Gespecialiseerd in faal- & rijangst & ADHD/ADD
Hoog slagingspercentage en hoge beoordelingen
100% slaaggarantie met een vaste rij-instructeur
Vertrouwd & voordelig, een begrip in Almere!
Ik ben in 1 keer geslaagd door deze rijschool. Fikret was te laat met uitleggen waarom ik langer door moest,… “Prima”
Een fijne instructeur met goede feedback en een gezellige sfeer! Altijd gemotiveerd om mij te helpen alles uit de les… “Fantastisch!”
In één keer geslaagd dankzij de rust en helderheid van de rijinstructeur. Fikret laat duidelijk zien dat hij je niet… “Vakbekwame lessen”
In 1x geslaagd! Fikret geeft op een fijne en rustige manier les. Hij heeft veel geduld met je als je… “Toppie !”
Ik heb altijd fijne lessen gehad. Altijd duidelijke uitleg op wat ik moet verbeteren. Fijne auto en altijd Gezellig. Dus… “Geweldig!!!”
Yeahh in 1 keer geslaagd!! Rijschool de beukelaar is echt een fijne rijschool. Fikret heeft er voor gezorgd dat ik… “Yeahh in 1 keer geslaagd!!”
Eindelijk geslaagd!! Ik kwam eerst van een andere rijschool die mij totaal verkeerde rijinstructies gaf en het totaal niet goed… “GESLAAGD!”
Werkelijk TOP! Ik kan het iedereen van harte aanbevelen om zijn/haar rijlessen bij Fikret te volgen. Een eerlijke betrouwbare instructeur,… “Aanrader????????”
Hele goeie rijschool fikret heeft super veel geduld en helpt je bij de punten waarbij je het echt nodig hebt… “SUPER”
Heerlijke rijschool, Fikret ondersteund je waar nodig en begeleid je waar nodig. hij geeft fantastisch les en ik ben ook… “ge-wel-dig”
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!!
Bij Rijschool De Beukelaer ben ik in één keer geslaagd. De rust en kennis van de instructeur hebben mij ontzettend… “Fantastisch!”
Ik heb de rijlessen bij Fikret altijd als heel prettig ervaren. Hij blijft altijd rustig, geduldig en vriendelijk. Je wordt… “In 1 keer geslaagd met 40 uur lessen”
Ik ben enorm blij dat ik de keuze had gemaakt om bij rijschool de Beukelaer te lessen ! Wat een… “Beste rijschool en instructeur!!”
Ik was gekomen van een andere rijschool waar ik twee keer was gezakt. Ben hier in een keer geslaagd. De… “Goede keuze”
Vandaag ben ik in 1 keer geslaagd bij Fikret! Dit ging niet zonder slag of stoot. Hiervoor heb ik al… “Top rijschool!”
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!! Rijk Gussekloo
Ondanks de corona periode is het mij toch gelukt om me rijbewijs te halen in 1 keer. Dit was mij… “Beste rijschool”
Ik was in het begin erg bang om zelf te gaan rijden. Gelukkig heb ik mijn lessen hier op mijn… “Bang in het begin”
Ik heb al 23 jaar mijn rijbewijs maar durfde niet zelf te rijden. Rijschool De Beukelaer heeft mij stap voor… “Relaxte Sfeer”
Voordat ik bij de beukelaer kwam, zat ik bij een andere rijschool. Die rijschool was in 1 woord bagger. Ik… “Perfect!!!!”
In 1x keer geslaagd bedankt voor alle steun en tijd die u in mij heeft gestoken en zonder al uw… “Fantastisch”
Heel erg bedankt voor de geduldige en leerzame rijlessen! De aanpak is persoonlijk en afgestemd op de individuele leerling, wat… “Aanrader!”
In 1x keer geslaagd dankzij de goede rijlessen. De rijinstructeur geeft een fijne en goede uitleg. De instructeur blijft altijd… “Top!”
Yes in 1x geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Zonder Fikret was het me misschien niet in 1x gelukt. Hij is… “Aanrader!!!”
Fikret is zeker goed in zijn vak. Hij geeft een aangename en zeer duidelijke uitleg. Hij kan ook heel goed… “Professioneel”
Het geduld dat Fikret heeft is erg fijn en je merkt aan alle aspecten dat hij gespecialiseerd is in lesgeven… “Fantastisch, beter ga je niet vinden.”
In één keer geslaagd!! Fikret heeft heel veel geduld, en kan zeer goed lesgeven en dingen uitleggen.
Geslaagd voor mijn rijbewijs in de 2e keer. Hele fijne en duidelijke uitleg gekregen van Fikret en hij neemt echt… “Erg fijne rijschool!”
Fikret is een ervaren en geduldige rijinstructeur, die precies weet waar je zwakke punten liggen, zodat die verbetered kunnen worden.… “Geweldig”
Ik heb een faalangst examen gedaan omdat ik last heb van examenstress. Fikret heeft mij door deze angst heen kunnen… “Toppp”
Super fijne autorijschool! Dankzij Shirien heb ik mijn rijbewijs in één keer gehaald. Ze legt alles rustig en duidelijk uit,… “Perfect”
Ik ben zo blij dat ik de keuze heb gemaakt om bij rijschool de Beukelaer te lessen. In het verleden… “Top rijschool!”
In 1 keer geslaagd voor mijn examen. De uitleg is duidelijk die je krijgt. Fikret heeft veel geduld voor je.… “Top rijschool”
Super leuke lessen gehad met Fikret, hij legt alles goed en duidelijk uit en neemt alle rust als je even… “Super!”
Echt een hele fijne rijschool en gewoonweg de beste! Fikret heeft mij fijn en goed les gegeven. Hij neemt alle… “Top rijschool!!”
Goede rijschool. Fikret is zeer behulpzaam en heeft vooral veel doorzettingsvermogen vermogen en geduld en geeft niet op
Ik heb een hele goede ervaring gehad bij rijschool de Beukelaer. De lessen die ik gevolgd heb waren duidelijk en… “in 1x Geslaagd”
In één keer geslaagd dankzij de goede lessen. Fijne en rustige uitleg. Veel geduld en is altijd duidelijk. Zeker een… “Erg fijn”
Ik ben in één keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer! Fikret heeft me geholpen mijn rijangst te overwinnen door zijn… “In één keer geslaagd!”
Zeker een aanrader deze rijschool! Veel geleerd op een goede en leuke wijze! In 1x geslaagd ook en dat allemaal… “Geweldig!”
Rijden was voor mij een grote uitdaging, omdat ik nog al zenuwachtig was en totaal geen inzicht had, maar gedurende… “Top”
Alles wordt heel rustig en duidelijk uitgelegd. En als iets niet duidelijk is dan word het herhaalt tot het wel… “Top rijschool!”
In 1x geslaagd! Door het vertrouwen en rust van u. Heel erg bedankt!! Christel
Ik ben in een keer geslaagd door de goede en fijne lesen. alles werd op een goede en rustige manier… “Goed”
Op aanraden van mijn vriend ben ik hier komen lessen en daar heb ik zeker geen spijt van! Ik ben… “Top!”
Een tijdje geleden ben ik hier begonnen met lessen. In een redelijk korte tijd kon ik vaak lessen. Tijdens de… “Gezellige en leerzame rijschool!”
Fijne lessen met een top rijinstructeur. Instructeur blijft rustig en legt alles goed en duidelijk uit. Er is altijd een… “Top Rijinstructeur”
Dankje wel Fikret voor het vertrouwen in mij ik heb mijn rijbewijs in 2 keer gehaald. Fikret geeft heel fijn… “Geduldig”
Duidelijke uitleg en in 1 keer geslaagd.
Ondanks mijn faalangst, ben ik in 1 keer gelaagd. Dit heb ik te danken aan het geduld en de duidelijke… “Geweldig!”
