Een specialist als het om les geven gaat, altijd duidelijk met uitleggen en als het te moeilijk is laat hij… “Spontaan en aardig”
Alles wordt heel rustig en duidelijk uitgelegd. En als iets niet duidelijk is dan word het herhaalt tot het wel… “Top rijschool!”
Mijn beleving bij Fikret was zeer goed. Ik ben niet per se de beste in het autorijden, maar Fikret heeft… “Beste rijschool van Nederland”
Ik ben in één keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer! Fikret heeft me geholpen mijn rijangst te overwinnen door zijn… “In één keer geslaagd!”
Goede communicatie! Alles word goed uitgelegd en je goed geleerd. In een keer geslaagd voor mijn rij-examen dus zeker aan… “Super Rijschool”
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!! Rijk Gussekloo
Rijschool de Beukelaer
Dankzij alle ervaringen en specialisme op het gebied van les geven hebben wij een bijzonder hoog slagingspercentage.
Wij zijn altijd zeer gemotiveerd in het les geven. Rijschool de Beukelaer biedt een zeer rustige rij-instructeur aan die duidelijk les en instructies geeft, die tevens in elke situatie rustig en kalm blijft. Dit zorgt voor een prettig lesklimaat waardoor u meer rijplezier ervaart tijdens het lessen.
Aan de hand van een demonstratie zal de les worden uitgelegd door onze instructeur en wordt het besproken en gaat de leerling alles stap voor stap uitvoeren. Tot slot wordt u getoetst. Wij zijn dus niet alleen de instructeur, maar ook coach en mentor in één.
Bij Rijschool de Beukelaer in Almere leer je autorijden in een moderne Volkswagen T-Roc. Deze compacte SUV staat bekend om zijn comfort, overzichtelijkheid en geavanceerde technologie, wat hem een ideale lesauto maakt voor beginnende bestuurders.
Wacht niet langer en meld je dan nu aan voor een rijopleiding!
Gratis proefles
Theoriecursus
Tussentijdse toets
CBR examen
Wil jij ook je rijbewijs halen? Meld je dan nu aan!
Onze diensten
Wil jij je faalangst of rijangst overwinnen? Wij helpen we je daarbij.
Met de juiste voorbereiding en begeleiding haal jij ook gewoon je rijbewijs.
Onze rijcoaches zijn getraind om jou te helpen. Neem contact op voor meer informatie!
Betalen in termijnen is mogelijk, profiteer nu!
We bieden aantrekkelijke prijzen en je kunt rekenen op ervaren rij-instructeurs.
Het behalen van je rijbewijs is kostbaar, maar wel een investering voor het leven!
Termijnbetaling mogelijk
Termijnbetaling mogelijk
Termijnbetaling mogelijk
Rijopleiding In Stappen (RIS)
Dit houdt in dat u stapsgewijs leert en de kans op het slagen hierdoor aanzienlijk groter is. Wij rijden niet van A naar B, geven gestructureerd les en houden ons bezig met ons lesplan.
Beter voorbereiden op je examen zodat je een grotere kans op slagen hebt in zo’n kort mogelijke periode.
Dit wordt bereikt door je kennis, kunde en vaardigheden op een leuke en vlotte manier aan te leren.
RIS bestaat uit 4 modules.
Iedere module wordt afgesloten met een toets waaruit bepaald wordt of je alle kennis en vaardigheden bezit die bij het niveau van de module behoren.
De rijopleiding word begeleid door een gecertificeerde instructeur met een RIS-identificatiepas. Hier mag je altijd naar vragen.
Door al deze stappen beleeft de leerling een prettige, veilige en aangename les ervaring.
Snel en veilig de weg op in Almere? Bij Rijschool de Beukelaer leer je rijden met de nieuwste technieken (zoals CAM-opnames!) en een instructeur die écht geduld heeft.
Vraag nu je gratis proefles aan! Geen stress, wel succes! Met een hoog slagingspercentage hoef jij je nergens zorgen over te maken. Word jij onze volgende geslaagde?
| Maandag | 08:00 – 19:30 uur |
| Dinsdag | 08:00 – 19:30 uur |
| Woensdag | 08:00 – 19:30 uur |
| Donderdag | 08:00 – 19:30 uur |
| Vrijdag | 08:00 – 17:00 uur |
| Zaterdag | Gesloten |
| Zondag | Gesloten |
© 2026 Rijschool de Beukelaer | KvK 64637158 | Prijswijzigingen en fouten onder voorbehoud | Powered by 036WebDesign
Uw privacy instellingen
Beheer toestemmingsvoorkeuren
Noodzakelijk
Analytics
Geïntegreerde video's
Google-lettertypen
Marketing