Fijne rijschool, de instructeur legt alles duidelijk en stapsgewijs uit. Verder vond ik het altijd fijn dat er aan het… “Fijne ervaring”
1 x geslaagd door de goeie lessen en duidelijke uitleg en de ontspannen sfeer in de auto fikret bedankt !
In 1x geslaagd. Top service. 25 uur over gedaan Rijinstructeur legt goed en duidelijk uit!
Top rijschool! Altijd geduldig, legt goed uit tot je het snapt en het is ook nog eens gezellig. Bij De… “Klasse”
Wat een top rijschool!! Ik ben bij hem in 1 keer geslaagd. Bij de Beukelaar leer je veel, Hij legt… “Top”
Vanaf de eerste les heb ik me altijd op m’n gemak gevoeld bij Fikret en heb ik super fijne lessen… “Top!”
Ontzettend veel geleerd bij Fikret, goeie duidelijke uitleg, super veel geduld en ook nog erg gezellig. Hij zal er alles… “Top rijschool”
In 1x mijn rijbewijs gehaald dankzij de top rijlessen. De instructeur heeft een ontspannen houding en geeft reële feedback waardoor… “Geweldig”
Dit is zeker de allerbeste rijschool, maar waarom? Fikret is een man van heel veel geduld en inzicht, past zich… “In 1x geslaagd!”
Wat een onwijs fantastische ervaring was dit, heb met plezier gereden bij de beukelaer. Zonder het geduld, de energie die… “Fantastisch!”
Na 30 uur rijles te hebben gehad bij verschillende rijscholen, heb ik van Fikret pas echt geleerd hoe je moet… “In 1 keer mijn rijbewijs⁹”
Ik ben in één keer geslaagd, ondanks mijn faalangst! Fikret merkt erg goed welke aanpak het beste en fijnste bij… “Zeker een aanbeveling”
Altijd fijne lessen gehad, er word veel aandacht besteed aan de punten die je moeilijk vind, met goede uitleg over… “Super rijschool!”
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!! Rijk Gussekloo
In 1 keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Ik kom van een andere rijschool waar ik veel slechte rijgewoontes heb… “In 1x geslaagd”
Ik ben in 1 keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Na twee keer gezakt te zijn elders, kwam ik bij… “Uitstekend”
Top rijschool, altijd een nette lesauto en een instructeur die rustig, duidelijk & gezellig is en zorgt voor een goede… “Top rijschool!”
Dankzij Fikret ben ik in 1 keer GESLAAGD. Hij is geduldig, gezellig en gedreven. Fikret heeft ervoor gezorgd dat ik… “Geduldig”
Geslaagd voor mijn examen! Altijd duidelijke en fijne rijlessen gehad. Je wordt bij deze rijschool optimaal voorbereid op het verkeer… “Goed”
Door Fikret heb ik in 1 keer me rijbewijs gehaald en ondanks me faalangst, is het toch gelukt! Fikret heeft… “In 1 keer geslaagd!”
Top rijschool ! Voorziet je altijd van eerlijke informatie en beoordeling van je rijvaardigheid. Hierdoor ben ik in 1x geslaagd!… “Comfortabel”
Fikret heeft goed de tijd voor me genomen. Perfecte rijervaring! Fikret neemt goed de tijd voor je en probeert jou… “Fantastisch”
Ik heb heel erg fijne lessen gehad, auto was altijd schoon en verzorgd. Fikret legt alles duidelijk en rustig uit.… “Aanrader!”
Fikret was altijd in voor een praatje! Gaf duidelijke feedback na elke rijles en daar werkten we dan samen de… “Super!!”
Rijden bij Fikret is geweldig. Hij is een kalm persoon die je op een rustig en duidelijke manier het rijden… “Relaxt”
Toen ik bij Rijschool de Beukelaer, leste vond ik het in begin rijden eng. Hij heeft me er super mee… “SUPER!”
In 1 keer geslaagd!! Dat allemaal te danken aan Rijschool de Beukelaer! Fikret heeft zoveel geduld en legt alles heel… “Geweldig”
Ik heb altijd hele fijne lessen gehad bij fikret, hij heeft veel geduld en is altijd heel rustig. Hij heeft… “Super!!”
Goede rijschool, hele aardige instructeur die je altijd op je gemak stelt. Lessen en uitleg altijd heel duidelijk. Auto is… “Echte aanrader”
Naar aanbevelingen van vrienden/vriendinnen om mij heen ben ik bij Rijschool de Beukelaer terecht gekomen. Kon geen betere keus maken.… “Kan niet beter!”
In 1x mijn rijexamen gehaald door de lessen van Fikret. Hij bleef altijd geduldig en rustig en heeft mij altijd… “Doorzetten”
Super dat ik heb gekozen voor deze rijschool! Dankzij de duidelijke uitleg, geduldige begeleiding en fijne sfeer heb ik in… “In 1x geslaagd!!”
Geachte lezers, Ik heb een pakket van 20uur genomen en heb vandaag mijn praktijk examen gehad waarvoor ik in 1x… “Geslaagd!!!”
Fijne rijschool! Wordt op een leuke en rustige manier les gegeven. Dankzij het vertrouwen van Fikret heb ik in een… “Super!”
Door de goede uitleg van de heer de beukelaer ben ik in een keer geslaagd voor mijn autorijbewijs
In het begin had ik erg veel moeite met het auto rijden. Ik ben Fikret erg dankbaar, hij heeft 1,5… “in 1x geslaagd!”
Veel geduld, hele duidelijke uitleg én ik ben in één keer geslaagd, dus zeker een aanrader!
Altijd super fijne en gezellige rijlessen gehad bij rijschool de Beukelaer! Fikret stelt je altijd op je gemak tijdens zijn… “Super rijschool !”
De rijlessen van Fikret waren uitstekend. Zijn uitleg was helder en de feedback na elke les was enorm waardevol. Dankzij… “Geweldig”
Goede kalme rij-instructeur die je door de duidelijke instructies opleidt tot een volwaardig autobestuurder. Hij neemt zijn werk serieus maar… “Goede kalme rij-instructeur”
Mijn beleving bij Fikret was zeer goed. Ik ben niet per se de beste in het autorijden, maar Fikret heeft… “Beste rijschool van Nederland”
Ik ben heel erg tevreden over de instructeur en zijn werkwijze, ik voel mij erg op mijn gemak tijdens de… “Een aanrader”
Bij Rijschool de Beukelaer wordt je op je gemak gesteld! In het begin vond ik het best spannend om achter… “Op gemak worden gesteld tijdens de les”
Ik was erg bang om te gaan rijden, maar de rij-instructeur heeft mij vanaf het begin op mijn gemak gesteld.… “Echte aanrader”
Nadat ik van rijschool ben gewisseld, was ik direct verbaasd over de professionele en betrokken houding van Fikret! Hij heeft… “De beste!”
Ik heb maar 6 uurtjes les gehad bij rijschool de Beukelaer maar in deze korte tijd heeft de instructeur mij… “Aanrader”
Een specialist als het om les geven gaat, altijd duidelijk met uitleggen en als het te moeilijk is laat hij… “Spontaan en aardig”
Vandaag – 21-10-2020, ben ik in 1 keer geslaagd! Ik heb Fikret ervaren als een rustige en duidelijke instructeur, hij… “GEWELDIG”
Als je ADD heb of ADHD is kan het in het begin moeilijk zijn om zoveel dingen tegelijk te doen.… “Erg fijne rijschool”
Heel erg veel gehad aan de rijlessen, alles werd duidelijk en geduldig uitgelegd en de rijlessen werden op maat gegeven!
Ik kan rijschool de Beukelaer zeker aanraden. De instructeur legt alles duidelijk uit en is daarnaast ook goed in het… “Goede rijschool”
Super leuke rijlessen gehad en in 1 keer gehaald. Veel dank aan een geweldige instructeur. Er waren soms wat moeilijke… “Super leuk”
Ik ben Fikret ontzettend dankbaar voor de rijlessen. De rijlessen waren altijd fijn, Fikret geeft heel prettig rijles. Hij blijft… “Super rijschool!”
In 1x geslaagd!! Mega dankbaar voor de fijne en rustige uitleg gedurende dit traject. Een een woord: super!
Ik heb super fijne lessen gehad bij rijschool de Beukelaer! Veel geleerd en leuke gesprekken gehad met Fikret! Ik ben… “Geweldig”
Dankzij de goede lessen van Fikret in 1 keer geslaagd voor mijn rij-examen. Hij is een goede rijinstructeur die precies… “Top!”
Ik heb een zeer goede ervaring gehad met de rijschool. De instructeur is heel rustig en geeft de leerling een… “Goede ervaring”
Vandaag ben ik geslaagd voor mijn rijexamen en dat was echt niet gelukt zonder de altijd duidelijke uitleg en het… “Erg goed”
Ik ben deze week in 1x geslaagd voor mn rijbewijs dankzij rijschool de Beukelaer. De instructies zijn duidelijk en je… “In 1x geslaagd”
1 x geslaagd door de goeie lessen en duidelijke uitleg en de ontspannen sfeer in de auto fikret bedankt !
Yess!! In een keer geslaagd! In 27 lessen is het me gelukt dankzij de goede hulp om in een keer… “Perfect”
Rijschool de Beukelaer is een goede rij school. goede instructeur die rustig en correct uitleg geeft. Ik raad je zeker… “Goede rijschool”
Geweldige ervaring! Rijinstructeur was relaxed en wist precies hoe hij alles moest uitleggen.
Goede communicatie! Alles word goed uitgelegd en je goed geleerd. In een keer geslaagd voor mijn rij-examen dus zeker aan… “Super Rijschool”
Leren rijden is net als leren fietsen. Je kan het alleen leren van iemand die niet alleen doelgericht maar ook… “Teamwork!”
Zeer rustige rijinstructeur. Geeft duidelijk les en geeft mij het gevoel dat ik fouten mag maken. Einde van de les… “Rustige rij-instructeur”
Ik heb vandaag in 1 keer mijn rijbewijs gehaald. Echt een topper van een rij instructeur zonder zijn uitleg en… “100% aanrader”
Ik moest van het CBR een rijtest doen, vanwege een operatie (had 2 jaar niet gereden). Ik heb les gehad… “Top”
Altijd hele fijne lessen gehad, hij neemt echt de tijd om alles duidelijk en rustig uit te leggen. Echt een… “Super”
Goeie, rustige uitleg, veel geduld en goeie feedback. Dus daarmee een uitstekende rijschool! Heb het ook nog eens enorm naar… “Goeie, rustige uitleg, veel geduld”
Top rijschool, met een rijinstructeur die oprecht geeft om zijn leerlingen. Fikret heeft mij echt geleerd hoe ik moet auto… “Beste rijinstructeur!”
Door Fikret ben ik in 1x geslaagd! Ik heb hele goeie begeleiding gekregen en hij heeft mij echt geholpen om… “Geweldig”
Vandaag ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs! De lessen waren altijd leuk en ik heb goede uitleg… “In 1 keer geslaagd!”
Door deze rijschool heb ik alles in 1 keer gehaald. Fikret heeft alles op alles gezet dat ik een perfecte… “Geweldig”
Ik ben tevreden met de rijlessen. De rust werd goed bewaard door de rij-instructeur waardoor de lessen makkelijk te volgen… “Top rijschool”
Een hele aardige vriendelijke rijschoolhouder. Hij is altijd op tijd en hij is zeer flexibele in zijn les tijden. Ik… “Aanrader”
Ondanks deze corona tijd, is het mij gelukt om mijn rijbewijs te halen. Fikret was tijdens de les geduldig, professioneel… “Prettig rijschool”
Door fikret heb ik mijn examen kunnen halen zonder hem was het mij niet gelukt hij was heel geduldig met… “Geweldig”
Door de goede uitleg van de heer de beukelaer ben ik in een keer geslaagd voor mijn autorijbewijs
Ik heb al 23 jaar mijn rijbewijs maar durfde niet zelf te rijden. Rijschool De Beukelaer heeft mij stap voor… “Relaxte Sfeer”
Goede communicatie! Alles word goed uitgelegd en je goed geleerd. In een keer geslaagd voor mijn rij-examen dus zeker aan… “Super Rijschool”
Super leuke rijlessen gehad en in 1 keer gehaald. Veel dank aan een geweldige instructeur. Er waren soms wat moeilijke… “Super leuk”
Fijne lessen met een top rijinstructeur. Instructeur blijft rustig en legt alles goed en duidelijk uit. Er is altijd een… “Top Rijinstructeur”
Geachte lezers, Ik heb een pakket van 20uur genomen en heb vandaag mijn praktijk examen gehad waarvoor ik in 1x… “Geslaagd!!!”
Fijne rijschool! Wordt op een leuke en rustige manier les gegeven. Dankzij het vertrouwen van Fikret heb ik in een… “Super!”
Ik ben tevreden met de rijlessen. De rust werd goed bewaard door de rij-instructeur waardoor de lessen makkelijk te volgen… “Top rijschool”
1 x geslaagd door de goeie lessen en duidelijke uitleg en de ontspannen sfeer in de auto fikret bedankt !
Ik ben in 1 keer geslaagd door deze rijschool. Fikret was te laat met uitleggen waarom ik langer door moest,… “Prima”
In 1x geslaagd!! Mega dankbaar voor de fijne en rustige uitleg gedurende dit traject. Een een woord: super!
Voordat ik bij de beukelaer kwam, zat ik bij een andere rijschool. Die rijschool was in 1 woord bagger. Ik… “Perfect!!!!”
Duidelijke uitleg en in 1 keer geslaagd.
Rijschool de Beukelaer is een goede rij school. goede instructeur die rustig en correct uitleg geeft. Ik raad je zeker… “Goede rijschool”
In één keer geslaagd!! Fikret heeft heel veel geduld, en kan zeer goed lesgeven en dingen uitleggen.
Ik heb een faalangst examen gedaan omdat ik last heb van examenstress. Fikret heeft mij door deze angst heen kunnen… “Toppp”
Top rijschool ! Voorziet je altijd van eerlijke informatie en beoordeling van je rijvaardigheid. Hierdoor ben ik in 1x geslaagd!… “Comfortabel”
Yess!! In een keer geslaagd! In 27 lessen is het me gelukt dankzij de goede hulp om in een keer… “Perfect”
Vanaf de eerste les heb ik me altijd op m’n gemak gevoeld bij Fikret en heb ik super fijne lessen… “Top!”
Werkelijk TOP! Ik kan het iedereen van harte aanbevelen om zijn/haar rijlessen bij Fikret te volgen. Een eerlijke betrouwbare instructeur,… “Aanrader????????”
Door Fikret ben ik in 1x geslaagd! Ik heb hele goeie begeleiding gekregen en hij heeft mij echt geholpen om… “Geweldig”
Het geduld dat Fikret heeft is erg fijn en je merkt aan alle aspecten dat hij gespecialiseerd is in lesgeven… “Fantastisch, beter ga je niet vinden.”
Rijden bij Fikret is geweldig. Hij is een kalm persoon die je op een rustig en duidelijke manier het rijden… “Relaxt”
Alles wordt heel rustig en duidelijk uitgelegd. En als iets niet duidelijk is dan word het herhaalt tot het wel… “Top rijschool!”
Goede rijschool. Fikret is zeer behulpzaam en heeft vooral veel doorzettingsvermogen vermogen en geduld en geeft niet op
Door deze rijschool heb ik alles in 1 keer gehaald. Fikret heeft alles op alles gezet dat ik een perfecte… “Geweldig”
Ik was in het begin erg bang om zelf te gaan rijden. Gelukkig heb ik mijn lessen hier op mijn… “Bang in het begin”
Geslaagd voor mijn examen! Altijd duidelijke en fijne rijlessen gehad. Je wordt bij deze rijschool optimaal voorbereid op het verkeer… “Goed”
Na 30 uur rijles te hebben gehad bij verschillende rijscholen, heb ik van Fikret pas echt geleerd hoe je moet… “In 1 keer mijn rijbewijs⁹”
Door fikret heb ik mijn examen kunnen halen zonder hem was het mij niet gelukt hij was heel geduldig met… “Geweldig”
In 1x mijn rijexamen gehaald door de lessen van Fikret. Hij bleef altijd geduldig en rustig en heeft mij altijd… “Doorzetten”
Echt een hele fijne rijschool en gewoonweg de beste! Fikret heeft mij fijn en goed les gegeven. Hij neemt alle… “Top rijschool!!”
Top rijschool! Altijd geduldig, legt goed uit tot je het snapt en het is ook nog eens gezellig. Bij De… “Klasse”
Ik was gekomen van een andere rijschool waar ik twee keer was gezakt. Ben hier in een keer geslaagd. De… “Goede keuze”
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!! Rijk Gussekloo
Een specialist als het om les geven gaat, altijd duidelijk met uitleggen en als het te moeilijk is laat hij… “Spontaan en aardig”
Top rijschool, altijd een nette lesauto en een instructeur die rustig, duidelijk & gezellig is en zorgt voor een goede… “Top rijschool!”
Leren rijden is net als leren fietsen. Je kan het alleen leren van iemand die niet alleen doelgericht maar ook… “Teamwork!”
Door Fikret heb ik in 1 keer me rijbewijs gehaald en ondanks me faalangst, is het toch gelukt! Fikret heeft… “In 1 keer geslaagd!”
Ik moest van het CBR een rijtest doen, vanwege een operatie (had 2 jaar niet gereden). Ik heb les gehad… “Top”
In 1x keer geslaagd dankzij de goede rijlessen. De rijinstructeur geeft een fijne en goede uitleg. De instructeur blijft altijd… “Top!”
Zeer rustige rijinstructeur. Geeft duidelijk les en geeft mij het gevoel dat ik fouten mag maken. Einde van de les… “Rustige rij-instructeur”
Heel erg bedankt voor de geduldige en leerzame rijlessen! De aanpak is persoonlijk en afgestemd op de individuele leerling, wat… “Aanrader!”
Yeahh in 1 keer geslaagd!! Rijschool de beukelaar is echt een fijne rijschool. Fikret heeft er voor gezorgd dat ik… “Yeahh in 1 keer geslaagd!!”
Ondanks de corona periode is het mij toch gelukt om me rijbewijs te halen in 1 keer. Dit was mij… “Beste rijschool”
Vandaag ben ik in 1 keer geslaagd bij Fikret! Dit ging niet zonder slag of stoot. Hiervoor heb ik al… “Top rijschool!”
Super leuke lessen gehad met Fikret, hij legt alles goed en duidelijk uit en neemt alle rust als je even… “Super!”
Ik heb vandaag in 1 keer mijn rijbewijs gehaald. Echt een topper van een rij instructeur zonder zijn uitleg en… “100% aanrader”
1 x geslaagd door de goeie lessen en duidelijke uitleg en de ontspannen sfeer in de auto fikret bedankt !
Fikret is zeker goed in zijn vak. Hij geeft een aangename en zeer duidelijke uitleg. Hij kan ook heel goed… “Professioneel”
Ik ben in één keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer! Fikret heeft me geholpen mijn rijangst te overwinnen door zijn… “In één keer geslaagd!”
In 1 keer geslaagd voor mijn examen. De uitleg is duidelijk die je krijgt. Fikret heeft veel geduld voor je.… “Top rijschool”
Heel erg veel gehad aan de rijlessen, alles werd duidelijk en geduldig uitgelegd en de rijlessen werden op maat gegeven!
Ondanks mijn faalangst, ben ik in 1 keer gelaagd. Dit heb ik te danken aan het geduld en de duidelijke… “Geweldig!”
Ik ben heel erg tevreden over de instructeur en zijn werkwijze, ik voel mij erg op mijn gemak tijdens de… “Een aanrader”
Goede rijschool, hele aardige instructeur die je altijd op je gemak stelt. Lessen en uitleg altijd heel duidelijk. Auto is… “Echte aanrader”
Dankzij de goede lessen van Fikret in 1 keer geslaagd voor mijn rij-examen. Hij is een goede rijinstructeur die precies… “Top!”
Altijd hele fijne lessen gehad, hij neemt echt de tijd om alles duidelijk en rustig uit te leggen. Echt een… “Super”
Fikret was altijd in voor een praatje! Gaf duidelijke feedback na elke rijles en daar werkten we dan samen de… “Super!!”
Ik heb altijd fijne lessen gehad. Altijd duidelijke uitleg op wat ik moet verbeteren. Fijne auto en altijd Gezellig. Dus… “Geweldig!!!”
Ontzettend veel geleerd bij Fikret, goeie duidelijke uitleg, super veel geduld en ook nog erg gezellig. Hij zal er alles… “Top rijschool”
In 1x mijn rijbewijs gehaald dankzij de top rijlessen. De instructeur heeft een ontspannen houding en geeft reële feedback waardoor… “Geweldig”
Ik ben deze week in 1x geslaagd voor mn rijbewijs dankzij rijschool de Beukelaer. De instructies zijn duidelijk en je… “In 1x geslaagd”
Ik heb maar 6 uurtjes les gehad bij rijschool de Beukelaer maar in deze korte tijd heeft de instructeur mij… “Aanrader”
Bij Rijschool De Beukelaer ben ik in één keer geslaagd. De rust en kennis van de instructeur hebben mij ontzettend… “Fantastisch!”
Naar aanbevelingen van vrienden/vriendinnen om mij heen ben ik bij Rijschool de Beukelaer terecht gekomen. Kon geen betere keus maken.… “Kan niet beter!”
Ik ben in 1 keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Na twee keer gezakt te zijn elders, kwam ik bij… “Uitstekend”
Toen ik bij Rijschool de Beukelaer, leste vond ik het in begin rijden eng. Hij heeft me er super mee… “SUPER!”
Fikret is een ervaren en geduldige rijinstructeur, die precies weet waar je zwakke punten liggen, zodat die verbetered kunnen worden.… “Geweldig”
Vandaag – 21-10-2020, ben ik in 1 keer geslaagd! Ik heb Fikret ervaren als een rustige en duidelijke instructeur, hij… “GEWELDIG”
Geslaagd voor mijn rijbewijs in de 2e keer. Hele fijne en duidelijke uitleg gekregen van Fikret en hij neemt echt… “Erg fijne rijschool!”
In 1 keer geslaagd!! Dat allemaal te danken aan Rijschool de Beukelaer! Fikret heeft zoveel geduld en legt alles heel… “Geweldig”
Heerlijke rijschool, Fikret ondersteund je waar nodig en begeleid je waar nodig. hij geeft fantastisch les en ik ben ook… “ge-wel-dig”
Yes in 1x geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Zonder Fikret was het me misschien niet in 1x gelukt. Hij is… “Aanrader!!!”
Bij Rijschool de Beukelaer wordt je op je gemak gesteld! In het begin vond ik het best spannend om achter… “Op gemak worden gesteld tijdens de les”
Goeie, rustige uitleg, veel geduld en goeie feedback. Dus daarmee een uitstekende rijschool! Heb het ook nog eens enorm naar… “Goeie, rustige uitleg, veel geduld”
Ondanks deze corona tijd, is het mij gelukt om mijn rijbewijs te halen. Fikret was tijdens de les geduldig, professioneel… “Prettig rijschool”
Ik was erg bang om te gaan rijden, maar de rij-instructeur heeft mij vanaf het begin op mijn gemak gesteld.… “Echte aanrader”
Zeker een aanrader deze rijschool! Veel geleerd op een goede en leuke wijze! In 1x geslaagd ook en dat allemaal… “Geweldig!”
Eindelijk geslaagd!! Ik kwam eerst van een andere rijschool die mij totaal verkeerde rijinstructies gaf en het totaal niet goed… “GESLAAGD!”
Ik heb super fijne lessen gehad bij rijschool de Beukelaer! Veel geleerd en leuke gesprekken gehad met Fikret! Ik ben… “Geweldig”
De rijlessen van Fikret waren uitstekend. Zijn uitleg was helder en de feedback na elke les was enorm waardevol. Dankzij… “Geweldig”
Ik heb heel erg fijne lessen gehad, auto was altijd schoon en verzorgd. Fikret legt alles duidelijk en rustig uit.… “Aanrader!”
Vandaag ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs! De lessen waren altijd leuk en ik heb goede uitleg… “In 1 keer geslaagd!”
Mijn beleving bij Fikret was zeer goed. Ik ben niet per se de beste in het autorijden, maar Fikret heeft… “Beste rijschool van Nederland”
Ik heb altijd hele fijne lessen gehad bij fikret, hij heeft veel geduld en is altijd heel rustig. Hij heeft… “Super!!”
In 1x keer geslaagd bedankt voor alle steun en tijd die u in mij heeft gestoken en zonder al uw… “Fantastisch”
Een tijdje geleden ben ik hier begonnen met lessen. In een redelijk korte tijd kon ik vaak lessen. Tijdens de… “Gezellige en leerzame rijschool!”
Ik ben in één keer geslaagd, ondanks mijn faalangst! Fikret merkt erg goed welke aanpak het beste en fijnste bij… “Zeker een aanbeveling”
Ik ben Fikret ontzettend dankbaar voor de rijlessen. De rijlessen waren altijd fijn, Fikret geeft heel prettig rijles. Hij blijft… “Super rijschool!”
In het begin had ik erg veel moeite met het auto rijden. Ik ben Fikret erg dankbaar, hij heeft 1,5… “in 1x geslaagd!”
Top rijschool, met een rijinstructeur die oprecht geeft om zijn leerlingen. Fikret heeft mij echt geleerd hoe ik moet auto… “Beste rijinstructeur!”
Dankzij Fikret ben ik in 1 keer GESLAAGD. Hij is geduldig, gezellig en gedreven. Fikret heeft ervoor gezorgd dat ik… “Geduldig”
Ik heb een hele goede ervaring gehad bij rijschool de Beukelaer. De lessen die ik gevolgd heb waren duidelijk en… “in 1x Geslaagd”
Fikret heeft goed de tijd voor me genomen. Perfecte rijervaring! Fikret neemt goed de tijd voor je en probeert jou… “Fantastisch”
Als je ADD heb of ADHD is kan het in het begin moeilijk zijn om zoveel dingen tegelijk te doen.… “Erg fijne rijschool”
In 1x geslaagd! Door het vertrouwen en rust van u. Heel erg bedankt!! Christel
Veel geduld, hele duidelijke uitleg én ik ben in één keer geslaagd, dus zeker een aanrader!
Altijd super fijne en gezellige rijlessen gehad bij rijschool de Beukelaer! Fikret stelt je altijd op je gemak tijdens zijn… “Super rijschool !”
Wat een top rijschool!! Ik ben bij hem in 1 keer geslaagd. Bij de Beukelaar leer je veel, Hij legt… “Top”
Ik ben zo blij dat ik de keuze heb gemaakt om bij rijschool de Beukelaer te lessen. In het verleden… “Top rijschool!”
In 1 keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Ik kom van een andere rijschool waar ik veel slechte rijgewoontes heb… “In 1x geslaagd”
Ik ben in een keer geslaagd door de goede en fijne lesen. alles werd op een goede en rustige manier… “Goed”
Geweldige ervaring! Rijinstructeur was relaxed en wist precies hoe hij alles moest uitleggen.
Dit is zeker de allerbeste rijschool, maar waarom? Fikret is een man van heel veel geduld en inzicht, past zich… “In 1x geslaagd!”
Vandaag ben ik geslaagd voor mijn rijexamen en dat was echt niet gelukt zonder de altijd duidelijke uitleg en het… “Erg goed”
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!!
In 1x geslaagd. Top service. 25 uur over gedaan Rijinstructeur legt goed en duidelijk uit!
Dankje wel Fikret voor het vertrouwen in mij ik heb mijn rijbewijs in 2 keer gehaald. Fikret geeft heel fijn… “Geduldig”
Een hele aardige vriendelijke rijschoolhouder. Hij is altijd op tijd en hij is zeer flexibele in zijn les tijden. Ik… “Aanrader”
Hele goeie rijschool fikret heeft super veel geduld en helpt je bij de punten waarbij je het echt nodig hebt… “SUPER”
Super fijne autorijschool! Dankzij Shirien heb ik mijn rijbewijs in één keer gehaald. Ze legt alles rustig en duidelijk uit,… “Perfect”
Super dat ik heb gekozen voor deze rijschool! Dankzij de duidelijke uitleg, geduldige begeleiding en fijne sfeer heb ik in… “In 1x geslaagd!!”
In één keer geslaagd dankzij de goede lessen. Fijne en rustige uitleg. Veel geduld en is altijd duidelijk. Zeker een… “Erg fijn”
Fijne rijschool, de instructeur legt alles duidelijk en stapsgewijs uit. Verder vond ik het altijd fijn dat er aan het… “Fijne ervaring”
Ik heb de rijlessen bij Fikret altijd als heel prettig ervaren. Hij blijft altijd rustig, geduldig en vriendelijk. Je wordt… “In 1 keer geslaagd met 40 uur lessen”
In 1x geslaagd! Fikret geeft op een fijne en rustige manier les. Hij heeft veel geduld met je als je… “Toppie !”
Wat een onwijs fantastische ervaring was dit, heb met plezier gereden bij de beukelaer. Zonder het geduld, de energie die… “Fantastisch!”
Op aanraden van mijn vriend ben ik hier komen lessen en daar heb ik zeker geen spijt van! Ik ben… “Top!”
Ik kan rijschool de Beukelaer zeker aanraden. De instructeur legt alles duidelijk uit en is daarnaast ook goed in het… “Goede rijschool”
Altijd fijne lessen gehad, er word veel aandacht besteed aan de punten die je moeilijk vind, met goede uitleg over… “Super rijschool!”
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!! Rijk Gussekloo
Ik heb een zeer goede ervaring gehad met de rijschool. De instructeur is heel rustig en geeft de leerling een… “Goede ervaring”
Een fijne instructeur met goede feedback en een gezellige sfeer! Altijd gemotiveerd om mij te helpen alles uit de les… “Fantastisch!”
Rijden was voor mij een grote uitdaging, omdat ik nog al zenuwachtig was en totaal geen inzicht had, maar gedurende… “Top”
In één keer geslaagd dankzij de rust en helderheid van de rijinstructeur. Fikret laat duidelijk zien dat hij je niet… “Vakbekwame lessen”
Ik ben enorm blij dat ik de keuze had gemaakt om bij rijschool de Beukelaer te lessen ! Wat een… “Beste rijschool en instructeur!!”
Goede kalme rij-instructeur die je door de duidelijke instructies opleidt tot een volwaardig autobestuurder. Hij neemt zijn werk serieus maar… “Goede kalme rij-instructeur”
Nadat ik van rijschool ben gewisseld, was ik direct verbaasd over de professionele en betrokken houding van Fikret! Hij heeft… “De beste!”
Het geduld dat Fikret heeft is erg fijn en je merkt aan alle aspecten dat hij gespecialiseerd is in lesgeven… “Fantastisch, beter ga je niet vinden.”
Op aanraden van mijn vriend ben ik hier komen lessen en daar heb ik zeker geen spijt van! Ik ben… “Top!”
Vandaag – 21-10-2020, ben ik in 1 keer geslaagd! Ik heb Fikret ervaren als een rustige en duidelijke instructeur, hij… “GEWELDIG”
Zeer rustige rijinstructeur. Geeft duidelijk les en geeft mij het gevoel dat ik fouten mag maken. Einde van de les… “Rustige rij-instructeur”
Altijd fijne lessen gehad, er word veel aandacht besteed aan de punten die je moeilijk vind, met goede uitleg over… “Super rijschool!”
Vandaag ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs! De lessen waren altijd leuk en ik heb goede uitleg… “In 1 keer geslaagd!”
Ondanks mijn faalangst, ben ik in 1 keer gelaagd. Dit heb ik te danken aan het geduld en de duidelijke… “Geweldig!”
Ik heb heel erg fijne lessen gehad, auto was altijd schoon en verzorgd. Fikret legt alles duidelijk en rustig uit.… “Aanrader!”
Een specialist als het om les geven gaat, altijd duidelijk met uitleggen en als het te moeilijk is laat hij… “Spontaan en aardig”
In 1x keer geslaagd dankzij de goede rijlessen. De rijinstructeur geeft een fijne en goede uitleg. De instructeur blijft altijd… “Top!”
Rijden was voor mij een grote uitdaging, omdat ik nog al zenuwachtig was en totaal geen inzicht had, maar gedurende… “Top”
Naar aanbevelingen van vrienden/vriendinnen om mij heen ben ik bij Rijschool de Beukelaer terecht gekomen. Kon geen betere keus maken.… “Kan niet beter!”
Super leuke rijlessen gehad en in 1 keer gehaald. Veel dank aan een geweldige instructeur. Er waren soms wat moeilijke… “Super leuk”
Altijd hele fijne lessen gehad, hij neemt echt de tijd om alles duidelijk en rustig uit te leggen. Echt een… “Super”
Super dat ik heb gekozen voor deze rijschool! Dankzij de duidelijke uitleg, geduldige begeleiding en fijne sfeer heb ik in… “In 1x geslaagd!!”
Als je ADD heb of ADHD is kan het in het begin moeilijk zijn om zoveel dingen tegelijk te doen.… “Erg fijne rijschool”
1 x geslaagd door de goeie lessen en duidelijke uitleg en de ontspannen sfeer in de auto fikret bedankt !
Veel geduld, hele duidelijke uitleg én ik ben in één keer geslaagd, dus zeker een aanrader!
Ik was in het begin erg bang om zelf te gaan rijden. Gelukkig heb ik mijn lessen hier op mijn… “Bang in het begin”
Fikret is een ervaren en geduldige rijinstructeur, die precies weet waar je zwakke punten liggen, zodat die verbetered kunnen worden.… “Geweldig”
Ik ben in 1 keer geslaagd door deze rijschool. Fikret was te laat met uitleggen waarom ik langer door moest,… “Prima”
Zeker een aanrader deze rijschool! Veel geleerd op een goede en leuke wijze! In 1x geslaagd ook en dat allemaal… “Geweldig!”
In 1x geslaagd!! Mega dankbaar voor de fijne en rustige uitleg gedurende dit traject. Een een woord: super!
Super fijne autorijschool! Dankzij Shirien heb ik mijn rijbewijs in één keer gehaald. Ze legt alles rustig en duidelijk uit,… “Perfect”
Fijne rijschool! Wordt op een leuke en rustige manier les gegeven. Dankzij het vertrouwen van Fikret heb ik in een… “Super!”
Nadat ik van rijschool ben gewisseld, was ik direct verbaasd over de professionele en betrokken houding van Fikret! Hij heeft… “De beste!”
Top rijschool, altijd een nette lesauto en een instructeur die rustig, duidelijk & gezellig is en zorgt voor een goede… “Top rijschool!”
Yeahh in 1 keer geslaagd!! Rijschool de beukelaar is echt een fijne rijschool. Fikret heeft er voor gezorgd dat ik… “Yeahh in 1 keer geslaagd!!”
1 x geslaagd door de goeie lessen en duidelijke uitleg en de ontspannen sfeer in de auto fikret bedankt !
Ik kan rijschool de Beukelaer zeker aanraden. De instructeur legt alles duidelijk uit en is daarnaast ook goed in het… “Goede rijschool”
Ik ben tevreden met de rijlessen. De rust werd goed bewaard door de rij-instructeur waardoor de lessen makkelijk te volgen… “Top rijschool”
Ik ben Fikret ontzettend dankbaar voor de rijlessen. De rijlessen waren altijd fijn, Fikret geeft heel prettig rijles. Hij blijft… “Super rijschool!”
Fijne lessen met een top rijinstructeur. Instructeur blijft rustig en legt alles goed en duidelijk uit. Er is altijd een… “Top Rijinstructeur”
Mijn beleving bij Fikret was zeer goed. Ik ben niet per se de beste in het autorijden, maar Fikret heeft… “Beste rijschool van Nederland”
Ik ben enorm blij dat ik de keuze had gemaakt om bij rijschool de Beukelaer te lessen ! Wat een… “Beste rijschool en instructeur!!”
Ik heb altijd hele fijne lessen gehad bij fikret, hij heeft veel geduld en is altijd heel rustig. Hij heeft… “Super!!”
Een tijdje geleden ben ik hier begonnen met lessen. In een redelijk korte tijd kon ik vaak lessen. Tijdens de… “Gezellige en leerzame rijschool!”
Leren rijden is net als leren fietsen. Je kan het alleen leren van iemand die niet alleen doelgericht maar ook… “Teamwork!”
Heel erg veel gehad aan de rijlessen, alles werd duidelijk en geduldig uitgelegd en de rijlessen werden op maat gegeven!
Ik heb de rijlessen bij Fikret altijd als heel prettig ervaren. Hij blijft altijd rustig, geduldig en vriendelijk. Je wordt… “In 1 keer geslaagd met 40 uur lessen”
Door de goede uitleg van de heer de beukelaer ben ik in een keer geslaagd voor mijn autorijbewijs
Altijd super fijne en gezellige rijlessen gehad bij rijschool de Beukelaer! Fikret stelt je altijd op je gemak tijdens zijn… “Super rijschool !”
Geslaagd voor mijn examen! Altijd duidelijke en fijne rijlessen gehad. Je wordt bij deze rijschool optimaal voorbereid op het verkeer… “Goed”
Ik heb maar 6 uurtjes les gehad bij rijschool de Beukelaer maar in deze korte tijd heeft de instructeur mij… “Aanrader”
Top rijschool, met een rijinstructeur die oprecht geeft om zijn leerlingen. Fikret heeft mij echt geleerd hoe ik moet auto… “Beste rijinstructeur!”
Ik moest van het CBR een rijtest doen, vanwege een operatie (had 2 jaar niet gereden). Ik heb les gehad… “Top”
Goede rijschool. Fikret is zeer behulpzaam en heeft vooral veel doorzettingsvermogen vermogen en geduld en geeft niet op
Goede rijschool, hele aardige instructeur die je altijd op je gemak stelt. Lessen en uitleg altijd heel duidelijk. Auto is… “Echte aanrader”
Ik heb een faalangst examen gedaan omdat ik last heb van examenstress. Fikret heeft mij door deze angst heen kunnen… “Toppp”
In het begin had ik erg veel moeite met het auto rijden. Ik ben Fikret erg dankbaar, hij heeft 1,5… “in 1x geslaagd!”
Alles wordt heel rustig en duidelijk uitgelegd. En als iets niet duidelijk is dan word het herhaalt tot het wel… “Top rijschool!”
Een hele aardige vriendelijke rijschoolhouder. Hij is altijd op tijd en hij is zeer flexibele in zijn les tijden. Ik… “Aanrader”
Fikret heeft goed de tijd voor me genomen. Perfecte rijervaring! Fikret neemt goed de tijd voor je en probeert jou… “Fantastisch”
Ik ben in één keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer! Fikret heeft me geholpen mijn rijangst te overwinnen door zijn… “In één keer geslaagd!”
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!! Rijk Gussekloo
Echt een hele fijne rijschool en gewoonweg de beste! Fikret heeft mij fijn en goed les gegeven. Hij neemt alle… “Top rijschool!!”
In 1x keer geslaagd bedankt voor alle steun en tijd die u in mij heeft gestoken en zonder al uw… “Fantastisch”
Door Fikret heb ik in 1 keer me rijbewijs gehaald en ondanks me faalangst, is het toch gelukt! Fikret heeft… “In 1 keer geslaagd!”
Dankje wel Fikret voor het vertrouwen in mij ik heb mijn rijbewijs in 2 keer gehaald. Fikret geeft heel fijn… “Geduldig”
Ik ben in een keer geslaagd door de goede en fijne lesen. alles werd op een goede en rustige manier… “Goed”
Heerlijke rijschool, Fikret ondersteund je waar nodig en begeleid je waar nodig. hij geeft fantastisch les en ik ben ook… “ge-wel-dig”
Geslaagd voor mijn rijbewijs in de 2e keer. Hele fijne en duidelijke uitleg gekregen van Fikret en hij neemt echt… “Erg fijne rijschool!”
Door fikret heb ik mijn examen kunnen halen zonder hem was het mij niet gelukt hij was heel geduldig met… “Geweldig”
Fijne rijschool, de instructeur legt alles duidelijk en stapsgewijs uit. Verder vond ik het altijd fijn dat er aan het… “Fijne ervaring”
Eindelijk geslaagd!! Ik kwam eerst van een andere rijschool die mij totaal verkeerde rijinstructies gaf en het totaal niet goed… “GESLAAGD!”
Dankzij Fikret ben ik in 1 keer GESLAAGD. Hij is geduldig, gezellig en gedreven. Fikret heeft ervoor gezorgd dat ik… “Geduldig”
In 1x geslaagd. Top service. 25 uur over gedaan Rijinstructeur legt goed en duidelijk uit!
Ondanks de corona periode is het mij toch gelukt om me rijbewijs te halen in 1 keer. Dit was mij… “Beste rijschool”
Ik was erg bang om te gaan rijden, maar de rij-instructeur heeft mij vanaf het begin op mijn gemak gesteld.… “Echte aanrader”
Geachte lezers, Ik heb een pakket van 20uur genomen en heb vandaag mijn praktijk examen gehad waarvoor ik in 1x… “Geslaagd!!!”
Bij Rijschool De Beukelaer ben ik in één keer geslaagd. De rust en kennis van de instructeur hebben mij ontzettend… “Fantastisch!”
Ik heb vandaag in 1 keer mijn rijbewijs gehaald. Echt een topper van een rij instructeur zonder zijn uitleg en… “100% aanrader”
In 1 keer geslaagd voor mijn examen. De uitleg is duidelijk die je krijgt. Fikret heeft veel geduld voor je.… “Top rijschool”
Vanaf de eerste les heb ik me altijd op m’n gemak gevoeld bij Fikret en heb ik super fijne lessen… “Top!”
Vandaag ben ik in 1 keer geslaagd bij Fikret! Dit ging niet zonder slag of stoot. Hiervoor heb ik al… “Top rijschool!”
In 1x mijn rijbewijs gehaald dankzij de top rijlessen. De instructeur heeft een ontspannen houding en geeft reële feedback waardoor… “Geweldig”
Rijden bij Fikret is geweldig. Hij is een kalm persoon die je op een rustig en duidelijke manier het rijden… “Relaxt”
Toen ik bij Rijschool de Beukelaer, leste vond ik het in begin rijden eng. Hij heeft me er super mee… “SUPER!”
Ik ben zo blij dat ik de keuze heb gemaakt om bij rijschool de Beukelaer te lessen. In het verleden… “Top rijschool!”
Top rijschool! Altijd geduldig, legt goed uit tot je het snapt en het is ook nog eens gezellig. Bij De… “Klasse”
Yes in 1x geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Zonder Fikret was het me misschien niet in 1x gelukt. Hij is… “Aanrader!!!”
Ik heb al 23 jaar mijn rijbewijs maar durfde niet zelf te rijden. Rijschool De Beukelaer heeft mij stap voor… “Relaxte Sfeer”
Geweldige ervaring! Rijinstructeur was relaxed en wist precies hoe hij alles moest uitleggen.
Na 30 uur rijles te hebben gehad bij verschillende rijscholen, heb ik van Fikret pas echt geleerd hoe je moet… “In 1 keer mijn rijbewijs⁹”
Ik heb altijd fijne lessen gehad. Altijd duidelijke uitleg op wat ik moet verbeteren. Fijne auto en altijd Gezellig. Dus… “Geweldig!!!”
Een fijne instructeur met goede feedback en een gezellige sfeer! Altijd gemotiveerd om mij te helpen alles uit de les… “Fantastisch!”
In 1 keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Ik kom van een andere rijschool waar ik veel slechte rijgewoontes heb… “In 1x geslaagd”
Goeie, rustige uitleg, veel geduld en goeie feedback. Dus daarmee een uitstekende rijschool! Heb het ook nog eens enorm naar… “Goeie, rustige uitleg, veel geduld”
Yess!! In een keer geslaagd! In 27 lessen is het me gelukt dankzij de goede hulp om in een keer… “Perfect”
Hele goeie rijschool fikret heeft super veel geduld en helpt je bij de punten waarbij je het echt nodig hebt… “SUPER”
Ik ben deze week in 1x geslaagd voor mn rijbewijs dankzij rijschool de Beukelaer. De instructies zijn duidelijk en je… “In 1x geslaagd”
Ik ben heel erg tevreden over de instructeur en zijn werkwijze, ik voel mij erg op mijn gemak tijdens de… “Een aanrader”
Dit is zeker de allerbeste rijschool, maar waarom? Fikret is een man van heel veel geduld en inzicht, past zich… “In 1x geslaagd!”
Goede kalme rij-instructeur die je door de duidelijke instructies opleidt tot een volwaardig autobestuurder. Hij neemt zijn werk serieus maar… “Goede kalme rij-instructeur”
In één keer geslaagd dankzij de rust en helderheid van de rijinstructeur. Fikret laat duidelijk zien dat hij je niet… “Vakbekwame lessen”
De rijlessen van Fikret waren uitstekend. Zijn uitleg was helder en de feedback na elke les was enorm waardevol. Dankzij… “Geweldig”
Dankzij de goede lessen van Fikret in 1 keer geslaagd voor mijn rij-examen. Hij is een goede rijinstructeur die precies… “Top!”
Rijschool de Beukelaer is een goede rij school. goede instructeur die rustig en correct uitleg geeft. Ik raad je zeker… “Goede rijschool”
Duidelijke uitleg en in 1 keer geslaagd.
Ik ben in 1 keer geslaagd bij rijschool de Beukelaer. Na twee keer gezakt te zijn elders, kwam ik bij… “Uitstekend”
Wat een top rijschool!! Ik ben bij hem in 1 keer geslaagd. Bij de Beukelaar leer je veel, Hij legt… “Top”
In 1x geslaagd! Fikret geeft op een fijne en rustige manier les. Hij heeft veel geduld met je als je… “Toppie !”
Ik heb een zeer goede ervaring gehad met de rijschool. De instructeur is heel rustig en geeft de leerling een… “Goede ervaring”
Vandaag ben ik geslaagd voor mijn rijexamen en dat was echt niet gelukt zonder de altijd duidelijke uitleg en het… “Erg goed”
In één keer geslaagd!! Fikret heeft heel veel geduld, en kan zeer goed lesgeven en dingen uitleggen.
Werkelijk TOP! Ik kan het iedereen van harte aanbevelen om zijn/haar rijlessen bij Fikret te volgen. Een eerlijke betrouwbare instructeur,… “Aanrader????????”
In 1 keer geslaagd!! Dat allemaal te danken aan Rijschool de Beukelaer! Fikret heeft zoveel geduld en legt alles heel… “Geweldig”
In 1x geslaagd! Door het vertrouwen en rust van u. Heel erg bedankt!! Christel
Ondanks deze corona tijd, is het mij gelukt om mijn rijbewijs te halen. Fikret was tijdens de les geduldig, professioneel… “Prettig rijschool”
Ik was gekomen van een andere rijschool waar ik twee keer was gezakt. Ben hier in een keer geslaagd. De… “Goede keuze”
Door Fikret ben ik in 1x geslaagd! Ik heb hele goeie begeleiding gekregen en hij heeft mij echt geholpen om… “Geweldig”
Ik ben in één keer geslaagd, ondanks mijn faalangst! Fikret merkt erg goed welke aanpak het beste en fijnste bij… “Zeker een aanbeveling”
Wat een onwijs fantastische ervaring was dit, heb met plezier gereden bij de beukelaer. Zonder het geduld, de energie die… “Fantastisch!”
Door deze rijschool heb ik alles in 1 keer gehaald. Fikret heeft alles op alles gezet dat ik een perfecte… “Geweldig”
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!! Rijk Gussekloo
Fikret is zeker goed in zijn vak. Hij geeft een aangename en zeer duidelijke uitleg. Hij kan ook heel goed… “Professioneel”
Top rijschool ! Voorziet je altijd van eerlijke informatie en beoordeling van je rijvaardigheid. Hierdoor ben ik in 1x geslaagd!… “Comfortabel”
Fikret was altijd in voor een praatje! Gaf duidelijke feedback na elke rijles en daar werkten we dan samen de… “Super!!”
Super leuke lessen gehad met Fikret, hij legt alles goed en duidelijk uit en neemt alle rust als je even… “Super!”
Ontzettend veel geleerd bij Fikret, goeie duidelijke uitleg, super veel geduld en ook nog erg gezellig. Hij zal er alles… “Top rijschool”
Voordat ik bij de beukelaer kwam, zat ik bij een andere rijschool. Die rijschool was in 1 woord bagger. Ik… “Perfect!!!!”
Echt een fijne rijschool, helder en duidelijke uitleg. Echt een aanrader!!
Ik heb super fijne lessen gehad bij rijschool de Beukelaer! Veel geleerd en leuke gesprekken gehad met Fikret! Ik ben… “Geweldig”
Goede communicatie! Alles word goed uitgelegd en je goed geleerd. In een keer geslaagd voor mijn rij-examen dus zeker aan… “Super Rijschool”
In één keer geslaagd dankzij de goede lessen. Fijne en rustige uitleg. Veel geduld en is altijd duidelijk. Zeker een… “Erg fijn”
Heel erg bedankt voor de geduldige en leerzame rijlessen! De aanpak is persoonlijk en afgestemd op de individuele leerling, wat… “Aanrader!”
In 1x mijn rijexamen gehaald door de lessen van Fikret. Hij bleef altijd geduldig en rustig en heeft mij altijd… “Doorzetten”
Ik heb een hele goede ervaring gehad bij rijschool de Beukelaer. De lessen die ik gevolgd heb waren duidelijk en… “in 1x Geslaagd”
Bij Rijschool de Beukelaer wordt je op je gemak gesteld! In het begin vond ik het best spannend om achter… “Op gemak worden gesteld tijdens de les”
Rijschool de Beukelaer
Dankzij alle ervaringen en specialisme op het gebied van les geven hebben wij een bijzonder hoog slagingspercentage.
Wij zijn altijd zeer gemotiveerd in het les geven. Rijschool de Beukelaer biedt een zeer rustige rij-instructeur aan die duidelijk les en instructies geeft, die tevens in elke situatie rustig en kalm blijft. Dit zorgt voor een prettig lesklimaat waardoor u meer rijplezier ervaart tijdens het lessen.
Aan de hand van een demonstratie zal de les worden uitgelegd door onze instructeur en wordt het besproken en gaat de leerling alles stap voor stap uitvoeren. Tot slot wordt u getoetst. Wij zijn dus niet alleen de instructeur, maar ook coach en mentor in één.
Bij Rijschool de Beukelaer in Almere leer je autorijden in een moderne Volkswagen T-Roc. Deze compacte SUV staat bekend om zijn comfort, overzichtelijkheid en geavanceerde technologie, wat hem een ideale lesauto maakt voor beginnende bestuurders.
Wacht niet langer en meld je dan nu aan voor een rijopleiding!
Gratis proefles
Theoriecursus
Tussentijdse toets
CBR examen
Wil jij ook je rijbewijs halen? Meld je dan nu aan!
Onze diensten
Wil jij je faalangst of rijangst overwinnen? Wij helpen we je daarbij.
Met de juiste voorbereiding en begeleiding haal jij ook gewoon je rijbewijs.
Onze rijcoaches zijn getraind om jou te helpen. Neem contact op voor meer informatie!
Betalen in termijnen is mogelijk, profiteer nu!
We bieden aantrekkelijke prijzen en je kunt rekenen op ervaren rij-instructeurs.
Het behalen van je rijbewijs is kostbaar, maar wel een investering voor het leven!
Termijnbetaling mogelijk
Termijnbetaling mogelijk
Termijnbetaling mogelijk
Rijopleiding In Stappen (RIS)
Dit houdt in dat u stapsgewijs leert en de kans op het slagen hierdoor aanzienlijk groter is. Wij rijden niet van A naar B, geven gestructureerd les en houden ons bezig met ons lesplan.
Beter voorbereiden op je examen zodat je een grotere kans op slagen hebt in zo’n kort mogelijke periode.
Dit wordt bereikt door je kennis, kunde en vaardigheden op een leuke en vlotte manier aan te leren.
RIS bestaat uit 4 modules.
Iedere module wordt afgesloten met een toets waaruit bepaald wordt of je alle kennis en vaardigheden bezit die bij het niveau van de module behoren.
De rijopleiding word begeleid door een gecertificeerde instructeur met een RIS-identificatiepas. Hier mag je altijd naar vragen.
Door al deze stappen beleeft de leerling een prettige, veilige en aangename les ervaring.
Snel en veilig de weg op in Almere? Bij Rijschool de Beukelaer leer je rijden met de nieuwste technieken (zoals CAM-opnames!) en een instructeur die écht geduld heeft.
Vraag nu je gratis proefles aan! Geen stress, wel succes! Met een hoog slagingspercentage hoef jij je nergens zorgen over te maken. Word jij onze volgende geslaagde?
| Maandag | 08:00 – 19:30 uur |
| Dinsdag | 08:00 – 19:30 uur |
| Woensdag | 08:00 – 19:30 uur |
| Donderdag | 08:00 – 19:30 uur |
| Vrijdag | 08:00 – 17:00 uur |
| Zaterdag | Gesloten |
| Zondag | Gesloten |
© 2026 Rijschool de Beukelaer | KvK 64637158 | Prijswijzigingen en fouten onder voorbehoud | Powered by 036WebDesign
Uw privacy instellingen
Beheer toestemmingsvoorkeuren
Noodzakelijk
Analytics
Geïntegreerde video's
Google-lettertypen
Marketing